שאלת מידול דמויות כללית...
שלום לכם חברים יקרים, אני רוצה להתחיל לעסוק/ללמוד בתחום שעדיין לא נגעתי בו בתחום התלת-מימד. עד היום מידלתי בעיקר עצמים סטטיים אבל לא בני אדם ודמויות מורכבות ואכן הגיע הזמן... השאלה הראשונה שלי היא, מבחינה פונקציונלית, במה פשוט יותר למדל דמויות (דגש על בני אדם) - באמצעות NURBS? פוליגונים? Subdivision surfaces? רציתי לשמוע מאנשים שיצא להם כבר לעסוק בכך. מישהו כבר ייצר דמות אדם ב-NURBS? אפשר לראות דוגמאות? השאלה השנייה - כאשר בונים את חלקי הגוף השונים, בונים אותם אחד אחד ואז מחברים לגוף הכללי? (נניח את האף בפני עצמו, ואז כל אוזן ורק אח"כ מחברים לראש?) או שמתחילים מבסיס ולאט לאט מוסיפים? תודה רבה מראש, מוטי. ד"א, אשמח לקבל קישורים לאתרים שאפשר למצוא בהם רינדורים שעשו אנשים לדמויות בתלת-מימד.
שלום לכם חברים יקרים, אני רוצה להתחיל לעסוק/ללמוד בתחום שעדיין לא נגעתי בו בתחום התלת-מימד. עד היום מידלתי בעיקר עצמים סטטיים אבל לא בני אדם ודמויות מורכבות ואכן הגיע הזמן... השאלה הראשונה שלי היא, מבחינה פונקציונלית, במה פשוט יותר למדל דמויות (דגש על בני אדם) - באמצעות NURBS? פוליגונים? Subdivision surfaces? רציתי לשמוע מאנשים שיצא להם כבר לעסוק בכך. מישהו כבר ייצר דמות אדם ב-NURBS? אפשר לראות דוגמאות? השאלה השנייה - כאשר בונים את חלקי הגוף השונים, בונים אותם אחד אחד ואז מחברים לגוף הכללי? (נניח את האף בפני עצמו, ואז כל אוזן ורק אח"כ מחברים לראש?) או שמתחילים מבסיס ולאט לאט מוסיפים? תודה רבה מראש, מוטי. ד"א, אשמח לקבל קישורים לאתרים שאפשר למצוא בהם רינדורים שעשו אנשים לדמויות בתלת-מימד.