שאלת מיליון הדולר ...

Krishi

New member
חס וחלילה, מוריניו הוא רוצח הכדורגל היפה

או שהוא מצליח בגלל תקציב גדול, או שהוא מצליח כי הקבוצה מציגה כדורגל מגעיל בונקריסטי וטכני. לא מאמין במשפט עדיף לחיות מכוער מאשר למות יפה. אני מעדיף למות יפה. וזה מעבר לעובדה שהאישיות שלו היא מגעילה ואני לא רוצה שמועדון כמו מנצ'סטר יהיה מזוהה עם התנהגות כזאת. כרגע אני לא מזהה מאמנים אנגלים, אולי חוץ מרדנאפ. הייתי רוצה לראות את פפ גוארדיאולה מנסה להנחיל את הכדורגל שלו במועדון אנגלי, אולי אפילו יביא איתו איזה צ'אבי או אינייסטה כאלה מברצלונה ביחד איתו. אבל אם לא הוא, חוס הידינק זאת בחירה לא רעה בכלל.
 
הידינק צעיר מפרגוסון בחמש שנים

לגבי מוריניו רוצח הכדורגל היפה, זה מביך איך שהצליחו לדחוף למוח של אנשים את השטות הזו. מה לא יפה בכדורגל של ריאל העונה? מה לא היה יפה בכדורגל של אינטר בעונה שעברה, אפילו בחצי הגמר הראשון נגד ברצלונה? יופי, אז בגומלין היה בונקר. גם יונייטד עשתה בונקר בקאמפ נואו, אבל זה בסדר, לפרגי לא יקראו רוצח הכדורגל היפה.
 

Krishi

New member
וזה שהוא צעיר ממנו ב-5 שנים אומר ש...?

יש לו רשימת השיגים לא קטנה. וכל קבוצה (או בעצם אפשר להגיד נבחרת) כמעט שהוא אימן הציגה כדורגל יפה לעין. תאר לך מה יקרה כשהוא יהיה במועדון כדורגל עם תקציב ענקי. אף אחד לא דחף לי שום דבר, אני ראיתי משחקים של צ'לסי כשהוא אימן אותם, הכל מאוד טכני בלי שום ניצוץ בלי כלום. באינטר הוא היה כל כך בונקריסט שאפילו אטו לא עבר אצלו את החצי, ההבדל בין כשמוריניו עושה את זה לכשפרגי עושה את זה זה שפרגי עושה את זה רק שצריך, מוריניו עושה את זה כל הזמן. מה קורה עם מוריניו בריאל? אתה בעצמך רואה מה קורה עם מוריניו בריאל. בריאל כבר קשה לו לשמור על הטקטיקה הבונקריסטית שלו אז הוא הולך על התקפה, וחוטף על זה בהגנה. למזלו הטוב יש לו התקפה כל כך רצחנית שלא משנה כמה גולים הוא יחטוף הוא תמיד יכבוש יותר. תזכור גם שרוב הקבוצות בליגה הספרדית הם פח, וממש אבל ממש אי אפשר להשוות את היחס ברמות בין הקבוצות באנגליה ואיטליה לזה שבספרד. ועובדה, ברגע שהוא נתקל בקבוצה ברמה שלו (או אפילו גבוהה יותר) תוכנית המשחק קורסת והוא חוטף חמישה שערים. גם מול מילאן קרה אותו הדבר. והערכה שלי? הוא לא עובר את רבע הגמר בליגת האלופות, זה אם הוא בכלל יצליח לגבור על ליון.
 
זה שהוא צעיר מפרגי בחמש שנים אומר

שבגילו כנראה לא צריך לראות בו תחליף, מה גם שהוא מתמקד כיום בכדורגל נבחרות (אחרת הוא בטח היה נשאר בצ'לסי בזמנו). חוץ מזה, כל שנה שעוברת ופרגי נשאר, היא כמובן שנה בה הידינק מתבגר בשנה נוספת בעצמו... הוא היה אופציה קלאסית אם היה צעיר יותר, אבל הוא לא.
 

Krishi

New member
מדובר באימון, לא במשחק

הגיל לא כזה קריטי פה, חוץ מזה גם אם הוא יתן רק 5-10 שנים אז זה גם טוב. מעבר לעובדה שלא כל מאמן שמביאים חייב שיהיה פה לפחות 30 שנים. מקרים כאלה הם מאוד נדירים בכדורגל, וברוב המקרים הקלף הזה לא הולך כל כך. ודבר אחרון, הוספתי אותו בתור אפשרות לא רעה בכלל למקרה שלא ימצא מישהו אחר, הוא לא העדיפות הראשונה שלי.
 
אין לי בעיה עם 5-10 שנים

הבעיה שהרעיון שמאמן שצעיר רק ב-5 שנים מפרגוסון - זקן השבט, אחד ששורד כל כך הרבה זמן באופן נדיר - יגיע אחריו לתקופה כזו נשמע לא ריאלי.
 
מת לחזרה שלו...

אבל ב5 שנות אימון הוא לא מוכיח שהוא אפילו מאמן בינוני. עונה טובה בה העלה את סנדרלנד ליגה ואז הוא מדרדר ומדרדר (מאז שהוא הגיע לאיפסוויץ המצב שלהם איום).
 
למעלה