אמא של עמרי
New member
שאלת (ניבוי מחוננות) לבן 4 - עם...
שאלת (ניבוי מחוננות) לבן 4 - עם...
ילדנו נולד פג -חודשיים לפני הזמן מונשם ומה לא .. אך היה תינוק זריז ובעל תפיסה חזותית - מדהימה . אני יודעת שיש מי שלא יאמין (להוכחה לעד הכל מתועד בוידאו) אבל כבר בגיל שנה וארבעה חודשים הוא ידע לזהות את כל האותיות ומילים בנות שתי אותיות לקרוא כגון: לא , אש ..(זה התחיל מצפיה בקלטת ביבי ברייני- שבה מדקלמים את האותיות לאחר מס' פעמים שצפה נדלק על הנושא ) הצביע על אותיות בשלטים כשטילנו בעגלה , בעיתונים וכך למעשה למד לקרוא עד גיל שנתיים כ- 30 מילים . בגיל שלוש לכל היותר כבר יודע לכתוב אותיות וכמובן את שמו ועוד מס' מילים שאהב ,ספרים בעל פה , מלבד זו כמובן למד בקלילות צבעים על כל קשת הגוונים וצורות מורכבות לשמן , בעל זיכרון אבסולוטי אפילו לכיווני נסיעה , לומד נושאים נבחרים על ידו - כלי תחבורה , ועכשיו סרטים ישנים של דיסני לפרטי פרטים , מאחר והיינו באיחונים שונים בשל הפגות . נאמר לנו שיש פער גדול בין היכולת האנטלקטואלית שלו להתפתחות הרגשית וזה גורם לו למתחים ופחדים ... ובגיל שנה וחצי כ"שהשווצנו" על היכולת שלו ננזפנו קשות ע"י רופאה התפתחותית שטענה שזה לא יתכן שזה בא ממנו - ושדחפתי בטוח בכוח" .. (תנסו ללמד ילד ממוצע בן שנה + את מה שהוא ידע ) האם ילד כזה צריך לטפח ולעודד יכולות כאילו לא נדרשות לגילו ..או כדי שיהיה "ילד "בזמנו ?
שאלת (ניבוי מחוננות) לבן 4 - עם...
ילדנו נולד פג -חודשיים לפני הזמן מונשם ומה לא .. אך היה תינוק זריז ובעל תפיסה חזותית - מדהימה . אני יודעת שיש מי שלא יאמין (להוכחה לעד הכל מתועד בוידאו) אבל כבר בגיל שנה וארבעה חודשים הוא ידע לזהות את כל האותיות ומילים בנות שתי אותיות לקרוא כגון: לא , אש ..(זה התחיל מצפיה בקלטת ביבי ברייני- שבה מדקלמים את האותיות לאחר מס' פעמים שצפה נדלק על הנושא ) הצביע על אותיות בשלטים כשטילנו בעגלה , בעיתונים וכך למעשה למד לקרוא עד גיל שנתיים כ- 30 מילים . בגיל שלוש לכל היותר כבר יודע לכתוב אותיות וכמובן את שמו ועוד מס' מילים שאהב ,ספרים בעל פה , מלבד זו כמובן למד בקלילות צבעים על כל קשת הגוונים וצורות מורכבות לשמן , בעל זיכרון אבסולוטי אפילו לכיווני נסיעה , לומד נושאים נבחרים על ידו - כלי תחבורה , ועכשיו סרטים ישנים של דיסני לפרטי פרטים , מאחר והיינו באיחונים שונים בשל הפגות . נאמר לנו שיש פער גדול בין היכולת האנטלקטואלית שלו להתפתחות הרגשית וזה גורם לו למתחים ופחדים ... ובגיל שנה וחצי כ"שהשווצנו" על היכולת שלו ננזפנו קשות ע"י רופאה התפתחותית שטענה שזה לא יתכן שזה בא ממנו - ושדחפתי בטוח בכוח" .. (תנסו ללמד ילד ממוצע בן שנה + את מה שהוא ידע ) האם ילד כזה צריך לטפח ולעודד יכולות כאילו לא נדרשות לגילו ..או כדי שיהיה "ילד "בזמנו ?