שאלת תלת מימד בשפת C

desegel

New member
שאלת תלת מימד בשפת C

שלום אני עושה פרוייקט גרפי בשפת C, ואני נתקל בבעיה בעניין ההטלה הכללית של הגופים התלת-מימדיים. אני רוצה להשתמש באלגוריתם של ה-ZBUFFER המוכר, אך יש לי בעיה. הנה האלגוריתם: for each polygon P for each pixel (x, y) in P compute z_depth at x, y if z_depth < z_buffer (x, y) then set_pixel (x, y, color) z_buffer (x, y) <= z_depth אני יודע לעשות הכל מלבד דבר אחד: compute z_depth at x,y. איך אני יכול לדעת מה ערך ה-Z בכל פיקסל של X,Y אם אני רק יודע את ערך X,Y,Z של כל הקודקודים (של הפוליגונים) של הגוף?? איך אני ניגש לערך הZ מתוך זה? תודה לעוזרים!!
 

Redjest

New member
שני דברים

1. אתה בפורום הלא נכון, לך לשפות תכנות (89) לאנשים בעלי ידע רב יותר בעניני תכנות. 2. נראה איך אפשר לעזור לך, דבר ראשון למה אתה רוצה לדעת את הZ לפי הXY של ההטלה הדו מימדית על המסך? דבר שני, OPENGL או DX?
 
למעלה