שאלת תמחור מתחום התמלול וההקלדה

צבית ה1

New member
שאלת תמחור מתחום התמלול וההקלדה

אני חושבת על פתיחת עסק (כרגע אני פרילנסרית בתחום) ורוצה לדעת איך מתמחרים.

- את הדבר הבסיסי ביותר אני יודעת, כשאני מקבלת קובץ אחד, ולא משנה מה אורכו (מבחינת זמן) אני גובה X שקלים. (כך גם לגבי הקלדה).
- איך זה הולך לגבי כמויות? - יש כמה אופציות לתמחור? - פר שעת עבודה שלי? (ומה הסטנדרט?), לפי מחיר גלובלי שנקבע מראש, כשידוע בגדול זמן ההקלטות כולן.
אופציה נוספת, לתמחר רק לאחר שאסיים את כל העבודה ואראה כמה דפים יצאו ואז לראות אם אפשר לעשות הנחה כלשהי. (אבל כמה באמת ירצו לקוחות לקבל אופציה כזו?)
מה שאני רוצה לדעת אולי יותר, זה איך מתמחרים גלובלי, לפי מה? - גם אם זה יותר אינטואיטיבי, עדיין זה מבוסס על פריט מידע כלשהו, אני פשוט "לוח חלק" בעניין הזה.
- ואיך מתמחרים עבור לקוח קבוע? - משרד חקירות למשל? - לפי דו"ח סופי בסוף חודש, ואז מה שיוצא זה התשלום שיהיה? האם יש אופציות אחרות?

אודה למי שיוכל להסביר וללמד אותי..
מקווה שלא שכחתי אופציית תמחור נוספת מלבד מה שהעליתי כאן.

 

Alexsushi

New member
אופתצית תמחור + הצעה

אז ככה, כעקרון בכל תחום, התמחור נעשה לפי הגורמים אשר משפיעים על כמות העבודה.
אני לא מכירה תחום זה, אך בכתיבת תכנים אני יודעת שהתחור הוא לפי כמות מילים. במידה ואת נותנת שרותים על בסיס שוטף, אז המחור צריך להיות לפי שעות או לפי עמות מילים/דפים.

אבל, מכיוון שאינני מהתחום, הייתי מציעה לך להעלות נושא זה ב XPLACE, תזרקי "פרויקט" ותראי איך מתחרים לך אותו פרילנסרים אחרים. ( תמיד כדי לדעת איך המתחרים עובדים).
בנוסף לכך יש שם סקר מחיירים של כל הענפים, להערכתי גם בנושא תמלול והקלדה.
בהצלחה
 

yossigrs

New member
לא תמיד יש קשר בין "תמחור" ל - "כמה עובדים"

מניסיוני, אני יודע שיש הרבה אלמנטים העומדים בפני בעל עסק בכדי לתמחר את המוצר או השירות שהוא נותן
דבר אחד בטוח, ואת זה למדתי מ"אדם טל" ומהפרופיסור "דן אריאלי", הוא שבהחלט שיש כאן הרבה הרבה פסיכולוגיה
שאם יודעים להבינה לעומק, הכדור יהיה בחצי המגרש שלנו . . .
ולמי שזה מעניין אותו, יש ספר ששפך לי המון אור על כל העולם הזה של "תמחור מוצרים"
הנה קישור : http://go.scrm.co/aff_c?offer_id=13&aff_id=21&source=organicYoutube
| הספר נקרא "מדריך התמחור המלא" והוא שווה כל שקל - מומלץ
&nbsp
 

yossigrs

New member
יש המון אופציות לתמחור

מניסיוני, אני יודע שיש הרבה אלמנטים העומדים בפני בעל עסק בכדי לתמחר את המוצר או השירות שהוא נותן
דבר אחד בטוח, ואת זה למדתי מ"אדם טל" ומהפרופיסור "דן אריאלי", הוא שבהחלט שיש כאן הרבה הרבה פסיכולוגיה
שאם יודעים להבינה לעומק, הכדור יהיה בחצי המגרש שלנו . . .
ולמי שזה מעניין אותו, יש ספר ששפך לי המון אור על כל העולם הזה של "תמחור מוצרים"
הנה קישור : http://go.scrm.co/aff_c?offer_id=13&aff_id=21&source=organicYoutube
| הספר נקרא "מדריך התמחור המלא" והוא שווה כל שקל - מומלץ
&nbsp
 
למעלה