שאלת תמימים

מצב
הנושא נעול.

ofer3333niv

New member
שאלת תמימים

שאלת תמימים
אתם יודעים למה ההבדל בין אגד לנתיב מנתניה לצורן הוא כיום רק 10% כי משרד התחבורה נרדם בשמירה הם הבטיחו 25% אבל עכשו הם סוף סוף"דפקו את אגד" ועשו "הפרטה" אז מותר לשנות מחיר, ולמה מרגלית קיבל כמה חודשי הפעלה ללא מכרז? נכון כי זה לא אגד, את אגד שונאים ואת מרגלית מטפחים. ועכשו תבינו למה מתיחסים לחילות כמו הסיפור במטרופולין , כי אין דין ואין דיין .
 

mister K

New member
נכון מאוד../images/Emo70.gif

שאלת תמימים
אתם יודעים למה ההבדל בין אגד לנתיב מנתניה לצורן הוא כיום רק 10% כי משרד התחבורה נרדם בשמירה הם הבטיחו 25% אבל עכשו הם סוף סוף"דפקו את אגד" ועשו "הפרטה" אז מותר לשנות מחיר, ולמה מרגלית קיבל כמה חודשי הפעלה ללא מכרז? נכון כי זה לא אגד, את אגד שונאים ואת מרגלית מטפחים. ועכשו תבינו למה מתיחסים לחילות כמו הסיפור במטרופולין , כי אין דין ואין דיין .
נכון מאוד

הרי היה ברור לכולם (אולי חוץ מלאנשים במשרד התחבורה) שזה יקרה. החברות החדשות לא יכולות לשרוד במחירים כאלה. עם הזמן המחירים גם ישתוו למחירים של אגד ודן ומה שיצא מכל סיפור הרפורמה הוא שירות גרוע יותר, ללא אפשרות לכרטיסי חופשי חודשי וכרטיסי מעבר משותפים ונהגים פחות מנוסים באותו מחיר נסיעה (ולצערינו גם עוד מקרים כמו המקרה המצער והמעצבן שקרה לבתו של איציק קראוס). אין מה לעשות, הוצאת קווים מאגד ודן זה רע!!! וחבל מאוד שעם הזמן מוציאים מאגד ועכשיו גם מדן עוד ועוד קווים ואף אחד לא שם לזה סוף.
 

ofer3333niv

New member
אינטרס

נכון מאוד

הרי היה ברור לכולם (אולי חוץ מלאנשים במשרד התחבורה) שזה יקרה. החברות החדשות לא יכולות לשרוד במחירים כאלה. עם הזמן המחירים גם ישתוו למחירים של אגד ודן ומה שיצא מכל סיפור הרפורמה הוא שירות גרוע יותר, ללא אפשרות לכרטיסי חופשי חודשי וכרטיסי מעבר משותפים ונהגים פחות מנוסים באותו מחיר נסיעה (ולצערינו גם עוד מקרים כמו המקרה המצער והמעצבן שקרה לבתו של איציק קראוס). אין מה לעשות, הוצאת קווים מאגד ודן זה רע!!! וחבל מאוד שעם הזמן מוציאים מאגד ועכשיו גם מדן עוד ועוד קווים ואף אחד לא שם לזה סוף.
אינטרס
יש להם אינטרס כי המשקיעים כביכול ישקיעו גם בפרויקטים אחרים אבל גם בנבחרים וזה מה שקורה עשיר נהיה יותר עשיר עני יותר עני והאזרח רק מקבל שרות רע יותר , ולאור הכישלון הגדול בכול ההפרטות בעולם ולאחרונה הרכבות בבריטניה וזה עלה למשלם המיסים חמישה מיליארד סטרלינג הרפתקאת הנבחרים ושחיקה אדירה של תשתיות ושרות אבל הם קיבלו סוף סוף שכל.
 
אתה צודק 100% ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

נכון מאוד

הרי היה ברור לכולם (אולי חוץ מלאנשים במשרד התחבורה) שזה יקרה. החברות החדשות לא יכולות לשרוד במחירים כאלה. עם הזמן המחירים גם ישתוו למחירים של אגד ודן ומה שיצא מכל סיפור הרפורמה הוא שירות גרוע יותר, ללא אפשרות לכרטיסי חופשי חודשי וכרטיסי מעבר משותפים ונהגים פחות מנוסים באותו מחיר נסיעה (ולצערינו גם עוד מקרים כמו המקרה המצער והמעצבן שקרה לבתו של איציק קראוס). אין מה לעשות, הוצאת קווים מאגד ודן זה רע!!! וחבל מאוד שעם הזמן מוציאים מאגד ועכשיו גם מדן עוד ועוד קווים ואף אחד לא שם לזה סוף.
אתה צודק 100%

כל מילה שלך נכונה ! יופי של נימוק ! כל הכבוד ! שלך, אביתר !!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה