שאלת tiling במקס
אז ככה, נניח שאני ממדלת ספסל עץ. הוא מורכב מכל מני לייסיטים בגדלים שונים שפונים לכיוונים שונים. ברגע שאני מטקסטרת את הספסל (זורקת את הטקסטורה על כולו בבת אחת) לא משנה כמה אני אשחק עם ה-tiling, תמיד יהיו איזורים בהם הטקסטורה "תשב" טוב ואיזורים שלא. כרגע הפתרון שלי הוא לעבוד עם multi/sub object, ובעצם להפריד את הטקסטורה לכל קב' לייסטים בנפרד, אך תהיתי אם זו הדרך הנכונה לעבוד או הדרך העקומה לעבוד
(ואולי יש פתרון מהיר וקל מזה)
אז ככה, נניח שאני ממדלת ספסל עץ. הוא מורכב מכל מני לייסיטים בגדלים שונים שפונים לכיוונים שונים. ברגע שאני מטקסטרת את הספסל (זורקת את הטקסטורה על כולו בבת אחת) לא משנה כמה אני אשחק עם ה-tiling, תמיד יהיו איזורים בהם הטקסטורה "תשב" טוב ואיזורים שלא. כרגע הפתרון שלי הוא לעבוד עם multi/sub object, ובעצם להפריד את הטקסטורה לכל קב' לייסטים בנפרד, אך תהיתי אם זו הדרך הנכונה לעבוד או הדרך העקומה לעבוד
