שבועיים באירופה למתחילים -ייעוץ

שבועיים באירופה למתחילים -ייעוץ

זוג +3 רוצים לחשוב על פעם ראשונה בקרוואן לשבועיים ביולי הקרוב :מפרנקפורט דרומה לשוייץ ,משם לאוסטריה ,כניסה לאיטליה וסיום ברומא . איך ? אפשרי ? יתרונות וחסרונות בהשוואה לרכב שכור +צימרים /מלונות בכל ההיבטים .
 
שבועיים באירופה

לדעתי יש קצת בעיה לקחת בפרנקפורט ולהחזיר ברומא, לא כל החברות מאפשרות ואם כן אז זה יקר- כדאי שתבדוק את זה. אנחנו עשינו בקיץ האחרון מסלול של שבועיים שהתחיל במינכן עבר את כל אוסטריה מצפון לדרום המשכנו לסלובניה, צפון קרואטיה, צפון איטליה וחזרה דרך אוסטריה למינכן. כבר כתבתי כאן על היתרונות והחסרונות אז תוכל לקרוא. בכל מקרה ממליצה מאד על אוסטריה, ארץ יפהפיה וקמפינגים מטריפים עם מלא פעילויות לילדים. בכל מקרה טיול קראוונים= חוויה מומלצת למשפחה עם ילדים.
 
מסלול קצת ארוך

כמעט ולא ניתן לשכור רכב במדינה אחת ולהחזירה במדינה אחרת ואם כן מדובר על תוספת משמעותית ביותר לעלות ההשכרה. אם אתם רוצים לטייל בשוויץ ומשם לכיוון אוסטריה ואיטליה אז למה לשכור קרוואן בפרנקפורט? ניתן לשכור במינכן את אותו הקרוואן ועלות הטיסות נמוכה יותר. כמו כן, אתם יכולים לשכור את הקרוואן בשוויץ ומשם לצאת לטיול.
 
שבועיים באירופה

לאמא של סער : רכב שאינו קרוון ניתן לשכור במדינה ולהחזיר באחרת בתוספת של מאה מאתיים יורו וזה חוסך טיול "לופ ". ניתן לחשוב על הצעתך וממינכן ליסוע ליער השחור לשויץ לצפון איטליה אוסטריה וחזרה למינכן . מה דעתך ?
 
קודם כל

מכיוון שזהו פורום לנושאי קרוואנים התייחסתי בתשובתי לשכירת קרוואן ולא רכב פרטי. עכשיו, בשבועיים אפשר לעשות את המסלול שהצעת - אני מכירה שתי משפחות שעשו את המסלול הזה. הן היו שבוע באוסטריה והיער השחור ומשם הן המשיכו לצפון איטליה וחזרו למינכן. אז דעתי היא חיובית !
 
למעלה