דברים קטנים ומעצבנים,,
נחשו מאיזה מערכון לקוחים הדברים הבאים:
ביום ראשון לפני שבוע הזמנו מכונת -כביסה חדשה ,(במקום קודמתה שהלכה לעולמה טרם זמנה,לאחר 4 שנות עבודה בלבד.)
למעשה,היינו צריכים היום להתחיל בשבוע חדש עם מכונת -כביסה איכותית ותקינה ,אבל לא רק שהחומר הגולמי של מוצרי החשמל יורד פלאים באיכותו,אלא גם השירות של הטכנאים התדרדר לתחתית הנמוכה ביותר:
הטכנאי שאמור היה להגיע ביום חמישי האחרון לא הגיע ,וזאת לאחר שחיכינו לו מבוקר עד ערב,למחרת כשהודענו על אי הגעתו, לחברת השרות לא הזיז המצב ,זה רגיל ויומיומי שיש עיכוב כזה, תקבעו למועד לעוד 3 ימים,, אין ברירה אז קבענו.
ומשהגיע המועד, ועוד חצי יום חלף עלינו בהמתנה כשלפתע צילצל הטלפון מ"השרות" .
הם התקשרו והודיעו שנמשיך ונמתין כי הטכנאי יגיע במקום בתשע בבוקר ,רק בשעות אחה"צ, אז חיכינו וחיכינו לא זזנו מטר מהבית, וסוף סוף הגיע בשעה ארבע וחצי אחה"צ הטכנאי .
בהתחלה נראה אדם רציני גדול שרירי וחזק, אך לאחר דקה הוא אמר שאין זה תפקידו להזיז את מכונות -כביסה מדלת הכניסה אל המרפסת, וזה תפקיד המוביל.
אלא ,,שבשבוע הקודם המוביל אמר ,שהוא משאיר בכניסה לבית את המוצר ,כי זוהי עבודת -הטכנאי להזיזה אל מקומה הקבוע.
וכך חלף לו עוד יום, וכך שבוע ימים שעומדת לה מכונת -הכביסה ליד דלת הכניסה -כשומרת הסף, ואין אפשרות להשתמש בה -אלא לראותה בלבד ,בדיוק כמו נרות החנוכה.
עד כאן העובדות העגומות ,אבל איפה החוק במדינה ,
ואיפה המועצה לצרכנות ?אמנם היא קיימת למקרים כאלה בכדי לעזור ,,אך זהו תהליך ארוך ומייגע :
מילוי -טפסים והתכתבויות של הלקוח איתם, והם יתכתבו עם משרד השרות ושוב ישלחו מכתב אלינו ,(כאילו שהדואר מהיר במדינה.)
התכתבויות שהם מבטיחים יימשכו כחודש וחצי -עד חודשיים ימים,
או קצת יותר ,נתון בידי זריזות הדוורים שמעבירים את הדואר ..
והכביסה שמצטברת מיום ליום ,מה יהא עליה?
הכי קל שאת הכביסה תיאלצו לשלוח בחודשים הקרובים למכבסה הקרובה,שהיא ממוקמת כ -40 דקות נסיעה בפקקים במקרה הטוב .
מה לעשות קיבלתם עונש כפוי על כך שהחלפתם את מכונת הכביסה הישנה - בחדשה.
אומנם בעבר אפריים קישון האיש הדגול ,כתב סיפור שלם על התלעות עם מכונת הכביסה שהתקלקלה בביתו, וזה היה מבדח,
אך לצערי השבוע זה הפך אצלינו למציאות עגומה ,
אין אם מי להזיז דברים פשוטים שעד כה היו תקינים ,וכיום הפכו לכול כך מעצבנים.
אגב מכונות כביסה "בוש" ועוד מוצרים איכותיים מקבלים היום שירות אומלל זה ,בחסות משרד היבואן "תמוז" ,שאן להם כמעט כוח אדם,מעסיקים שם כנראה טכנאי אחד שעובד ,והטכנאי השני בתפקיד תגבור,שסובל לדבריו מכאבי גב.
במשרד השרות "תמוז",יושבת פקידה צעירה שבקושי עונה לטלפון, כי רוב שיחות מתנתקות באופן מפתיע, וזאת לאחר 20 דקות המתנה על המענה בקולי,המנווט על איזה כפתור ללחוץ,בכדי להגיע לעובדי שרות וירטואליים בהמתנות עם רקע מוסיקאלי שמתנגן כבר במשך שבוע ימים.
"שרות -תמוז",זו מילה גדולה שרחוקה מהם כמזרח ממערב,
וכך ציבור שלם שכיום רוכש מוצרי -חשמל, הופך למשחק בידיהם.
לסיום,תודו שאם זה לא הייתה המציאות,של התדרדרות נותני שרות לצרכנים, הרי היה יכול היה מערכון מצחיק.