שבוע עבר, שבוע מגיע

MC SammY

New member
שבוע עבר, שבוע מגיע../images/Emo13.gif../images/Emo32.gif

השבוע שעבר: שיר השבוע: אלבום השבוע: מאכל השבוע: משפט השבוע (משפט משיר כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): צבע השבוע (הצבע שהכי מאפיין את השבוע שלכם): אמוטיקון השבוע: משהו שעשה לכם את השבוע: משהו שהרס את השבוע: השבוע שבפתח: משהו שאתם מחכים לו השבוע: שהו שאתם מקווים שיקרה השבוע: שיר שפתחתם איתו את השבוע: האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע:
 

MC SammY

New member
../images/Emo3.gif

השבוע שעבר: שיר השבוע: 3Doors down- When I'm gone אלבום השבוע: Camino Palmero- The calling מאכל השבוע: סלט טונה משפט השבוע (משפט משיר כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): " They say it's wrong but it's right for me, I know that only GOD can judge me" צבע השבוע (הצבע שהכי מאפיין את השבוע שלכם):כתום אמוטיקון השבוע:
משהו שעשה לכם את השבוע: העבודה משהו שהרס את השבוע: איזה פאק עם חברה שלי. אבל הסתדר
השבוע שבפתח: משהו שאתם מחכים לו השבוע: לסיים ת'בגרות האחרונה לשנה (אם לא מתחשבים במועד ב') שהו שאתם מקווים שיקרה השבוע: שההורים שלי יסעו ויהיה לי בית ריק וחברה שלי מאילת תבוא ויהיה טוב.
שיר שפתחתם איתו את השבוע: 3Doors down- Be like that האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע: הכחול הזה, נו
וחברה שלי מאילת.
 

Magic Girl גל

New member
../images/Emo66.gif

השבוע שעבר - שיר השבוע : איאם - אהבה בואי
אלבום השבוע : ברי סחרוף - סימנים של חולשה מאכל השבוע : הממממ .... שוקולד משפט השבוע : "אפילו הימים ימים קשים יותר קשים מיום ליום" צבע השבוע : צהוב - ירוק - כחול (בבבבברררזיל
) אמוטיקון השבוע :
משהו שעשה לכם את השבוע : הממ ..... הידיעה על ה-20.7 משהו שהרס את השבוע : ההתכוננות לבגרות בהיסטוריה ;( השבוע שבפתח - משהו שאתם מחכים לו השבוע : לעבוד פעם ראשונה בחד"א משהו שאתם מקווים שיקרה השבוע : ללכת למסיבה שיר שפתחתם איתו את השבוע : Jay Z - 99 Problems האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע :
 

JamicaniT

New member
שבוע טוב שיהיה ../images/Emo9.gif

השבוע שעבר: שיר השבוע: Fantan Mojah - Hail the king אלבום השבוע: התקווה 6 live מאכל השבוע: לא מאכל - ברד לימון P: משפט השבוע (משפט משיר כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): אני לא מהממהרים אני מהממהרות, חח תנסו להגיד את זה כמה פעמים ברצף כשאתם מסטולים P: אז מה אם זה לא משפט משיר .. צבע השבוע (הצבע שהכי מאפיין את השבוע שלכם): כחול. אמוטיקון השבוע:
משהו שעשה לכם את השבוע: מכתב שקיבלתי. משהו שהרס את השבוע: אין.
השבוע שבפתח: משהו שאתם מחכים לו השבוע: לראות את חברה שלי שחוזרת מחו"ל. שהו שאתם מקווים שיקרה השבוע: שיקרו רק דברים טובים :) שיר שפתחתם איתו את השבוע: Sizzla - African Queen האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע: מיכלי :)
 

idk

New member
../images/Emo13.gif ../images/Emo42.gif

שיר השבוע: סליחה- עמיר בניון ואביתר בנאי (שיר שכתב אהוד מנור ובמקור ביצע אותו מתי כספי, ביצוע שלהם מהופעה של אביתר בנאי, שלא שר בכלל אבל מקבל קרדיט בזה :) ) אלבום השבוע: subconcsous (נראה לי שכותבים ככה) דיסק שקניתי מהדוכן של קרמבו בשנטיפי, אוסף דאב של אחלה אנשים עם אחלה בחלה שירים. מומלץ מאכל השבוע: אני כל השבוע על שניצלים וקורנפלס משפט השבוע: 'וואי באמא שלכם מהזה אין לי זמן...' צבע השבוע: כתום. כתום זה אחלה אמוטיקון השבוע:
זה סמיילי השנה וסמיילי הבכלל משהו שעשה לכם את השבוע: כל השבוע היה כיף כזה, לא משו ספציפי משהו שהרס את השבוע: היום רצינו לצלם סרטון-מערכון לטקסיום, וארגנו את כולם והכל היה כתוב, אבל מישו הבריז והכל נדחה בלעע השבוע שבפתח: עמוס לפאנים משהו שאתם מחכים לו השבוע: סופ השבוע פרימיירה :) שהו שאתם מקווים שיקרה השבוע: שנתקדם בטקסיום רציני שיר שפתחתם איתו את השבוע: דין דין אביב ומוש בן ארי- חולמת (דין דין אביב מלכה
) האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע: אף אחד ספיציפי.. כל אחד יהיה הפתעה :)
 

idk

New member
אהה ומשפט השבוע-

חשבתי משפט בכללי.. משפט משיר? "זה הוא הזמן זה היום זה הרגע החופש קורא לי מכל הכבישים זה הזמן זה היום זה הרגע החופש קורא לי לצאת לחיים חדשים" יהודה פוליקר- התחלה חדשה
 

S t o l a

New member
../images/Emo72.gif../images/Emo209.gif

השבוע שעבר: שיר השבוע: שבע- אשרי האיש אלבום השבוע: שבע- יומם ולילה + גן מאכל השבוע: סושי (אתמול פשוט הכנתי בבית איזה 50 חתיכות) משפט השבוע: צבע השבוע: ירוק זית- מיום שלישי שעבר עד רביעי הזה הייתי בשמירות בבסיס, המדים בקושי ירדו ממני... אמוטיקון השבוע:
השבוע שבפתח: משהו שאתם מחכים לו השבוע: יום שלישי בלילה- טס לחו"ל לנקות את הראש קצת... משהו שאתם מקווים שיקרה השבוע: שיעבור לאט ובסבבה... שיר שפתחתם איתו את השבוע: Warrior King - Everyday אחלה של שיר!! האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע: אני מת כבר לראות את האיש שישאל אותי "ארזת לבד?!" אחחחחחחחחחחחחחחחחח...... סוף שבוע טוב שיהיה !! תעשו כיף!
 
../images/Emo121.gifטרילילי

השבוע שעבר:יאי שיר השבוע:שד נושף-ג'ירפות אלבום השבוע:משוחח עם כיסא-ג'ירפות מאכל השבוע:מממ אין משפט השבוע (משפט משיר כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם):"חופשי זה לגמרי לבד" היה שבוע ספונטני:} צבע השבוע (הצבע שהכי מאפיין את השבוע שלכם):צבעוני אמוטיקון השבוע:
משהו שעשה לכם את השבוע:ת"א... ג'ני
ואז קריית אונו עם איפרת משהו שהרס את השבוע:מממ שליל וצליל לא באו
השבוע שבפתח: יאי משהו שאתם מחכים לו השבוע:שהקונצרט שלנו יעבור כבר, אנחנו מנגנים קטע ג'אז ברגאיי
חצי רגאיי חצי Fאנק. שהו שאתם מקווים שיקרה השבוע:שיהיה פתאום זמן ואפשרות לסוע לגן יבנה שיר שפתחתם איתו את השבוע:הוא עוד לא התחיל
האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע:ג'ני, נקווה שנצליח...
 

FreestyleBoy

New member
גל רצח בעירי שתי שקיעות ליום

זיקוקי דם קוראים לאור אדם קדמון אישתי בוכה על עדן חלון במעלית צועק תלחץ הכי גבוה אין גג מבחינתי
 

S t o l a

New member
אין על הג'ירפות !!

אחת הלהקות היותר מעניינות ששמעתי... מטורפים.
 

FreestyleBoy

New member
שבוע שבוע

שיר השבוע-פיפטי סנט-I DONT NEED EM מחר אני בהופעה שלו חח אלבום השבוע-אממ עוד שקית-די די די מאכל השבוע-על האש חח משפט-i wanna jam it with you צבע-כחול אמוטיקון-|ג'ירפה| חח משהו שעשה את השבוע-פלמחים אתמול בלילה היה בן זונה חזרתי ב11 בבוקר שמשהו שהרס את השבוע-אין השבוע שבפתח-משהו שמחכים-לאחת מיוחדת שצריכה לבוא אליי משהו שמקווים-שיזרום עם אותה מיוחדת שיר שפתחתם את השבוע-גג-ג'ירפות אדם שמשתוקקים-את המיוחדת חח
 

טובא

New member
אאאאארררריייייבבבבבהההה

השבוע שעבר שיר השבוע:ONE STEP FARWARD-MAX ROMEO אלבום השבוע:CAPLITON-STILL BLAZIN מאכל השבוע:שווארמה בלאפה אצל אווזי מתחת לבית צבע השבוע:ממממ כחול כהה(יחי החליפה החדשה!) אמוטיקון השבוע:
(כמו בשבוע שעבר!) משהו שעשה לכם את השבוע: הצעה מאוד מפתה מהעבודה-הזדמנות של פעם בחיים בערך!. משהו שהרס לכם את השבוע:הצעה מאוד מפתה מהעבודה שהכינסה אותי להמון בלבלות. השבוע שבפתח משהו שאתם מחכים לו השבוע: הדאנס בסלואו משה ביום שישי הבא! משהו שאתם מקווים שיקרה השבוע: שאני יחליט אם אני לוקח או לא לוקח את ההצעה המתה ביותר ביקום מהעבודה. שיר שפתחם איתו את השבוע:RE MURDER-BARRINGTON LEVY האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע: -
 

טובא

New member
תיקון קטן

משהו שאתם מקווים שיקרה השבוע:שאני יחליט אם אני לוקח את את העבודה המפתה ביותר ביקום משפט השבוע:אני נוסע לא יודע-לאן לאן לאן...(שלמה ארצי)
 
למעלה