שבעת כללי הזהב לניהול תכתובת אימייל יעילה

שבעת כללי הזהב לניהול תכתובת אימייל יעילה

פוסט ב"שיווק זורם": שבעת כללי הזהב לניהול תכתובת אימייל יעילה Globes, ליאורה ליפץ, 09.12.10 בסופו של המאמר הקודם, אשר עסק בהתמכרות שלנו לאימיילים, הבטחתי לכם מספר עצות שיסייעו לכם לנהל תכתובת אימייל יעילה. הנה הם לפניכם – שבעת כללי הזהב של האימייל היעיל. שורת נושא ברורה ותמציתית הקפידו על כתיבת שורת "נושא" תמציתית ואינפורמטיבית. שורת ה"נושא" דומה לכותרת של ידיעה בעיתון, וככזו יש לה שתי מטרות. האחת היא למשוך את תשומת ליבו של הנמען, והשנייה היא לספר לו במספר מילים קטן ככל האפשר את עיקר הדברים. הציבו גבולות במקום לצפות במסך המחשב ולהמתין לאימיילים, נסו לרכז את קריאת האימיילים לשלושה מועדים במשך היום. כך, לא רק תחסכו לעצמכם זמן, אלא תוודאו שאתם קוראים את כל האימיילים שאתם מקבלים. אני מקווה ששבעת הכללים שסיפקתי, יסייעו לכם להתגבר על ההתמכרות לאימייל, ולהפוך אותו לכלי עבודה יעיל. בהצלחה.
 
אני ספרתי 2

והכלל הראשון בכלל לא רלוונטי למכורים לקריאה, אל אם כבר לכותבים
 
נאוה, שלא תשרפי את המועדון...

בבלוג הזה אני יכול לצטט רק קטע מהכתבה של ליאורה ליפץ ואני מפנה בקישורית לכתבה במלואה עם שבעת הטיפים של ליאורה. התמכרות לאימייל, כמו כל התמכרות, היא בעיה והטיפול בכוח הרצון ובשליטה עצמית בעיקר.
 
למעלה