down under
New member
לא בדיוק הבנת את דבריי לגבי כפ"ס
הקו לכפ"ס, שנחנך בתחילה מתחנת נורדאו (סוקולוב אולי היתה רק בתכנונים. סליחה, היתה גם היתה בתכנונים אבל התחלת הבניה שלה היתה בכלל שנתיים
אחרי שנורדאו כבר תפקדה) באפריל 2003
היה בחודשים הראשונים עם די מעט נוסעים.
אבל, אני מדבר על 2007 למשל, שנה אחרי שסוקולוב נחכנכה (היא נחנכה אי שם בין שלהי 2005 לשלהי 2006, לצערי לא זוכר תאריך מדוייק).
הקו כולו, ובעיקר מנורדאו לת"א היה משופע בנוסעים אבל מסוקולוב, שיותר קרובה להוד"ש, שיותר קרובה לחלקים נרחבים ממרכז ודרום כפ"ס,
היו עדיין פחות נוסעים מאשר מתחנת נורדאו.
מדוע? כי לקח לציבור זמן להפנים את עצם קיומה. למרות שהיא היתה חלק מקו מאוד מצליח, היא עצמה בשנה הראשונה לתפקודה היתה די שוממת.
התכוונתי שלעתים לא רק קו חדש לוקח לו זמן להתרומם אלא גם עם קו ישן תחנה חדשה לוקח לה זמן רב להתרומם.
ובקו מכפ"ס יש שתי תחנות כאלו. סוקולוב וקרית אריה.
לשתיהן לקח הרבה זמן, לקרית אריה לקח הרבה יותר, עד שהציבור החל להשתמש בהן בצורה יותר מאסיבית.
ניקח לדוגמא גם את תחנת פרדס חנה-קיסריה.
גם היא חלק מקו הו הו מאוד מאוד ותיק ומוצלח (מסילת חיפה - ת"א ובעיקר מקטע בנימינה - ת"א) אבל גם לה לקח כמה חודשים טובים
עד שהציבור החל להשתמש בה בכמויות שיש בה כיום.
תחנת שדרות היא כפולה. היא גם תחנה חדשה וגם חלק מקו חדש.
מעניין איך יראה גראף כמות המשתמשים בתחנה זו.
לא בדיוק הבנת את דבריי לגבי כפ"סהקו הרלבנטי להשוואה הוא הקו לראשון יבנה אשדוד
ובו העלייה הייתה די מהירה. בנוסף במקומות רחוקים מהמרכז כל תשתית חדשה סביר שתנוצל. זה לא שיש עשרות כבישים באיזור שדרות.
לגבי הקו לכפר סבא לא יודע מדוע לא הייתה עליה מהירה בחודשים הראשונים , אתה בטוח שהוא נסע די ריק בהשוואה לאחרי 2-3 שנים?
הקו לכפ"ס, שנחנך בתחילה מתחנת נורדאו (סוקולוב אולי היתה רק בתכנונים. סליחה, היתה גם היתה בתכנונים אבל התחלת הבניה שלה היתה בכלל שנתיים
אחרי שנורדאו כבר תפקדה) באפריל 2003
היה בחודשים הראשונים עם די מעט נוסעים.
אבל, אני מדבר על 2007 למשל, שנה אחרי שסוקולוב נחכנכה (היא נחנכה אי שם בין שלהי 2005 לשלהי 2006, לצערי לא זוכר תאריך מדוייק).
הקו כולו, ובעיקר מנורדאו לת"א היה משופע בנוסעים אבל מסוקולוב, שיותר קרובה להוד"ש, שיותר קרובה לחלקים נרחבים ממרכז ודרום כפ"ס,
היו עדיין פחות נוסעים מאשר מתחנת נורדאו.
מדוע? כי לקח לציבור זמן להפנים את עצם קיומה. למרות שהיא היתה חלק מקו מאוד מצליח, היא עצמה בשנה הראשונה לתפקודה היתה די שוממת.
התכוונתי שלעתים לא רק קו חדש לוקח לו זמן להתרומם אלא גם עם קו ישן תחנה חדשה לוקח לה זמן רב להתרומם.
ובקו מכפ"ס יש שתי תחנות כאלו. סוקולוב וקרית אריה.
לשתיהן לקח הרבה זמן, לקרית אריה לקח הרבה יותר, עד שהציבור החל להשתמש בהן בצורה יותר מאסיבית.
ניקח לדוגמא גם את תחנת פרדס חנה-קיסריה.
גם היא חלק מקו הו הו מאוד מאוד ותיק ומוצלח (מסילת חיפה - ת"א ובעיקר מקטע בנימינה - ת"א) אבל גם לה לקח כמה חודשים טובים
עד שהציבור החל להשתמש בה בכמויות שיש בה כיום.
תחנת שדרות היא כפולה. היא גם תחנה חדשה וגם חלק מקו חדש.
מעניין איך יראה גראף כמות המשתמשים בתחנה זו.