שבתשתיות - שבת של חידות A1

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
עמק הארזים נחשב "שטח מופרע" (שהפריעו לו)

וגם שבעמק הארזים כבר יש תשתיות
דרך שעוברת בעמק כביש 9 ועוד...
עמק הארזים נחשב "שטח מופרע" (שהפריעו לו)
כלומר הוא כבר לא במצבו הטבעי הבתולי. בניגוד לנחל יתלה שלפני גשר 8.
 

בועז ל

New member
החוליה החסרה.

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
החוליה החסרה.
כבר לא חסרה.
 

בועז ל

New member
קצהו המזרחי של גשר 8

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
קצהו המזרחי של גשר 8
זנבה של יוכבד, מכונת ה-TBM של שפיר - נראה בולט החוצה מפורטל המנהרה. יוכבד תהיה המכונה הראשונה שתחל את מלאכת כרייתה של מנהרה 3הדרומית. מיד נתניע את רכב השטח שלנו ונתגלגל מטה בכדי לראות מה שלומן של האחיות שפרה ויוכבד.
 

בועז ל

New member
פורטל מנהרה מס' 3

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
פורטל מנהרה מס' 3
אוקיי, הגענו לאתר. צוותי העבודה של "שפיר" ושותפתה האיטלקית "פיצרוטי" עוסקים בהרכבת שתי המכונות. כפי שהוזכר, כרייה באופן בו שתי מכונות כורות זו במקביל לזו, הִנה צורת כרייה נדירה למדי. במרבית המקרים מתבצעת הכרייה ע"י שתי מכונות הממוקמות משני קצותיה השונים של מנהרה אחת.
 

kobi88l

New member
2 שאלות :)

פורטל מנהרה מס' 3
אוקיי, הגענו לאתר. צוותי העבודה של "שפיר" ושותפתה האיטלקית "פיצרוטי" עוסקים בהרכבת שתי המכונות. כפי שהוזכר, כרייה באופן בו שתי מכונות כורות זו במקביל לזו, הִנה צורת כרייה נדירה למדי. במרבית המקרים מתבצעת הכרייה ע"י שתי מכונות הממוקמות משני קצותיה השונים של מנהרה אחת.
2 שאלות :)
1. מה המרחק בין שתי המנהרות ? זה נראה לא הרבה.
2.ובהמשך לשאלה הראשונה,האם זה לא קצת מסוכן ששתי מכונות כאלה עובדות כל כך צמוד אחת לשנייה על אותו סלע?
כמו שאמרת זה נדיר,וזה בהחלט מתבקש לשאול,האם בדקו טוב את כל הסיכונים?
התמוטטות חלילה או קריסה?!

תודה.
 

luckydude

Active member
תשובה לשאלה 2

2 שאלות :)
1. מה המרחק בין שתי המנהרות ? זה נראה לא הרבה.
2.ובהמשך לשאלה הראשונה,האם זה לא קצת מסוכן ששתי מכונות כאלה עובדות כל כך צמוד אחת לשנייה על אותו סלע?
כמו שאמרת זה נדיר,וזה בהחלט מתבקש לשאול,האם בדקו טוב את כל הסיכונים?
התמוטטות חלילה או קריסה?!

תודה.
תשובה לשאלה 2
להפך... כרייה באמצעות TBM נחשבת בטוחה יותר מהשיטה הקונבנציונלית מיכיוון שאין פיצוצים, רק חפירה. אז אם בקונבנציונלי המרחק הזה בטוח אז על אחת כמה וכמה עם TBM.
 

kobi88l

New member
צודק ,לא חשבתי על זה בצורה כזאת.תודה!

תשובה לשאלה 2
להפך... כרייה באמצעות TBM נחשבת בטוחה יותר מהשיטה הקונבנציונלית מיכיוון שאין פיצוצים, רק חפירה. אז אם בקונבנציונלי המרחק הזה בטוח אז על אחת כמה וכמה עם TBM.
צודק ,לא חשבתי על זה בצורה כזאת.תודה!
עכשיו נחכה לתשובה לשאלה הראשונה .
 

amit1270

New member
צריך להוסיף גם שיש הבדל במרחק הכרייה בין שתי

תשובה לשאלה 2
להפך... כרייה באמצעות TBM נחשבת בטוחה יותר מהשיטה הקונבנציונלית מיכיוון שאין פיצוצים, רק חפירה. אז אם בקונבנציונלי המרחק הזה בטוח אז על אחת כמה וכמה עם TBM.
צריך להוסיף גם שיש הבדל במרחק הכרייה בין שתי
המנהרות, בדיוק מהסיבה הזאת. במנהרות הקונבנציונליות מדובר על 30 מטר. לא יודע כמה כאן.
 

בועז ל

New member
עשרה באוגוסט 2012

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
עשרה באוגוסט 2012
זהו תאריך היעד לתחילת עבודתה של יוכבד על המנהרה הדרומית. בינתיים, כבר ניתן להבחין שראש הכרייה של המכונה הוכנס לתוך פתח המנהרה.
 

בועז ל

New member
יוכבד מחממת מנועים

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
יוכבד מחממת מנועים
רעש מנועים נשמע מכיוונה של יוכבד, הנמצאת בשלבים אחרונים של הרכבה ובדיקות.
 

megashock

New member
יש נתונים על המנועים של המפלצות ?

יוכבד מחממת מנועים
רעש מנועים נשמע מכיוונה של יוכבד, הנמצאת בשלבים אחרונים של הרכבה ובדיקות.
יש נתונים על המנועים של המפלצות ?
הם פועלים על חשמל בהזנה חיצונית, או שהמכונה שורפת סולר ?
מה ההספק והנפח ?
 

Rubim88

New member
חשמל

יש נתונים על המנועים של המפלצות ?
הם פועלים על חשמל בהזנה חיצונית, או שהמכונה שורפת סולר ?
מה ההספק והנפח ?
חשמל
אמורה להיות הזנה חיצונית מהרשת, ההספק של מכונות כאלה הוא בסדר גודל של מספר MW, אני מעריך שמדובר על 3-4 למכונה כזו.
 

בועז ל

New member
מסילה צרה

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
מסילה צרה
המסילה הצרה שתשמש את הובלת הדייס, הסגמנטים והעובדים, נמצאת בשלבי הקמה. רוחב המסילה בין הפסים - 100 ס"מ. הרוחב כולל הפסים - 110 ס"מ.
מידות אלה שונות ממידותיה של המסילה הצרה של "מנרב" הכורה את מנהרה מס' 1. משמעות הדבר שככל הנראה נזכה לראות צעצועי נייד חדשים ושונים מאלה שבמנהרה מס' 1.
 

בועז ל

New member
הפסקה

מסילה צרה
המסילה הצרה שתשמש את הובלת הדייס, הסגמנטים והעובדים, נמצאת בשלבי הקמה. רוחב המסילה בין הפסים - 100 ס"מ. הרוחב כולל הפסים - 110 ס"מ.
מידות אלה שונות ממידותיה של המסילה הצרה של "מנרב" הכורה את מנהרה מס' 1. משמעות הדבר שככל הנראה נזכה לראות צעצועי נייד חדשים ושונים מאלה שבמנהרה מס' 1.
הפסקה
 
תודה רבה

מסילה צרה
המסילה הצרה שתשמש את הובלת הדייס, הסגמנטים והעובדים, נמצאת בשלבי הקמה. רוחב המסילה בין הפסים - 100 ס"מ. הרוחב כולל הפסים - 110 ס"מ.
מידות אלה שונות ממידותיה של המסילה הצרה של "מנרב" הכורה את מנהרה מס' 1. משמעות הדבר שככל הנראה נזכה לראות צעצועי נייד חדשים ושונים מאלה שבמנהרה מס' 1.
תודה רבה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה