שבתשתיות - שבת של חידות A1

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
טיפוס לג'בל פורטל שפיר

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
טיפוס לג'בל פורטל שפיר
וזהו הנוף הנשקף מתקרת הפורטל.
 

בועז ל

New member
ל"שפיר".

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
ל"שפיר".
כשמגיע - מגיע. הן על הטיפול הרגיש בסביבה והן על התכנון והביצוע של הגשר.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
****
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
****
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
****
 

גדדו

New member
צילום לתוך בור האומה

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
צילום לתוך בור האומה
יש התחלה של בנייה.
 


שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
****
 

בועז ל

New member
מנהרה מס' 2

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
מנהרה מס' 2
במנהרה הצפונית, ששימשה להעברת חלקי מכונות ה-TBM, מתבצעות עבודות איטום.
 

בועז ל

New member
cut & cover

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
cut & cover
התקדמות יפה מאוד נרשמת בביצוע הקטע. הנה דבר שעוד לא ראינו בפרויקט: קטע ה-cut & cover מוצמד לפתחה של המנהרה הדרומית.
 

בועז ל

New member
cut & cover ביציאה ממנהרה מס' 2

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
cut & cover ביציאה ממנהרה מס' 2
אוטוטו מסתיים ביצועו של מקטע אחד מתוך השניים.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
****
 

בועז ל

New member
מנהרת מילוט בין שני קטעי ה-cut & cover

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
מנהרת מילוט בין שני קטעי ה-cut & cover
גם בין שני קטעי ה- כcut & cover תהיה מנהרת מילוט. כרגע בשלב של הנחת תבניות יציקה.
 

amit1270

New member
ואם כבר הזכרת מנהרת מילוט (מעבר) -

מנהרת מילוט בין שני קטעי ה-cut & cover
גם בין שני קטעי ה- כcut & cover תהיה מנהרת מילוט. כרגע בשלב של הנחת תבניות יציקה.
ואם כבר הזכרת מנהרת מילוט (מעבר) -
איך יתבצעו המנהרות האלה בקטעים של ה-TBM?
 

בועז ל

New member
ישנן מספר שיטות לביצוע.

ואם כבר הזכרת מנהרת מילוט (מעבר) -
איך יתבצעו המנהרות האלה בקטעים של ה-TBM?
ישנן מספר שיטות לביצוע.
אתייחס רק לשתיים מהן.
1. השיטה הגרמנית - המכונה מתקינה סגמנטים מיוחדים מפלדה במיקום של מנהרת המילוט. לאחר שהמכונה חולפת בעבודתה על מיקום זה, עובדי הכרייה מפרקים את הברגים של הסגמנטים ומקבלים הכנה לביצוע המנהרה.
2. השיטה הישראלית - המכונה מרכיבה את הסגמנטים הרגילים. לאחר שהמכונה חולפת על מיקום המנהרה, מגיעים העובדים ושוברים את הסגמנטים...
 

משה343

New member
בועז מדוע בעצם פועלים בשיטה הישראלית?...

ישנן מספר שיטות לביצוע.
אתייחס רק לשתיים מהן.
1. השיטה הגרמנית - המכונה מתקינה סגמנטים מיוחדים מפלדה במיקום של מנהרת המילוט. לאחר שהמכונה חולפת בעבודתה על מיקום זה, עובדי הכרייה מפרקים את הברגים של הסגמנטים ומקבלים הכנה לביצוע המנהרה.
2. השיטה הישראלית - המכונה מרכיבה את הסגמנטים הרגילים. לאחר שהמכונה חולפת על מיקום המנהרה, מגיעים העובדים ושוברים את הסגמנטים...
בועז מדוע בעצם פועלים בשיטה הישראלית?...
לאדם לא מקצועי כמוני מן הישוב [ב"ש] על פניו נראה שהשיטה
הגרמנית יותר הגיונית נקייה בעלת מחשבת תחילה ומקצרת זמן עבודה
ועובדים .

תקן אותי אם אני טועה .
 

בועז ל

New member
אולי בגלל שאנחנו ישראלים?


בועז מדוע בעצם פועלים בשיטה הישראלית?...
לאדם לא מקצועי כמוני מן הישוב [ב"ש] על פניו נראה שהשיטה
הגרמנית יותר הגיונית נקייה בעלת מחשבת תחילה ומקצרת זמן עבודה
ועובדים .

תקן אותי אם אני טועה .
אולי בגלל שאנחנו ישראלים?
 

easylivin

New member
אלא שבפרוייקט הזה מושקעת יותר מחשבה

ציפיתי שבפרוייקט כזה תהיה עבודה עם מחשבה...
אבל כנראה שאני צריך להנמיך ציפיות לגובה הדשא
אלא שבפרוייקט הזה מושקעת יותר מחשבה
מכל פרוייקט אחר בארץ...
 

משה343

New member
אני לא מתווכח עם זה, פשוט נקודתית לעבודה ...

אלא שבפרוייקט הזה מושקעת יותר מחשבה
מכל פרוייקט אחר בארץ...
אני לא מתווכח עם זה, פשוט נקודתית לעבודה ...
שבועז ציין חשבתי שהגיוני שיפעלו ע"פ השיטה הגרמנית .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה