שבתשתיות - שבת של חידות A1

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
גם אני לא מתווכח:שים לב שאת התגובה הקודמת שלי

אני לא מתווכח עם זה, פשוט נקודתית לעבודה ...
שבועז ציין חשבתי שהגיוני שיפעלו ע"פ השיטה הגרמנית .
גם אני לא מתווכח:שים לב שאת התגובה הקודמת שלי
אפשר לפרש לכאן ולכאן. עובדה שזהו הפרוייקט המושקע והמתקדם ביותר מכל הבחינות *בארץ*, ואפילו בו לכאורה "מעגלים פינות" פה ושם...
 

משה343

New member


גם אני לא מתווכח:שים לב שאת התגובה הקודמת שלי
אפשר לפרש לכאן ולכאן. עובדה שזהו הפרוייקט המושקע והמתקדם ביותר מכל הבחינות *בארץ*, ואפילו בו לכאורה "מעגלים פינות" פה ושם...
 

easylivin

New member
ולפעמים הטוב ביותר הוא אויבו של הטוב:

אולי בגלל שאנחנו ישראלים?
ולפעמים הטוב ביותר הוא אויבו של הטוב:
במקרה הזה אני ממש לא מתיימר להכריע איזו שיטה טובה יותר (מכל מיני שיקולים, ויכולים להיות הרבה) - "הישראלית" או "הגרמנית". אבל בעיני רוחי אני יכול לתאר לעצמי מצב שבו השיטה "הלא נכונה" לכאורה, תהיה דווקא זולה וקלה יותר לביצוע...

אני גם יכול לדמיין לעצמי, שיכולים להיות מצבים שבהם שיטת עבודה מקומית כלשהי תיראה למבקר מבחוץ "כעיגול פינות" או גרוע מכך; אלא שבפועל מדובר בהסתגלות ובהתאמת שיטות "מיובאות" לתנאים מקומיים.
 

בועז ל

New member
הבהרה חשובה: למרות שבדבריי הזכרתי שתי שיטות,

ולפעמים הטוב ביותר הוא אויבו של הטוב:
במקרה הזה אני ממש לא מתיימר להכריע איזו שיטה טובה יותר (מכל מיני שיקולים, ויכולים להיות הרבה) - "הישראלית" או "הגרמנית". אבל בעיני רוחי אני יכול לתאר לעצמי מצב שבו השיטה "הלא נכונה" לכאורה, תהיה דווקא זולה וקלה יותר לביצוע...

אני גם יכול לדמיין לעצמי, שיכולים להיות מצבים שבהם שיטת עבודה מקומית כלשהי תיראה למבקר מבחוץ "כעיגול פינות" או גרוע מכך; אלא שבפועל מדובר בהסתגלות ובהתאמת שיטות "מיובאות" לתנאים מקומיים.
הבהרה חשובה: למרות שבדבריי הזכרתי שתי שיטות,
קיימות שיטות נוספות לביצוע. אין זה מחייב שנעשה או ייעשה שימוש במה שכיניתי "השיטה הישראלית". מעבר לכך וכפי שציינת, אריק: אין השימוש בשיטה "הישראלית" משהו בכדי לפסול אותה כשיטת עבודה לגיטימית.
 

amit1270

New member


ישנן מספר שיטות לביצוע.
אתייחס רק לשתיים מהן.
1. השיטה הגרמנית - המכונה מתקינה סגמנטים מיוחדים מפלדה במיקום של מנהרת המילוט. לאחר שהמכונה חולפת בעבודתה על מיקום זה, עובדי הכרייה מפרקים את הברגים של הסגמנטים ומקבלים הכנה לביצוע המנהרה.
2. השיטה הישראלית - המכונה מרכיבה את הסגמנטים הרגילים. לאחר שהמכונה חולפת על מיקום המנהרה, מגיעים העובדים ושוברים את הסגמנטים...

אני לא לגמרי בטוח שהשיטה ה"ישראלית" (איך עושים את זה באיטליה?) גרועה כל כך. השיטה הגרמנית דורשת יכולת ארגון שלא בטוח שיש כאן ועלולה אפילו להאט את קצב העבודה.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
****
 

בועז ל

New member
הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1
גם כאן יש התקדמות: קיר הפורטל הולך ומעמיק. בנוסף, ניתן להבחין בקשת הכרייה שבכניסה למנהרה.
 

בועז ל

New member
עוד משהו חדש

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
עוד משהו חדש
החלו העבודות גם על קטע ה-cut & cover של המנהרה הצפונית.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
****
 

בועז ל

New member
מסוע העפר

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
מסוע העפר
עוד פרויקט בפני עצמו בתוך המגה פרויקט. הנה: כך עתיד להיראות המסוע הארוך-ארוך של "שפיר".
 

בועז ל

New member
עוד ממסוע העפר

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
עוד ממסוע העפר
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
****
ויש גם מנועים שמותקנים על המסוע במספר מקומות.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
****
 

בועז ל

New member
תמונה אחרונה

שבתשתיות - שבת של חידות A1
שבתשתיות של השבוע ייערך במתכונת מעט שונה, אך לא פחות עצלנית (
) מזו של השבוע שעבר - תצלומי אוויר, זוכרים?
את האשמה לכך יש להטיל על מנהלת A1, שהחליטה להעביר אותי טירונות נוספת ומפרכת בקטעים ב' ג' ו-ד' של הפרויקט. אז לאחר שנשמתי אוויר צח של מנהרות מתובל בחלקיקי אבק ( לידיעת הגולש מוקול2: בפירוש לא החלקיקים האלוהיים
), טיפסתי על ג'בלאות, טבלתי בבוץ סמיך וקיפצתי דקות ארוכות בנסיעה ברכב שטח, מצאתי לעצמי קצת זמן ליהנות גם ממזג האוויר הקריר של חודש יולי.

לפני שנצא לאתרי העבודה, אני דורש מאנדי הסבר וזיהוי על דגם 'האוטובוס של אנדי' שבתמונה - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
תמונה אחרונה
נותרו ברשותי מספר תמונות נוספות ממנהרה 4 ומגשר 10, אותן אנסה להעלות במהלך השבוע. מחר בב"ש מרכז: טקס פתיחת הקו הכפול. שהחיינו!
לילה טוב!
 
תודה רבה !!! מרתק ונהדר כמו תמיד !!!

תמונה אחרונה
נותרו ברשותי מספר תמונות נוספות ממנהרה 4 ומגשר 10, אותן אנסה להעלות במהלך השבוע. מחר בב"ש מרכז: טקס פתיחת הקו הכפול. שהחיינו!
לילה טוב!
תודה רבה !!! מרתק ונהדר כמו תמיד !!!
 

kobi88l

New member
בועז כמו תמיד,חוויה ! תודה.

תמונה אחרונה
נותרו ברשותי מספר תמונות נוספות ממנהרה 4 ומגשר 10, אותן אנסה להעלות במהלך השבוע. מחר בב"ש מרכז: טקס פתיחת הקו הכפול. שהחיינו!
לילה טוב!
בועז כמו תמיד,חוויה ! תודה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה