אכן הקמת גשר 6 הכניסה את הפרויקט לנקודת אל חזורשבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.
בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
את הטענות האלו יש להפנות למשרד האוצר וארגוני הסביבהאכן הקמת גשר 6 הכניסה את הפרויקט לנקודת אל חזור
אך המחשבה שסוכמי כסף גדולים כל כך הושקעו בשנים 2005 עד 2008 ולמעשה כספים אלו שוכבים ללא כל תמורה.
ואז נישאל מדוע לפריוקט כזה שיהיה מסובך ומורכב ככל שיהיה נידרש למעלה מעשור וחצי לבניה .
אכן צודק.את הטענות האלו יש להפנות למשרד האוצר וארגוני הסביבה
שהצליחו לתקוע את הפרויקט לשנים רבות. להזכירך: רק תכנונו מחדש של גשר 8 ארך כשנה וחצי.
חידתאת הטענות האלו יש להפנות למשרד האוצר וארגוני הסביבה
שהצליחו לתקוע את הפרויקט לשנים רבות. להזכירך: רק תכנונו מחדש של גשר 8 ארך כשנה וחצי.
ועוד משהו שאמור לסייע לכבודו.....3 תמונות...חידתנוסטלגית לכבודו:
מה אומר לך הסמל המופיע באיור המצורף ??
מה זה מזכיר לך ??
הגרסה בתמונה הראשונה היא עיבוד ותיקון שלי (CS6 PRO) לתמונה השניה כפי שהיא מופיעה כרגע באי.באיי למכירה.
או-הו, אני מאוד מקווה שזה מה שאני חושב שזה אמור להיות.ועוד משהו שאמור לסייע לכבודו.....3 תמונות...
לא ממש - לא כזה מסובך....פשוט: פריאונור היאאו-הו, אני מאוד מקווה שזה מה שאני חושב שזה אמור להיות.
ואני מאוד מקווה שיש לך את זה בתוך קרון רכבת.אני בכיוון?
בקושי זוכר את החברה הזאת, אבל מה שאנילא ממש - לא כזה מסובך....פשוט: פריאונור היא
החברה שעל דגיה הקפואים גדלנו כילדים והיא נעלמה מזמן. לא יודע אם תזכור אך האריזות היו מקרטון מלבני ארוך ובתוכן ריבועי בקלה קפואים שמשום מה היו מאוד טעימים. היתה להם גם סדרה של ריבועי בקלה מצופים בציפוי פריך הכולל גם שום-שום והם היו יקרים למדי.
פשוט נזכרתי בבוקר וחשבתי שעקב גילך 'המופלג' תוכל לזכור גם אתה את אותן אריזות קרטון שנעלמו אי שם מנופנו בשלהי שנות ה-70.
זוכר אך אין לי קופסה כזו.בקושי זוכר את החברה הזאת, אבל מה שאני
באמת מחפש הן קופסאות אבקת החלב הכחולות מאותה תקופה. אאל"ט, הייתה תמונת חתול עליהן.
שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.
בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.
בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
נו טוב...רבה ידידי היקר , קבל בברכהצנוע ...
תשריין לך את הסופ"ש הבא עלינו לטובה כי אני לוקח
אותך ל- MAMAIA ברומניה ושכל העולם יתפוצץ
ידעתי שאתה לא תוותר על צילומי "תשתיות" ברומניהנו טוב...
אני מגיע!
שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.
בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
תודה !שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.
בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
מספור הגשרים בקטע א' מבלבל אותי.שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.
בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
מעבירי מים...מספור הגשרים בקטע א' מבלבל אותי.
מה עם גשרים 2 ו- 3?
תודה רבה בועז על הדיווח כהרגלך בקודש!שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.
בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.