שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
לא אמרתי שזה רע...
אני יודע.
 

yehuda7K

New member
ומה רע בפגיעה בעובדים גרועים?
מי שלא עושה עבודה טובה לא צריך ליהנות מהגנה. לא ברור לי למה ועדים כל כך נלחמים להשאיר את ה"בררה". כך גם במערכת החינוך ובעוד מקומות שנהנים מהגנת-יתר של ועדים חזקים.
זה רע לפגוע בהם, בגלל חברי הועד
לחברי הועד אינטרס במוטת שליטה רחבה ככל האפשר, כי אז יש הרבה מכרזים קטנים ועבודות חוץ, שניתן לגזור מהם קופון . מה איכפת להם עובד גרוע או עובד טוב? זה לא בראש שלהם. יהודה
 
העיסוק בהגדרות (כן הפרטה, לא הפרטה) הוא עיסוק
טפל מבחינתי, שבי. אנו הציבור, כבעלים האמיתיים של הרכבת, צריכים לשאול את עצמנו שתי שאלות עיקריות בלבד. 1. האם מיקור החוץ יתרום לשיפור בתחזוקת ובבטיחות הציוד הנייד של ר"י (ואין ספק כי אכן נדרש שיפור דרמטי)? 2. האם יישום מיקור החוץ אכן יגרום פגיעה בלתי נסבלת בתנאי העסקתם של עובדי הרכבת? ויש גם שאלה נוספת בכ"ז. האם ניתן במסגרת הקיימת למצוא פתרון יעיל לבעיות התחזוקה והבטיחות בציוד הנייד - פתרון שבשקלול כולל יהיה עדיף כלכלית על מיקור החוץ המוצע ע"י האוצר.
לדעתי אם היה אפשר במסגרת הקיימת
למצוא פתרון לתחזוקה שיהיה לא רק פתרון זמני, אלה ישים לאורך זמן משרד התחבורה לא היה נכנס לעימות במיוחד בתקופה כזאת עם העובדים עצם ההתעקשות אומרת שפתרון בר קיימא לאור הפיתוח שצפוי לרכבת והרחבת המערך מחייב תחזוקה מקצועית יותר לטווח ארוך וקצר.
 
של איזה חברה הסמל על הקרונית מקדימה ?
זה כמובן לא הסמל של רכבת ישראל...מוזר..בד"כ בקידמת קרוניות העבודה יש את הסמל הרגיל של הרכבת. האם מדובר בקרונית חדשה שהגיעה לארץ לאחרונה ?
קרונית 941 מתוצרת 'מטיסה'
הסמל על חזית תא הנהג של קרונית הוא של היצרנית השוויצרית 'מטיסה' Matisa. הקרונית היא אחת משתיים מדגם זה שיוצרו עבור רכבת ישראל בשנת 1994. דרך אגב, באותה עת מוספרו קרוניות המנוע לפי שנת הייצור, כך ש-941 הייתה הקרונית הראשונה שנקלטה בשנת 94'.
 

בועז ל

New member
שבתשתיות
שבת שלום לכולם. לאחר הפוגה קלה, המדור השבועי חוזר עם שני עדכונים קצרצרים מרק"ל ירושלים ופתיחתו המעוכבת של הקו לראשל"צ. בנוסף, יובא עדכון נוסף ונרחב יותר מהכפלת הקו לב"ש. בתמונת הפתיחה ה"קשורה ישירות" לנושאי השרשור: כך ייראה בקרוב מזניק הקפה החדש שלי לאתרי העבודה של ר"י.
עוד קצת מקרונית העבודה.
 

בועז ל

New member
שבתשתיות
שבת שלום לכולם. לאחר הפוגה קלה, המדור השבועי חוזר עם שני עדכונים קצרצרים מרק"ל ירושלים ופתיחתו המעוכבת של הקו לראשל"צ. בנוסף, יובא עדכון נוסף ונרחב יותר מהכפלת הקו לב"ש. בתמונת הפתיחה ה"קשורה ישירות" לנושאי השרשור: כך ייראה בקרוב מזניק הקפה החדש שלי לאתרי העבודה של ר"י.
תמונה אחרונה - העתקת מבנה בקרת המחסום.
ובסוף השבוע הנוכחי זה סוף-סוף קורה. אם לא הסברתי זאת עדיין, הרי שהעתקת המבנה היא הכרחית ונועדה לאפשר את המשך העבודות על ניצביו הנוספים של גשר ההפרדה המפלסית. בתמונה היחידה שלי ניתן להבחין, די בקושי, במבנה בקרת המחסום כשהוא נתון במיקומו החדש, בתוך כלוב המתכת. אגף התקשורת של הרכבת מבצע עבודות במקום על המחסום והמבנה.
 

easylivin

New member
תמונה אחרונה - העתקת מבנה בקרת המחסום.
ובסוף השבוע הנוכחי זה סוף-סוף קורה. אם לא הסברתי זאת עדיין, הרי שהעתקת המבנה היא הכרחית ונועדה לאפשר את המשך העבודות על ניצביו הנוספים של גשר ההפרדה המפלסית. בתמונה היחידה שלי ניתן להבחין, די בקושי, במבנה בקרת המחסום כשהוא נתון במיקומו החדש, בתוך כלוב המתכת. אגף התקשורת של הרכבת מבצע עבודות במקום על המחסום והמבנה.
נדמה לי שטעית בתמונה, בועז...
 

zahipan10

New member
שבתשתיות
שבת שלום לכולם. לאחר הפוגה קלה, המדור השבועי חוזר עם שני עדכונים קצרצרים מרק"ל ירושלים ופתיחתו המעוכבת של הקו לראשל"צ. בנוסף, יובא עדכון נוסף ונרחב יותר מהכפלת הקו לב"ש. בתמונת הפתיחה ה"קשורה ישירות" לנושאי השרשור: כך ייראה בקרוב מזניק הקפה החדש שלי לאתרי העבודה של ר"י.
תודה על הסקירה ועל התמונות בועז
וכמובן יש לי שאלה: האם ידוע לך מתי תהיה מסילה כפולה ופעילה מקריית גת צפונה? אני יגיד לך למה אני שואל, בגלל שלפעמים הרכבת מאחרת איחור רציני ואז היא מחכה בלוד למפגש עם 2 רכבות שנוסעות צפונה (מב"ש ומבית שמש), ואז באזור כפר מנחם הרכבת עוצרת שוב דקות רבות בגלל מפגש רכבות עם הרכבת שיוצאת מקריית גת צפונה, ואז נוצר איחור של כמעט חצי שעה.
 

בועז ל

New member
תודה על הסקירה ועל התמונות בועז
וכמובן יש לי שאלה: האם ידוע לך מתי תהיה מסילה כפולה ופעילה מקריית גת צפונה? אני יגיד לך למה אני שואל, בגלל שלפעמים הרכבת מאחרת איחור רציני ואז היא מחכה בלוד למפגש עם 2 רכבות שנוסעות צפונה (מב"ש ומבית שמש), ואז באזור כפר מנחם הרכבת עוצרת שוב דקות רבות בגלל מפגש רכבות עם הרכבת שיוצאת מקריית גת צפונה, ואז נוצר איחור של כמעט חצי שעה.
הנוסעים בקו לב"ש באחרונה ודאי חוו איחורים
וירידה משמעותית בדיוק הרכבות. הדבר נובע מהעברת התנועה בקטע אל עזי החדש. כתוצאה מהעברת תנועה זו נוצר קטע חדש שאורכו כ-15 ק"מ (מ.גת ועד אל עזי) שעליו חלה זמנית הגבלת מהירות בת 80 קמ"ש. המצב עשוי להשתפר עם ביטול הגבלת המהירות בקטע זה. באשר לשאלתך, רק עם סיום הפרויקט ופעימת התקשורת האחרונה ייפתח קטע ק.גת-צפונה כקטע כפול. להזכירך, במפגש 244 עדיין חסר קטע מסילה קצר שיושלם רק בנובמבר השנה (אי"
וגילה) ופעימת תקשורת שתבוצע בתחילת 2012.
 

easylivin

New member
שבתשתיות
שבת שלום לכולם. לאחר הפוגה קלה, המדור השבועי חוזר עם שני עדכונים קצרצרים מרק"ל ירושלים ופתיחתו המעוכבת של הקו לראשל"צ. בנוסף, יובא עדכון נוסף ונרחב יותר מהכפלת הקו לב"ש. בתמונת הפתיחה ה"קשורה ישירות" לנושאי השרשור: כך ייראה בקרוב מזניק הקפה החדש שלי לאתרי העבודה של ר"י.
וכרגיל בועז, שאלה על הקו לב"ש:

בחוברת הלו"ז החדשה מופיע "תאריך תפוגה": 18.5.2012. האם אפשר להניח הפעם בבטחה, שקו לוד-באר שבע המשודרג יופעל במתכונתו הסופית החל מתאריך זה?
 

בועז ל

New member
וכרגיל בועז, שאלה על הקו לב"ש:

בחוברת הלו"ז החדשה מופיע "תאריך תפוגה": 18.5.2012. האם אפשר להניח הפעם בבטחה, שקו לוד-באר שבע המשודרג יופעל במתכונתו הסופית החל מתאריך זה?
אריק ידידי, אתה ודאי יודע למי ניתנה הנבואה

עם זאת, אני מוכן להמר רק על דבר אחד: בהנחה אופטימית שהוועד ישמור על שקט תעשייתי עד אז, נוכל לקבל תשתית כפולה ומושלמת בסוף ינואר 2012.
 

easylivin

New member
אריק ידידי, אתה ודאי יודע למי ניתנה הנבואה

עם זאת, אני מוכן להמר רק על דבר אחד: בהנחה אופטימית שהוועד ישמור על שקט תעשייתי עד אז, נוכל לקבל תשתית כפולה ומושלמת בסוף ינואר 2012.
תודה, זה כבר יהיה מעולה. אז נקווה לטוב...
 

אורי404

New member
שבתשתיות
שבת שלום לכולם. לאחר הפוגה קלה, המדור השבועי חוזר עם שני עדכונים קצרצרים מרק"ל ירושלים ופתיחתו המעוכבת של הקו לראשל"צ. בנוסף, יובא עדכון נוסף ונרחב יותר מהכפלת הקו לב"ש. בתמונת הפתיחה ה"קשורה ישירות" לנושאי השרשור: כך ייראה בקרוב מזניק הקפה החדש שלי לאתרי העבודה של ר"י.
בועז על העדכונים. לגבי הקו לבאר שבע
בשבוע שעבר נסעתי בכביש 6 לכיוון דרום. כמובן, שכנוסע (ולא כנהג) הסתכלתי על כל מה, שקשור לקו לבאר שבע. באזור תחנת קרית מלאכי/כפר מנחם יש התקדמות מסויימת. יש הכנה לרציפים. לאט-אט נראה, שהתחנה מקבלת צורה.
 

raminec

New member
שבתשתיות
שבת שלום לכולם. לאחר הפוגה קלה, המדור השבועי חוזר עם שני עדכונים קצרצרים מרק"ל ירושלים ופתיחתו המעוכבת של הקו לראשל"צ. בנוסף, יובא עדכון נוסף ונרחב יותר מהכפלת הקו לב"ש. בתמונת הפתיחה ה"קשורה ישירות" לנושאי השרשור: כך ייראה בקרוב מזניק הקפה החדש שלי לאתרי העבודה של ר"י.
האם ידוע לך מתי מתוכנן להיכנס לפעולה
קטע לוד-נען הנודע לשמצה כקו כפול? תושבי בית שמש כוססים ציפורניים ומחכים לקיצור זמן הנסיעה בקו הרכבת לת"א... האם נדרשת הפעלת כל הקו מלוד ועד ב.שבע ככפול כדי שזה יקרה?
 

BMWE

New member
האם ידוע לך מתי מתוכנן להיכנס לפעולה
קטע לוד-נען הנודע לשמצה כקו כפול? תושבי בית שמש כוססים ציפורניים ומחכים לקיצור זמן הנסיעה בקו הרכבת לת"א... האם נדרשת הפעלת כל הקו מלוד ועד ב.שבע ככפול כדי שזה יקרה?
יותר מזה
זה יצמצם במידה ניכרת את האיחור שעליו דיבר zahipan10
 

בועז ל

New member
האם ידוע לך מתי מתוכנן להיכנס לפעולה
קטע לוד-נען הנודע לשמצה כקו כפול? תושבי בית שמש כוססים ציפורניים ומחכים לקיצור זמן הנסיעה בקו הרכבת לת"א... האם נדרשת הפעלת כל הקו מלוד ועד ב.שבע ככפול כדי שזה יקרה?
קטע נען-לוד ייפתח ככפול רק לאחר ביצוע פעימת
התקשורת האחרונה באמצע ינואר 2012. קודם לכן, וכפי שציינתי, יש להשלים במבצע אוקטובר שדרוג קטע מסילה פעילה באורך 800 מ' בקטע שבין תחנות רמלוד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה