אני יודע.לא אמרתי שזה רע...
אני יודע.לא אמרתי שזה רע...
זה רע לפגוע בהם, בגלל חברי הועדומה רע בפגיעה בעובדים גרועים?
מי שלא עושה עבודה טובה לא צריך ליהנות מהגנה. לא ברור לי למה ועדים כל כך נלחמים להשאיר את ה"בררה". כך גם במערכת החינוך ובעוד מקומות שנהנים מהגנת-יתר של ועדים חזקים.
לדעתי אם היה אפשר במסגרת הקיימתהעיסוק בהגדרות (כן הפרטה, לא הפרטה) הוא עיסוק
טפל מבחינתי, שבי. אנו הציבור, כבעלים האמיתיים של הרכבת, צריכים לשאול את עצמנו שתי שאלות עיקריות בלבד. 1. האם מיקור החוץ יתרום לשיפור בתחזוקת ובבטיחות הציוד הנייד של ר"י (ואין ספק כי אכן נדרש שיפור דרמטי)? 2. האם יישום מיקור החוץ אכן יגרום פגיעה בלתי נסבלת בתנאי העסקתם של עובדי הרכבת? ויש גם שאלה נוספת בכ"ז. האם ניתן במסגרת הקיימת למצוא פתרון יעיל לבעיות התחזוקה והבטיחות בציוד הנייד - פתרון שבשקלול כולל יהיה עדיף כלכלית על מיקור החוץ המוצע ע"י האוצר.
קרונית 941 מתוצרת 'מטיסה'של איזה חברה הסמל על הקרונית מקדימה ?
זה כמובן לא הסמל של רכבת ישראל...מוזר..בד"כ בקידמת קרוניות העבודה יש את הסמל הרגיל של הרכבת. האם מדובר בקרונית חדשה שהגיעה לארץ לאחרונה ?
עוד קצת מקרונית העבודה.שבתשתיות
שבת שלום לכולם. לאחר הפוגה קלה, המדור השבועי חוזר עם שני עדכונים קצרצרים מרק"ל ירושלים ופתיחתו המעוכבת של הקו לראשל"צ. בנוסף, יובא עדכון נוסף ונרחב יותר מהכפלת הקו לב"ש. בתמונת הפתיחה ה"קשורה ישירות" לנושאי השרשור: כך ייראה בקרוב מזניק הקפה החדש שלי לאתרי העבודה של ר"י.
תמונה אחרונה - העתקת מבנה בקרת המחסום.שבתשתיות
שבת שלום לכולם. לאחר הפוגה קלה, המדור השבועי חוזר עם שני עדכונים קצרצרים מרק"ל ירושלים ופתיחתו המעוכבת של הקו לראשל"צ. בנוסף, יובא עדכון נוסף ונרחב יותר מהכפלת הקו לב"ש. בתמונת הפתיחה ה"קשורה ישירות" לנושאי השרשור: כך ייראה בקרוב מזניק הקפה החדש שלי לאתרי העבודה של ר"י.
נדמה לי שטעית בתמונה, בועז...תמונה אחרונה - העתקת מבנה בקרת המחסום.
ובסוף השבוע הנוכחי זה סוף-סוף קורה. אם לא הסברתי זאת עדיין, הרי שהעתקת המבנה היא הכרחית ונועדה לאפשר את המשך העבודות על ניצביו הנוספים של גשר ההפרדה המפלסית. בתמונה היחידה שלי ניתן להבחין, די בקושי, במבנה בקרת המחסום כשהוא נתון במיקומו החדש, בתוך כלוב המתכת. אגף התקשורת של הרכבת מבצע עבודות במקום על המחסום והמבנה.
אתה צודק ותודה שהפנית את תשומת לבי לכך, אריק.נדמה לי שטעית בתמונה, בועז...
אתה צודק ותודה שהפנית את תשומת לבי לכך, אריק.
הנה התמונה.
תודה רבה!אתה צודק ותודה שהפנית את תשומת לבי לכך, אריק.
הנה התמונה.
תודה על הסקירה ועל התמונות בועזשבתשתיות
שבת שלום לכולם. לאחר הפוגה קלה, המדור השבועי חוזר עם שני עדכונים קצרצרים מרק"ל ירושלים ופתיחתו המעוכבת של הקו לראשל"צ. בנוסף, יובא עדכון נוסף ונרחב יותר מהכפלת הקו לב"ש. בתמונת הפתיחה ה"קשורה ישירות" לנושאי השרשור: כך ייראה בקרוב מזניק הקפה החדש שלי לאתרי העבודה של ר"י.
הנוסעים בקו לב"ש באחרונה ודאי חוו איחוריםתודה על הסקירה ועל התמונות בועז
וכמובן יש לי שאלה: האם ידוע לך מתי תהיה מסילה כפולה ופעילה מקריית גת צפונה? אני יגיד לך למה אני שואל, בגלל שלפעמים הרכבת מאחרת איחור רציני ואז היא מחכה בלוד למפגש עם 2 רכבות שנוסעות צפונה (מב"ש ומבית שמש), ואז באזור כפר מנחם הרכבת עוצרת שוב דקות רבות בגלל מפגש רכבות עם הרכבת שיוצאת מקריית גת צפונה, ואז נוצר איחור של כמעט חצי שעה.
שבתשתיות
שבת שלום לכולם. לאחר הפוגה קלה, המדור השבועי חוזר עם שני עדכונים קצרצרים מרק"ל ירושלים ופתיחתו המעוכבת של הקו לראשל"צ. בנוסף, יובא עדכון נוסף ונרחב יותר מהכפלת הקו לב"ש. בתמונת הפתיחה ה"קשורה ישירות" לנושאי השרשור: כך ייראה בקרוב מזניק הקפה החדש שלי לאתרי העבודה של ר"י.
אריק ידידי, אתה ודאי יודע למי ניתנה הנבואהוכרגיל בועז, שאלה על הקו לב"ש:
בחוברת הלו"ז החדשה מופיע "תאריך תפוגה": 18.5.2012. האם אפשר להניח הפעם בבטחה, שקו לוד-באר שבע המשודרג יופעל במתכונתו הסופית החל מתאריך זה?
תודה, זה כבר יהיה מעולה. אז נקווה לטוב...אריק ידידי, אתה ודאי יודע למי ניתנה הנבואה
עם זאת, אני מוכן להמר רק על דבר אחד: בהנחה אופטימית שהוועד ישמור על שקט תעשייתי עד אז, נוכל לקבל תשתית כפולה ומושלמת בסוף ינואר 2012.
שבתשתיות
שבת שלום לכולם. לאחר הפוגה קלה, המדור השבועי חוזר עם שני עדכונים קצרצרים מרק"ל ירושלים ופתיחתו המעוכבת של הקו לראשל"צ. בנוסף, יובא עדכון נוסף ונרחב יותר מהכפלת הקו לב"ש. בתמונת הפתיחה ה"קשורה ישירות" לנושאי השרשור: כך ייראה בקרוב מזניק הקפה החדש שלי לאתרי העבודה של ר"י.
האם ידוע לך מתי מתוכנן להיכנס לפעולהשבתשתיות
שבת שלום לכולם. לאחר הפוגה קלה, המדור השבועי חוזר עם שני עדכונים קצרצרים מרק"ל ירושלים ופתיחתו המעוכבת של הקו לראשל"צ. בנוסף, יובא עדכון נוסף ונרחב יותר מהכפלת הקו לב"ש. בתמונת הפתיחה ה"קשורה ישירות" לנושאי השרשור: כך ייראה בקרוב מזניק הקפה החדש שלי לאתרי העבודה של ר"י.
יותר מזההאם ידוע לך מתי מתוכנן להיכנס לפעולה
קטע לוד-נען הנודע לשמצה כקו כפול? תושבי בית שמש כוססים ציפורניים ומחכים לקיצור זמן הנסיעה בקו הרכבת לת"א... האם נדרשת הפעלת כל הקו מלוד ועד ב.שבע ככפול כדי שזה יקרה?
קטע נען-לוד ייפתח ככפול רק לאחר ביצוע פעימתהאם ידוע לך מתי מתוכנן להיכנס לפעולה
קטע לוד-נען הנודע לשמצה כקו כפול? תושבי בית שמש כוססים ציפורניים ומחכים לקיצור זמן הנסיעה בקו הרכבת לת"א... האם נדרשת הפעלת כל הקו מלוד ועד ב.שבע ככפול כדי שזה יקרה?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.