שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.
לפחות היתה כוסית??

וזו רכבת הסימנס שקטר 777 משך

קטע מצחיק שהיה לי יום אחד מעל גשר ההשכלה: המתנתי לרכבות ובאותו זמן בחורה צעירה עשתה ספורט ועלתה וירדה משני קצות הגשר היא ניגשה אליי ושאלה הכל בסדר ? אמרתי שכן והיא השיבה שהיא דאגה שמה אני מתכנן משהו [כנראה התאבדות לדעתה] אמרתי שאני מחכה לרכבת ושאלתי אותה האם הכל בסדר שהיא עולה ויורדת כבר מספר רב של פעמים והיא השיבה שהיא עושה ספורט
לפחות היתה כוסית??
 

בועז ל

New member
שים לב, משה, למספר השלמות ותיקונים.

6. קטר 609 וקרונות המשא השטוחים דרומה בעיקול.
זו תמונה אחרונה ליום שישי ה- 25.11.11 השעה בערך 15:30 + - חבל שלא מאפשרים לרכבת ישראל לעבוד גם בשבת. יכלו לסיים הרבה מאוד מקטע ב"ש צפון - להבים-רהט ! [במדינה שלנו כאשר באשדוד יש פיצוץ צינור מים שלא מאפשרים תיקון שלו בשבת ובכך נגרם סבל לתושבים רבים אז אני באמת לא יודע לאן נגיע.]
שים לב, משה, למספר השלמות ותיקונים.
עבודות השדרוג מתבצעות לאורך קטע בן ארבעה ק"מ בין ב"ש צפון לתחנה התפעולית להבים דרום. מובן מאליו שאין מדובר בשדרוגו של כל הקטע. לעניין העבודה בשבת במקרה זה אין חשיבות יתרה משתי סיבות. 1. פעימת התקשורת שנדחתה לינואר. 2. הקבלן שביצע את העבודות על המבנה התחתון הקדם את הלו"ז המתוכנן בשבוע והקטע נמסר להמשך טיפולו של אגף מסילה. בוא נקווה שאגף מסילה יידע לשמור על הקצב הטוב (טפו טפו טפו) אפרופו שדרוג: אאל"ט העלית לפני מספר ימים תהיות על הצורך בשדרוג המסילה בקטע הנוכחי. קיבלת תשובות מלומדות מחברי הפורום עליהן אוסיף כי לא רק המסילה עוברת שדרוג, אלא גם המבנה התחתון. הדבר חשוב במיוחד בקרבת הקיר האקוסטי בב"ש, שכן מבנה תחתון שאינו תקין ( לפחות 70 ס"מ של מצעים) אינו בולם זעזועים היטב. בנקודה זו אציין כי בעיר ב"ש מבצעת הרכבת באמצעות קבלן מיגון של בתים הסמוכים למסילה כנגד רעידות וזעזועים. מכאן נובעת חשיבות שדרוגו של המבנה התחתון.
 

משה343

New member
כשאתה מציין שאין מדובר בשדרוגו של כל הקטע...

שים לב, משה, למספר השלמות ותיקונים.
עבודות השדרוג מתבצעות לאורך קטע בן ארבעה ק"מ בין ב"ש צפון לתחנה התפעולית להבים דרום. מובן מאליו שאין מדובר בשדרוגו של כל הקטע. לעניין העבודה בשבת במקרה זה אין חשיבות יתרה משתי סיבות. 1. פעימת התקשורת שנדחתה לינואר. 2. הקבלן שביצע את העבודות על המבנה התחתון הקדם את הלו"ז המתוכנן בשבוע והקטע נמסר להמשך טיפולו של אגף מסילה. בוא נקווה שאגף מסילה יידע לשמור על הקצב הטוב (טפו טפו טפו) אפרופו שדרוג: אאל"ט העלית לפני מספר ימים תהיות על הצורך בשדרוג המסילה בקטע הנוכחי. קיבלת תשובות מלומדות מחברי הפורום עליהן אוסיף כי לא רק המסילה עוברת שדרוג, אלא גם המבנה התחתון. הדבר חשוב במיוחד בקרבת הקיר האקוסטי בב"ש, שכן מבנה תחתון שאינו תקין ( לפחות 70 ס"מ של מצעים) אינו בולם זעזועים היטב. בנקודה זו אציין כי בעיר ב"ש מבצעת הרכבת באמצעות קבלן מיגון של בתים הסמוכים למסילה כנגד רעידות וזעזועים. מכאן נובעת חשיבות שדרוגו של המבנה התחתון.
כשאתה מציין שאין מדובר בשדרוגו של כל הקטע...
אתה מתכוון שבחלקים מסויימים מחליפים רק את המסילה והאדנים ללא המבנה התחתון בין ב"ש צפון לתחנה התפעולית להבים דרום ? כלומר אני מבין מכך שהחלפת חלק תחתון מתבצעת רק בקרבת הקיר האקוסטי בב"ש.
 

בועז ל

New member
שלילי

כשאתה מציין שאין מדובר בשדרוגו של כל הקטע...
אתה מתכוון שבחלקים מסויימים מחליפים רק את המסילה והאדנים ללא המבנה התחתון בין ב"ש צפון לתחנה התפעולית להבים דרום ? כלומר אני מבין מכך שהחלפת חלק תחתון מתבצעת רק בקרבת הקיר האקוסטי בב"ש.
שלילי
מלבד נושא התקשורת, השדרוג כולל את החלפת המבנה העליון ואת כל המבנה התחתון. מבחינה זו, אתה בהחלט יכול להתייחס למלה שדרוג כאל הנחה חדשה של מסילה על כל מרכיביה. כשכתבתי שהשדרוג לא יתבצע לאורך כל הקטע התכוונתי שרק 4 ק"מ בתוך המקטע שציינתי ישודרגו ולא כל אורך הקטע כולו.
 

משה343

New member
הבנתי תודה .

שלילי
מלבד נושא התקשורת, השדרוג כולל את החלפת המבנה העליון ואת כל המבנה התחתון. מבחינה זו, אתה בהחלט יכול להתייחס למלה שדרוג כאל הנחה חדשה של מסילה על כל מרכיביה. כשכתבתי שהשדרוג לא יתבצע לאורך כל הקטע התכוונתי שרק 4 ק"מ בתוך המקטע שציינתי ישודרגו ולא כל אורך הקטע כולו.
הבנתי תודה .
 
הכי חשוב....דודי השמש והקולטים...
שבתמונה:

שבתשתיות
המדור השבועי יעסוק הפעם בעבודות על מפגש 223 ועדכונים מהכפלת הקו לב"ש. כמו"כ, הצלם של הפורום, מר רמי נויברגר, יואיל בטובו להעלות לשרשור זה תמונות ממה שיוגדר להלן ניצני הפרדה מפלסית 139 ברחובות. אך תחילה, החזר חוב קטן לפורום. סיור שערכתי במפעל הסגמנטים הצרפתי של חב' Mosmetrostroy הרוסית, שתכרה את מנהרה מס' 1 בפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. את הסיור במפעל (מופיע בתמונה) ערכתי לפני כשבועיים יחד עם מנהל הקו, מר סרגיי זלז'ניאקוב, ממנו ומאלכס "המקומי" שמעתי הסברים על עבודת המפעל. למי שאינו יודע, אציין כי הסגמנטים הם אלמנטים מבטון אשר מוצמדים לדפנות המנהרה ומצפים אותה. את הרכבת האלמנטים מבצעת מכונת/מפעל ה-TBM. הנה שתי תזכורות מיוטיוב על אופן הכנת הסגמנטים ואופן הרכבתם במנהרה.
הכי חשוב....דודי השמש והקולטים...
שבתמונה:
הדבר מעיד על הקמת דירות פנטאוז במקום??
מסכנים אלה שצריכים לישון בלילה באתר...אפילו קנטינה אין להם....היכן הם קונים את הסיגריות??
 

משה343

New member
דירות פנטאוז במקום לטובת חובבי רכבות וזה בש..

הכי חשוב....דודי השמש והקולטים...
שבתמונה:
הדבר מעיד על הקמת דירות פנטאוז במקום??
מסכנים אלה שצריכים לישון בלילה באתר...אפילו קנטינה אין להם....היכן הם קונים את הסיגריות??
דירות פנטאוז במקום לטובת חובבי רכבות וזה בש..
בשל העובדה שמישהו [אני לא יודע מי] קבע שיש לחסום את הגישה הנוחה שבצילום רכבות נוסעים ומשא ע"י חומה גבוהה, מזכיר לי חומת ברלין אוליי תושבי השכונה יפילו חומה זו בעתיד . אלה שצריכים לישון בלילה באתר יכולים לדלג לצד השני של החומה בצדה הצפוני איכן שהיא מסתיימת ולבקש סיגריה מהנרקומנים במרכז אורן .
 
נרקומנים יש בכל עיר אך

דירות פנטאוז במקום לטובת חובבי רכבות וזה בש..
בשל העובדה שמישהו [אני לא יודע מי] קבע שיש לחסום את הגישה הנוחה שבצילום רכבות נוסעים ומשא ע"י חומה גבוהה, מזכיר לי חומת ברלין אוליי תושבי השכונה יפילו חומה זו בעתיד . אלה שצריכים לישון בלילה באתר יכולים לדלג לצד השני של החומה בצדה הצפוני איכן שהיא מסתיימת ולבקש סיגריה מהנרקומנים במרכז אורן .
נרקומנים יש בכל עיר אך
דוסים יש ויש בכל כפר וחור...
 

בועז ל

New member
יש גזלן מתחת לגשר 6! האם שכחת את המתחרה שלי

הכי חשוב....דודי השמש והקולטים...
שבתמונה:
הדבר מעיד על הקמת דירות פנטאוז במקום??
מסכנים אלה שצריכים לישון בלילה באתר...אפילו קנטינה אין להם....היכן הם קונים את הסיגריות??
יש גזלן מתחת לגשר 6! האם שכחת את המתחרה שלי
ושל עמית?
 
וואלה שכחתי את הגזלן !!! הצדק עימך !!!

יש גזלן מתחת לגשר 6! האם שכחת את המתחרה שלי
ושל עמית?
וואלה שכחתי את הגזלן !!! הצדק עימך !!!
מעניין אם הוא מוכר לפועלים הזרים במחירים מופקעים.....נראה לי שאחד מהם גם לבטח עושה קנייה מרוכזת לח'ברה בלוד או במודיעין פעם פעמיים בשבוע או יין אדום חצי יבש במנזרוש שבלטרון.
 

darkshadow1

New member


שבתשתיות
המדור השבועי יעסוק הפעם בעבודות על מפגש 223 ועדכונים מהכפלת הקו לב"ש. כמו"כ, הצלם של הפורום, מר רמי נויברגר, יואיל בטובו להעלות לשרשור זה תמונות ממה שיוגדר להלן ניצני הפרדה מפלסית 139 ברחובות. אך תחילה, החזר חוב קטן לפורום. סיור שערכתי במפעל הסגמנטים הצרפתי של חב' Mosmetrostroy הרוסית, שתכרה את מנהרה מס' 1 בפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. את הסיור במפעל (מופיע בתמונה) ערכתי לפני כשבועיים יחד עם מנהל הקו, מר סרגיי זלז'ניאקוב, ממנו ומאלכס "המקומי" שמעתי הסברים על עבודת המפעל. למי שאינו יודע, אציין כי הסגמנטים הם אלמנטים מבטון אשר מוצמדים לדפנות המנהרה ומצפים אותה. את הרכבת האלמנטים מבצעת מכונת/מפעל ה-TBM. הנה שתי תזכורות מיוטיוב על אופן הכנת הסגמנטים ואופן הרכבתם במנהרה.
 

mauzer

New member
לכל המעדכנים

שבתשתיות
המדור השבועי יעסוק הפעם בעבודות על מפגש 223 ועדכונים מהכפלת הקו לב"ש. כמו"כ, הצלם של הפורום, מר רמי נויברגר, יואיל בטובו להעלות לשרשור זה תמונות ממה שיוגדר להלן ניצני הפרדה מפלסית 139 ברחובות. אך תחילה, החזר חוב קטן לפורום. סיור שערכתי במפעל הסגמנטים הצרפתי של חב' Mosmetrostroy הרוסית, שתכרה את מנהרה מס' 1 בפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. את הסיור במפעל (מופיע בתמונה) ערכתי לפני כשבועיים יחד עם מנהל הקו, מר סרגיי זלז'ניאקוב, ממנו ומאלכס "המקומי" שמעתי הסברים על עבודת המפעל. למי שאינו יודע, אציין כי הסגמנטים הם אלמנטים מבטון אשר מוצמדים לדפנות המנהרה ומצפים אותה. את הרכבת האלמנטים מבצעת מכונת/מפעל ה-TBM. הנה שתי תזכורות מיוטיוב על אופן הכנת הסגמנטים ואופן הרכבתם במנהרה.
לכל המעדכנים
 

amit1270

New member
תודה רבה על כל העדכונים והתמונות

שבתשתיות
המדור השבועי יעסוק הפעם בעבודות על מפגש 223 ועדכונים מהכפלת הקו לב"ש. כמו"כ, הצלם של הפורום, מר רמי נויברגר, יואיל בטובו להעלות לשרשור זה תמונות ממה שיוגדר להלן ניצני הפרדה מפלסית 139 ברחובות. אך תחילה, החזר חוב קטן לפורום. סיור שערכתי במפעל הסגמנטים הצרפתי של חב' Mosmetrostroy הרוסית, שתכרה את מנהרה מס' 1 בפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. את הסיור במפעל (מופיע בתמונה) ערכתי לפני כשבועיים יחד עם מנהל הקו, מר סרגיי זלז'ניאקוב, ממנו ומאלכס "המקומי" שמעתי הסברים על עבודת המפעל. למי שאינו יודע, אציין כי הסגמנטים הם אלמנטים מבטון אשר מוצמדים לדפנות המנהרה ומצפים אותה. את הרכבת האלמנטים מבצעת מכונת/מפעל ה-TBM. הנה שתי תזכורות מיוטיוב על אופן הכנת הסגמנטים ואופן הרכבתם במנהרה.
תודה רבה על כל העדכונים והתמונות
 
רבה לבועז, רמי ומשה על העדכונים


שבתשתיות
המדור השבועי יעסוק הפעם בעבודות על מפגש 223 ועדכונים מהכפלת הקו לב"ש. כמו"כ, הצלם של הפורום, מר רמי נויברגר, יואיל בטובו להעלות לשרשור זה תמונות ממה שיוגדר להלן ניצני הפרדה מפלסית 139 ברחובות. אך תחילה, החזר חוב קטן לפורום. סיור שערכתי במפעל הסגמנטים הצרפתי של חב' Mosmetrostroy הרוסית, שתכרה את מנהרה מס' 1 בפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. את הסיור במפעל (מופיע בתמונה) ערכתי לפני כשבועיים יחד עם מנהל הקו, מר סרגיי זלז'ניאקוב, ממנו ומאלכס "המקומי" שמעתי הסברים על עבודת המפעל. למי שאינו יודע, אציין כי הסגמנטים הם אלמנטים מבטון אשר מוצמדים לדפנות המנהרה ומצפים אותה. את הרכבת האלמנטים מבצעת מכונת/מפעל ה-TBM. הנה שתי תזכורות מיוטיוב על אופן הכנת הסגמנטים ואופן הרכבתם במנהרה.
רבה לבועז, רמי ומשה על העדכונים
 
תודה רבה על עוד שרשור תשתיות!

שבתשתיות
המדור השבועי יעסוק הפעם בעבודות על מפגש 223 ועדכונים מהכפלת הקו לב"ש. כמו"כ, הצלם של הפורום, מר רמי נויברגר, יואיל בטובו להעלות לשרשור זה תמונות ממה שיוגדר להלן ניצני הפרדה מפלסית 139 ברחובות. אך תחילה, החזר חוב קטן לפורום. סיור שערכתי במפעל הסגמנטים הצרפתי של חב' Mosmetrostroy הרוסית, שתכרה את מנהרה מס' 1 בפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. את הסיור במפעל (מופיע בתמונה) ערכתי לפני כשבועיים יחד עם מנהל הקו, מר סרגיי זלז'ניאקוב, ממנו ומאלכס "המקומי" שמעתי הסברים על עבודת המפעל. למי שאינו יודע, אציין כי הסגמנטים הם אלמנטים מבטון אשר מוצמדים לדפנות המנהרה ומצפים אותה. את הרכבת האלמנטים מבצעת מכונת/מפעל ה-TBM. הנה שתי תזכורות מיוטיוב על אופן הכנת הסגמנטים ואופן הרכבתם במנהרה.
תודה רבה על עוד שרשור תשתיות!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה