שבתשתיות
שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.