שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.

 
בגבול רמלה / לוד

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
בגבול רמלה / לוד
לאחר השלמת ההפרדה תמונות אלו יהיה למזכרת ולא במציאות...





 

בועז ל

New member
רמלה - ביקור ב"עיר הנצורה"

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
רמלה - ביקור ב"עיר הנצורה"
ביצוען של ההפרדות המפלסיות ברמלה כבר מזמן אינו עניין תחבורתי בלבד. מעורבים בו פוליטיקה מקומית וארצית ויצרים עזים, שמפרנסים היטב את סדרת המופת Ramla mi vida, במשך השנים. ביצועה של ההפרדה המפלסית במפגש 208 היא כדור ההרגעה הראשון שמשגר משרד התחבורה אל העיר "הנצורה". עם זאת, העתיד אינו נראה מבטיח במיוחד לאור הדשדוש שמפגינה "נתיבי איילון" בקידום ה.מ 132 הקריטית לעיר, ומהלכיו הפסולים של ראש העירייה באי קבלת התכנון ל-ה.מ 210 החשובה. אם לא די בכך, הרי שהעתירות הבלתי פוסקות שמגישה העירייה לביהמ"ש, מתוך כוונה לטרפד פרויקטים חיוניים של הרכבת, אינן תורמות דבר לאווירה העכורה והחשדנות ששוררת בין הגופים המופקדים על הנושא. יחלפו עוד שנים לא מעטות עד שניתן יהיה לומר שהוסר "המצור הרכבתי" מעל רמלה. בינתיים, ומעת לעת, זוכים תושבי רמלה לקבל באמצעות מקומוניהם המגוייסים, כתבות יח"צ זהות בתוכנן על ביצוען הקרב של ההפרדות המפלסיות. כל זאת, כשבשטח דבר אינו מתבצע. ע"פ הרחש-בחש שאני קולט באחרונה, צפויה בקרוב התחדשותה של המערכה הפוליטית בעיר סביב הנושא.
ובחזרה לשטח: סביבת ה.מ 208 מוצפת בשלטים. ספרתי לפחות חמישה כאלה סביב השטח המצומצם, ועם כל הכבוד לשלטומניה, לא אהבתי את הבזבוז (עלותו של שלט כזה "רק" 5K ש"ח) הזה אף שאני בטוח שישנו לפחות גורם פוליטי אחד ברמלה שמאוד שמח על כך.


 

בועז ל

New member
ביוב וניקוז - טיפול בנושאים שהוזנחו.

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
ביוב וניקוז - טיפול בנושאים שהוזנחו.
כבר ראינו בפרויקט ההכפלה כיצד מטפל הפרויקט הלאומי בעניינים שהוזנחו ע"י עיריית רמלה במשך השנים (פינוי פולשים, מטרדים בריאותיים, הסדרת צמתים ועוד) וראינו את "הכרת התודה" שהפגינה העירייה כלפי הפרויקט. כבר בפרויקט ההכפלה נתגלו בעיות ביוב וניקוז קשות באזור תוואי המסילה. אחד מהישגיה של העירייה בפרויקט ה.מ 208 הוא הטיפול היסודי המוענק לבעיות אלו.

 
חסכתי לך קצת

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
חסכתי לך קצת



 
''האוטובוס של אנדי'' או יותר נכון ''האוטובוס של הפורום''

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
''האוטובוס של אנדי'' או יותר נכון ''האוטובוס של הפורום''
תודה מראש בועז לתמונות!

 
הנה אוטובוס שניתן לכנותו האוטובוס של הפורום !!! :

מותר לכנות וולוו כ"האוטובוס של הפורום"?
הנה אוטובוס שניתן לכנותו האוטובוס של הפורום !!! :
ומדובר באוטובוס מארסידאס מתקדם ומעולה מדגם 2015 מסוג O6600 !!!

המארסידאס שבתמונה התנגש עם 66-090 הירושלמי בזמנו...

 

אורי404

New member
אם אני לא טועה היה אוטובוס של המשטרה

''האוטובוס של אנדי'' או יותר נכון ''האוטובוס של הפורום''
תודה מראש בועז לתמונות!
אם אני לא טועה היה אוטובוס של המשטרה
עד כמה, שאני זוכר היה של "אגד" בסניף חולון. בסביבות 2004 נמכר למשטרה, כאשר את לוחית הזיהוי הצהובה מחליפה לוחית זיהוי אדומה עם מספר. כפי שניתן לראות הלוחית חזרה לצבע צהוב. אני כמעט בטוח, שזהו האוטובוס.
 
זה אכן הוא

אם אני לא טועה היה אוטובוס של המשטרה
עד כמה, שאני זוכר היה של "אגד" בסניף חולון. בסביבות 2004 נמכר למשטרה, כאשר את לוחית הזיהוי הצהובה מחליפה לוחית זיהוי אדומה עם מספר. כפי שניתן לראות הלוחית חזרה לצבע צהוב. אני כמעט בטוח, שזהו האוטובוס.
זה אכן הוא
 

בועז ל

New member
מדוע נבחרה הפרדה 208 לפתוח את הסרת המצור? מוקדש לאלן היקר.

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
עניין משמח קורה בתקופה האחרונה בסביבתי הקל"בית. A1, כביש 1 וכעת גם כביש 38, מספקים עבורי תעסוקה במשרה כמעט מלאה. ירושלים זוכה לטיפול שורש מעמיק בדרכי הגישה אליה ובתוכה (כבישים 20,21, בגין דרום) - טיפול מתחייב לעורקיה המוזנחים של העיר במשך שנים ארוכות. אז זהו: אין יותר עבודה שנמשכת מספר ימים על הכנת סקירה שנתית של קו הרכבת לב"ש והכול קרוב ונגיש. טוב ונחמד, לא?
לא ממש, ואני חייב להודות שהצלחתי להזניח מספר פרויקטים מעניינים שחשוב לי לתעדם.
את ההפוגה שנטלתי, אך לא המדור (ותודה לדני בוכמן על מילוי המקום בשבוע שעבר), ניצלתי לביצוע אפליה מתקנת. ביקרתי בהפרדה המפלסית 208 של פריפריית המרכז, רמלה, ובנוסף, חידשתי את הקשר עם הנהלות הפרויקטים של הקו לכרמיאל וקו אשקלון-ב"ש.
בזה האחרון, אגב, נקבע סיור בתחנת נתיבות ולאורך התוואי. לסיור זה נותר מס' מקומות מצומצם ביותר. המעוניינים להצטרף מוזמנים לפנות אליי במסר אישי בלבד ואני אבדוק את האפשרות לצרפם לסיור.
את הסקירה השבועית נפתח במבט על ההפרדה המפלסית 208, אח"כ נעבור לכרמיאל, ובהמשך, אם ייוותר כוח וחשק, יועלו עדכונים מכביש 1 ו-A1.
מדוע נבחרה הפרדה 208 לפתוח את הסרת המצור? מוקדש לאלן היקר.
ה.מ 208 אמנם הפרדה חשובה, אך אינה החשובה ביותר עבור רמלה. 132 הקריטית (מסילת לוד-רחובות) ו-210 (רחוב תל חי) חשובות ממנה לאין שיעור, אך למרות זאת, ביצועה של 208 מקדים את האחרות. האם הדבר נובע מהקלות היחסית שכרוכה בביצועה של 208 לעומת האחרות?
בואו נראה. תזכורת: בשנת 98' הוקמה הפרדה מפלסית פרטאצ'ית סמוך לתחנת הדלק "פז" שעל כביש 44. ההפרדה המפלסית החדשה ביטלה את מפגש 209 ואפשרה יציאה נוספת מרחוב ההגנה אל כביש 44. ניכר באיכותה של 209 שלא התחשבה בדרישות התנועה של האזור כבר בזמן הקמתה ולבטח לא בהולכי הרגל. ראיה לאי כשירותה של 209 ניתן למצוא בכך שהוקמה ללא הליכי תכנון מסודרים ובבקשתה, כעבור שנים, של עיריית רמלה מהרכבת והות"ל להכניס בה שינויים. בנוסף, הכניסה והיציאה מ/אל כביש 44 חייבה מעבר דרך תחנת הדלק. ברמלה היה מי שראה בכך מתן טובת הנאה של ראש העירייה למקורבו ובעליה של תחנת הדלק, ואף הפגין אומץ לב ציבורי כשהביע את דעתו בפומבי. תביעת הדיבה של ראש העירייה לא איחרה לבוא. התביעה כשלה ועמה הגיעה החלטת ביהמ"ש לחייב את העירייה בהמצאת תכנית חדשה שתבטל את ההכרח לעבור בתחנת הדלק. כמיטב המסורת בארצנו, חלפו להן שנים לא מעטות עד שהשכילה העירייה יחד עם גופי התכנון להמציא את גב' ל"ה/ 301/א (וייתכן שהשמטתי איזשהו מקף או לוכסן), שאמנם ביטלה את הצורך במעבר דרך תחנת הדלק, אך גם הותירה אפשרות זו, או במילים אחרות: השרץ הוכשר. ואגב, תכנית זו כוללת בין היתר את הקמתה של הפרדה מפלסית 208 ואת הקמת החניון החדש של תחנת הרכבת ברמלה. אי ביצועה של התכנית חושף את עיריית רמלה והעומד בראשה לעתירה בגין בזיון ביהמ"ש - עובדה ידועה ומוכרת לכל. כעת אני בטוח שכל ששת קוראיי הנבונים ואלן היקר יוכלו להחליט בעצמם האם יד המקרה היא שבחרה בהפרדה מפלסית 208 לחנוך את הסרת המצור הרכבתי מעל רמלה.

ועוד נ.ב קטן נוסח "כמיטב המסורת" - גם הקמת חניון רמלה נתקלת בקשיים והיא צפויה להתדיין בקרוב בבביהמ"ש. אלן יקירי: יהיו פרקים נוספים לסדרה שלנו.

 

alantan

New member
תודה לך בועז, ניצלתי היטב את האתנחתה בעבודה להנות מהסאגה

מדוע נבחרה הפרדה 208 לפתוח את הסרת המצור? מוקדש לאלן היקר.
ה.מ 208 אמנם הפרדה חשובה, אך אינה החשובה ביותר עבור רמלה. 132 הקריטית (מסילת לוד-רחובות) ו-210 (רחוב תל חי) חשובות ממנה לאין שיעור, אך למרות זאת, ביצועה של 208 מקדים את האחרות. האם הדבר נובע מהקלות היחסית שכרוכה בביצועה של 208 לעומת האחרות?
בואו נראה. תזכורת: בשנת 98' הוקמה הפרדה מפלסית פרטאצ'ית סמוך לתחנת הדלק "פז" שעל כביש 44. ההפרדה המפלסית החדשה ביטלה את מפגש 209 ואפשרה יציאה נוספת מרחוב ההגנה אל כביש 44. ניכר באיכותה של 209 שלא התחשבה בדרישות התנועה של האזור כבר בזמן הקמתה ולבטח לא בהולכי הרגל. ראיה לאי כשירותה של 209 ניתן למצוא בכך שהוקמה ללא הליכי תכנון מסודרים ובבקשתה, כעבור שנים, של עיריית רמלה מהרכבת והות"ל להכניס בה שינויים. בנוסף, הכניסה והיציאה מ/אל כביש 44 חייבה מעבר דרך תחנת הדלק. ברמלה היה מי שראה בכך מתן טובת הנאה של ראש העירייה למקורבו ובעליה של תחנת הדלק, ואף הפגין אומץ לב ציבורי כשהביע את דעתו בפומבי. תביעת הדיבה של ראש העירייה לא איחרה לבוא. התביעה כשלה ועמה הגיעה החלטת ביהמ"ש לחייב את העירייה בהמצאת תכנית חדשה שתבטל את ההכרח לעבור בתחנת הדלק. כמיטב המסורת בארצנו, חלפו להן שנים לא מעטות עד שהשכילה העירייה יחד עם גופי התכנון להמציא את גב' ל"ה/ 301/א (וייתכן שהשמטתי איזשהו מקף או לוכסן), שאמנם ביטלה את הצורך במעבר דרך תחנת הדלק, אך גם הותירה אפשרות זו, או במילים אחרות: השרץ הוכשר. ואגב, תכנית זו כוללת בין היתר את הקמתה של הפרדה מפלסית 208 ואת הקמת החניון החדש של תחנת הרכבת ברמלה. אי ביצועה של התכנית חושף את עיריית רמלה והעומד בראשה לעתירה בגין בזיון ביהמ"ש - עובדה ידועה ומוכרת לכל. כעת אני בטוח שכל ששת קוראיי הנבונים ואלן היקר יוכלו להחליט בעצמם האם יד המקרה היא שבחרה בהפרדה מפלסית 208 לחנוך את הסרת המצור הרכבתי מעל רמלה.

ועוד נ.ב קטן נוסח "כמיטב המסורת" - גם הקמת חניון רמלה נתקלת בקשיים והיא צפויה להתדיין בקרוב בבביהמ"ש. אלן יקירי: יהיו פרקים נוספים לסדרה שלנו.
תודה לך בועז, ניצלתי היטב את האתנחתה בעבודה להנות מהסאגה
המתמשכת ולעשות וי על כל האלמנטים ההכרחיים. אינטרסים זרים? וי. פוליטיקה? וי. תביעות דיבה? וי. רק חסרים אלימות ומין...
 

amit1270

New member
אל תהיה בטוח...

תודה לך בועז, ניצלתי היטב את האתנחתה בעבודה להנות מהסאגה
המתמשכת ולעשות וי על כל האלמנטים ההכרחיים. אינטרסים זרים? וי. פוליטיקה? וי. תביעות דיבה? וי. רק חסרים אלימות ומין...
אל תהיה בטוח...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה