שבת - אליפות ישראל נגד השעון
על כביש 358, לרגלי דרום הר חברון. מסלול גבעי של 33 ק"מ.
זינוק ראשון ב-7 בבוקר של מקצה הקדטיות. בשעה 10:06 זינוק של עילית נשים ובשעה 10:24 זינוק של עילית גברים. חלק גדול מהמקצים רוכבים את המרחק המקסימלי במרוץ, 33 ק"מ.
השתתפות דלה במיוחד. ארבע נשים בסה"כ בעילית. עומר שפירא לא משתתפת. רק שבעה גברים בעילית. הרוכב היחידי מסייקלינג אקדמי שמשתתף הוא גיא ניב, שרשום, משום מה, תחת מועדון רוכבי הקריות. לפחות בקדטים ובג'וניורס ההשתתפות ערה יותר. האם זה מה שצפוי גם באליפות הכביש בעוד שבועיים? חמשת רוכבי סייקלינג אקדמי + 10 רוכבים משאר הקבוצות? מצד אחד מתפייטים השדרים בערוץ הספורט על "מי האמין שנראה רוכבים ישראלים מככבים על מסכי הטלוויזיה" ומצד שני, שפל עמוק במספר מרוצי הכביש ובמספרי המשתתפים במרוצים בישראל.
על כביש 358, לרגלי דרום הר חברון. מסלול גבעי של 33 ק"מ.
זינוק ראשון ב-7 בבוקר של מקצה הקדטיות. בשעה 10:06 זינוק של עילית נשים ובשעה 10:24 זינוק של עילית גברים. חלק גדול מהמקצים רוכבים את המרחק המקסימלי במרוץ, 33 ק"מ.
השתתפות דלה במיוחד. ארבע נשים בסה"כ בעילית. עומר שפירא לא משתתפת. רק שבעה גברים בעילית. הרוכב היחידי מסייקלינג אקדמי שמשתתף הוא גיא ניב, שרשום, משום מה, תחת מועדון רוכבי הקריות. לפחות בקדטים ובג'וניורס ההשתתפות ערה יותר. האם זה מה שצפוי גם באליפות הכביש בעוד שבועיים? חמשת רוכבי סייקלינג אקדמי + 10 רוכבים משאר הקבוצות? מצד אחד מתפייטים השדרים בערוץ הספורט על "מי האמין שנראה רוכבים ישראלים מככבים על מסכי הטלוויזיה" ומצד שני, שפל עמוק במספר מרוצי הכביש ובמספרי המשתתפים במרוצים בישראל.