שבת בבוקר יום יפה! אימא שותה המון קפה!

שבת בבוקר יום יפה! אימא שותה המון קפה!


אז אולי בכל זאת יש עתיד לעם הזה.
בסקר האחרון של ערוץ 2 נצפו 25 מנדטים לליכוד ו-25 מנדטים ל'יש עתיד' ואם נסתכל על התהליך כולו, יש מצב שיאיר לפיד בכל זאת ייקח את כל הקופה. לא יודעת מה להגיד, אבל אם מישהו מותקף מהימין, מותקף משמאל (קשות ונואשות) ומושמץ ע"י החרדים ובכל זאת הוא מקבל 25 מנדטים בסקרים, אז כנראה שבכל זאת הוא עושה משהו נכון וטוב.
אולי סוף סוף לפוליטיקה הישראלית יהיה פרצוף אחר.
רק עצוב לי שהשמאל מתרסק. זה נשאר רק בין הליכוד לבין 'יש עתיד'. אחד מהשניים יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל. בכלל זה עצוב שנתניהו עדיין רלבנטי לכל כך הרבה אנשים שאשכרה לא מעניין אותם כלום והעיקר שהקבוצה שלהם תנצח על הדשא גם אם המגרש מוזנח או שרוף. כל כך הרבה אנשים שמבחינתם המדינה היא מגרש כדורגל ומתנהגים בשנאתם בדיוק כמו בטריבונה של מגרש הכדורגל.

אז בינתיים, שתהיה לנו שבת שלווה, שקטה וחמימה




 

זהובנית

New member
הבעיה היא

שנניח שלפיד יזכה, הוא לא יצליח להקים קואליציה יציבה
מה שנתניהו מצליח בקלות
לכן, אין טעם לבחירות כיום
לפיד מקבל את כל מצביעי מפלגת העבודה שלא מעוניינים להקצין שמאלה
&nbsp
 
אני רוצה להגיד משהו שיישמע דבר והיפוכו

תראי, זה נכון שלפי מצב הכוחות כרגע, אין ללפיד אפשרות להקים קואליציה
ואילו לביבי הרבה יותר קל להמשיך ולכונן ממשלה בדיוק כמו במתכונתה הנוכחית.
אבל מצד שני, אם נמשיך לחשוב ככה, אז אף פעם לשום מפלגה לא תהיה אפשרות
לכונן ממשלה מלבד הליכוד.
בעצם המחשבה הזאת אנחנו גוזרים על עצמינו עוד 50 שנות ליכוד וכאן הטעות הגדולה. צריך לחשוב אחרת. לחשוב שבעצם יאיר לפיד יכול לעשות קואליציה עם מי שהוא רוצה ועם מי שרוצה להצטרף אליו ואם הוא מקבל מספיק מנדטים, כל מפלגה כולל ש"ס ויהדות התורה, תרצה לחבור אליו.
צריך רק לשנות את התפיסה המחשבתית של 'אין אפשרות להקים קואליציה' ולדבוק בעקרונות המניעים אותנו לבחור במפלגה כזאת או אחרת, ואז המציאות תשנה את פניה.
 

shayCn

New member
הלוואי שיהיה עתיד למדינה הזאת, אבל בינתיים אין

התהליך שישראל עוברת שונה לגמרי בתכלית מארה"ב. בעוד שלאמריקאים יש דבר כזה שנקרא 'מיאוס פוליטי', בישראל זה עניין של עיקרון ואגו. אם לפני 10 שנים דיברו פה על 'דמוקרטיה שאין כדוגמתה בעולם המערבי' בגלל חילופי שלטון תכופים, היום זה כבר לא קיים ואפשר כבר להשוות את השלטון בישראל לשלטון מלוכני כמו במדינות ערב. הקיצוניים יותר יגידו, פאשיסטי-דיקטטורי.
שיוויון במנדטים באיזה סקר של ערוץ 2(במיוחד של ערוץ 2) לא יכול לתת תמונה ברורה של דעת הקהל. אהבתי את ההקבלה לכדורגל, כי זה ממש זה. גדל פה דור של אנשים שערכים ואידיאלים לא מדברים אליהם יותר. הם רוצים להתעסק במיקרו, במה שהם מכירים טוב, וזו התנהגות שנחשבת ילדותית בגלל שמלווה בחוסר רגישות ואינטיליגנציה נמוכה עם אמירות כמו 'צריך להכנס בהם', 'למה הם כן ואנחנו לא'. ממש טריבונה.
בסוף זה מתבטא בבחירות.
 
היי שי
אתה כל כך צודק לצערי אבל אני עדיין מקווה

שמשהו ישתנה כאן ובכל זאת תולה תקוות בדור הצעיר

אני לומדת עכשיו בבית ספר תיכון ופוגשת נוער נפלא. באמת. לא סתם אומרת.
אז אולי בכל זאת בעוד עשר שנים (לא מאמינה שזה יבוא קודם לכן) אנחנו נראה
כאן מדינה אחרת עם פוליטיקה אחרת ואולי בעזרת השם יהיה גם שינוי בשיטת
הבחירות ונראה גם חקיקה אחרת והפרדת דת מהמדינה, דבר שמתחיל להיכנס
חזק בתודעה של הציבור.
 

shayCn

New member
שלום שלום יחפה


הם חלק מאוכלוסיה מוחלשת בעצמם, רובם ללא אפשרות לקנות דירה בעתיד, הדור הצעיר שאת רואה בבתי ספר, לצערי לא יודע עוד מה מצפה לו לא מבחינת יוקר המחיה, עלות דירה בישראל או אם תהיה לו בכלל פנסיה. . הבעיה שלי היא עם הדור המבוגר והשבע שמצד אחד לא מעוניין בשינויים כלל וכלל לטובת הציבור ואפילו לא לטובת הציבור שבחר בו ומצד שני לא מעוניין לפנות את הבמה לדור הביניים שיכול ויודע לעשות את השינויים שיזניקו את המדינה הזאת קדימה.
הפרדת דת ומדינה? קשה לי לראות איך מדינה שהציבור הדתי שלה נהנה מהבלאגן שחוגג פה וגדל כל שנה ביחס כפול ומכופל לעומת הציבור החילוני, מוותר על מטעמים כמו לא לשרת בצבא, לשבת בבית ולקבל מימון מהמדינה. נראה שפיספסנו את זה איתם עוד בהקמתה.
הייתי שמח להמשיך לכתוב, אבל בקושי הצלחתי עד עכשיו, נראה שיש לאתר איזו בעיה טכנית או חוסר תאימות לווינדוס 10.
 
אני אמרתי שזה לא יקרה עכשיו אלא אולי בעוד 10 שנים

כשהדור הצעיר הזה שאני רואה בבתי הספר,
יילך להצביע בבחירות וסוף סוף ישתנו פה דברים.
גם משה נאלץ לסובב את המדבר 40 שנה עד שהדור המטומטם יילך לעולמו.
אולי אני לא אהיה פה כשזה יקרה,
אבל בסופו של דבר זה יקרה. זה מוכרח לקרות.
 
צהריים טובים ושבוע טוב לכולם


וכדי להירגע מהשבוע הסוער תרתי משמע שעבר עלינו,
אין דבר יותר טוב ממוזיקה טובה, ספל תה קמומיל עם עלה מרווה אחד קטן,
נשימות עמוקות ואיטיות, ניקוי ראש מכל השטויות,
וקדימה לעבודת הצהריים


על הפרק, מקרונים במיץ עגבניות


אז מה שלום כולם?
איך עברה עליכם השבת?
מקווה שיהיה לכולנו שבוע נעים וחמים ללא סערות וללא רעידות אדמה.

 
ובכל זאת בלי כלום אי אפשר

אתם מוכרחים לקרוא את זה
http://www.mako.co.il/pride-blogs/netanel-azulay/Article-9959f9683d6c851006.htm?Partner=makoApp

רגע לפני שהחלטתי ללכת לענייני הצהריים שלי, הצצתי בפיד שלי בפייסבוק
וקראתי את הפוסט של נתנאל אזולאי והבטן שלי התהפכה במאה שמונים מעלות

זה כל כך כואב וקורע. הזילות הזאת בכאבו של האחר והקדושה הזאת סביב "גיבור ישראל" פשוט מקוממת. ועירית לינור פוסטמה. זה מה שיש לי להגיד עליה.

"היה לי מאד לא פשוט לכתוב את הטקסט הזה והנה זה בא.
בביתי ישנה מגירה שאני משתדל לא להציץ בה. היא דוממת ושקטה, כך שרוב הזמן אינני מודע לקיומה. בימים בהם פוקד אותנו גל הטרדות מיניות שמציף את התקשורת וממלא את העיתונים, המגירה קורצת לי בזוית העין, קוראת לי לפתוח אותה ולעלעל בדפים שמונחים בה ומעלים אבק. אבל הכאב שכרוך בפתיחת המגירה גדול מנשוא. איכשהו השבוע נכנעתי; סגרתי הטלוויזיה, בה הופיעה כתבה על ההקלות שניתנו לאופק בוכריס, קמתי מהספה וניגשתי להוציא מהמגירה את התיקייה שבתוכה ערימת מסמכים משפטיים. הלב שלי רץ במהירות לנוכח הכתוב בעמוד הראשון: ״פסק דין״. אני חוזר 13 שנים אחורה, לרגע בו עולמי התהפך עת הייתי ילד שטרם מלאו לו 14. האדם שפגע בי מינית נתפס בידי המשטרה ועמד למשפט כדי לתת את הדין ולשלם את המחיר.
והיום, בהיותי איש בן 27, אני עובר בין ערימת הדפים שהונחה במגירה הסודית ורואה את כתב ההגנה של האיש שפגע בי, נזרק אחורה לימים הראשונים של המשפט שהתנהל אז. על דוכן הנאשמים עמד הנאשם שנדרש להגן על חפותו. אל בית המשפט הגיעו אנשים מכל מין וצבע כדי להעיד טובות על האיש, להציג בפני השופטים תעודות ותארים, לומר לבית המשפט: האיש הזה הוא שה תמים, טהור ובעל שורה ארוכה של מעשים טובים שעשה למען החברה הישראלית. אז מה אם פגע מינית בילד. הנה לכם - גיבור ישראל - שירת בצבא, התנדב למען החברה וראו את תעודותיו המוצלחות. העדויות שביקשו להלל את האיש, למרות המיוחס לו, עזרו לו בפסק הדין. הוא קיבל הנחה גדולה - כמו בוכריס, יניב נחמן, הרב מוטי איילון ורבים אחרים - כי אחרי הכל, כל עוד אתה עומד בסטנדרטים של גיבור ישראל, מותר לך מה שלאחרים אסור.
והשבוע הזה נזכרתי בימים הנוראים האלה. ראיתי את מקהלת עירית לינור המעייפת ממלאת לנו את הפייסבוק עם הטענה שיש אנסים שמגיעות להם הקלות והנחות כי הם, אחרי הכל - גיבורי ישראל. האיש הרי סיכן את חייו למען המולדת ולכן מותר לו למעוד 17 פעמים, לא ביג דיל. מה שנקרא - טוב לאנוס בעד ארצנו. סה״כ הגיוני.
האם אלה הגיבורים שלנו? לא שלי, מצטער. ואולי יש שיאמרו שלנצח במלחמות מול האויב זו גבורה, אבל לכפות את עצמך על אנשים ולהטריד אותם מינית זה הפסד נחרץ. בוכריס אולי ניצח במערכות ישראל, אבל הפסיד במלחמה הכי חשובה פה.
עד מתי נתלה את האשמה בבגד? בהליכה בשעת לילה מאוחרת? בחוסר תשומת הלב לכדורים שזורקים לנו לכוס השמפנייה מבלי ששמנו לב? הנה אני, גבר, שלא לבש חשוף, שלא הלך בשעת לילה מאוחרת, ששמר על עצמו, שהוריו הזהירו אותו מפני המבוגר שמציע סוכריה מאחורי שיחים, שהתרחק מאש כדי לא להיכוות ממנה - ובכל זאת נכווה. הנה לכם גבר, שמעולם לא כפה את עצמו על אף אחד, שהוריו חינכו אותו ואת אחיו הגברים שבידנו האחריות, שעלינו להציע עזרה למי שזקוק לה, לנהוג בכבוד איש לרעהו, לא לפגוע באחר, ש״לא״ זה ״לא״, שלכפות את עצמנו על אחרים ולהעיר הערות מיניות לאנשים זה בזוי. אבל נדמה שיש אנשים שבמקום לחנך גברים שלא לכפות את עצמם על אחרים, מעדיפים לעשות ״נו נו נו״ לנשים שפיתו והפילו ״גיבורי ישראל״. בזמן שהאנשים המגינים על האנסים בוכים שאנחנו הורסים את הרומנטיקה והסקס, רק תחשבו על כמה הם מחריבים לנו אותה כשהם מסממים אותנו, דוחפים לנו כדורים למשקאות, מתנהגים במיניפולטיביות וצדים אותנו כאילו היינו טרף קל.
זה לא סקס בהסכמה - זה אונס. ואונס זה מעשה שפל גם למי שהוא רב, איש עסקים בכיר או סתם גיבור ישראל."

 

puma141

New member
מצויין ומקומם.

מישהו חייב להסביר לי- איפה המתלוננות על בוכריס?!
איך הן לא יוצאות נגד הסכם הטיעון, גם "בלי פנים" בסתר...
אתמול הייתה הפגנה גדולה בקריה בתל אביב, נגד עיסקת הטיעון.
איך הן לא כתבו איזו מחאה אדירה וחזקה, מצמררת- לגבי העיסקה הזו?

לא הבנתי איפה עירית לינור בכל זה?
 
אני לא קראתי את עירית לינור

אבל קראתי תגובות לדבריה ולפי מה שהבנתי, היא טענה שצריך להקל בעונשו של בוכריס כי הוא "גיבור ישראל" וככזה יש לו הרבה זכויות ולא צריך להרוס לו את החיים כי הוא תרם המון למדינה. זה מה שהבנתי היה פחות או יותר נוסח דבריה.
 

puma141

New member
קצת קשה לי להאמין

בטח שלא מפרשנות של טוקבקיסטים......
חיפשתי, לא מצאתי דבר כזה.
 
הנה כאן

כותבת עירית לינור - 1 בדצמבר 2016

"יש אנשים שהצטרפו לתנועת פייסבוק בשם "יותר מבוכריס", שמטרתה להכניס אותו לכלא כי כשהם היו בצבא הם קיבלו עונשים יותר חמורים משלו רק בגלל זוטות כמו כומתה עקומה או בוץ במסדר יציאה אז למה בוכריס לא בכלא. יש לי כמה הערות:
אחת, אני לא בטוחה שלקמפיינים בפייסבוק יש השפעה אבל מצד שני זו ההפגנה הכי קלה בעולם והכי לגיטימית כי לא צריך לצאת מהבית. מה גם שיורד גשם.
שתיים, אני לא מאמינה לבוכריס ולא למתלוננות, כי אני בחורה חשדנית מטבעי ולא מאמינה לאף אחד שאני לא מכירה מרמת הסבתא מדומברובה-גורניצ'ה או שאינו הבת שלי שילדתי בעצמי. ככה שאני לא ממהרת לאחוז בקלשון או להצטרף לאף פלוגת קלשונים בנושא הזה. מה גם שיורד גשם.
שלוש, עיסקת טיעון היא סוג של רמאות מוסכמת, פשרה בין התביעה לנאשם, איזה ממוצע בין הסיכוי להרשיע אותו במשהו ממש חמור לבין לזכות אותו לחלוטין. אם מקבלים אותה - אז בוכריס אשם ביחסים לא ראויים. אם לא מקבלים אותה - אז בוכריס יכול להיות זכאי לחלוטין כמו שהוא יכול להיות אשם לחלוטין, או אשם במשהו יותר או פחות מינורי, רק שאני לא אדע את זה, כי יש עיסקת טיעון, והיא לא אומרת כלום חוץ ממשהו פורמלי על יחסי התביעה וההגנה.
ארבע, אמנם בוכריס הואשם בדברים חמורים יותר מכומתה מקומטת אבל מצד שני יש לו גם עבר צבאי מהסוג שמבחינתי נותן לו הנחת גיבור - מה שמכונה בכל הליך משפטי "טיעונים לעונש" - כשבאים לגזור את דינו, וגזר דינו גם ככה לא להיט גדול מבחינתו. איכשהו אני לא מבינה את הלהיטות להכניס גיבור ישראל לכלא בגלל בעילה אסורה בהסכמה. זה ממש לא מצדיק את הקלשונים."

ההדגשה היא שלי.
היא טוענת שלבוכריס יש עבר צבאי מפואר ולכן זה נותן לו "הנחת גיבור".
אה והיא לא מבינה את הלהיטות להכניס גיבור ישראל לכלא בגלל בעילה אסורה בהסכמה.
אז או שהיא מטומטמת או שהיא עושה את עצמה כזאת. מה זה בעילה אסורה בהסכמה? האם היא יודעת בוודאות שהחיילת הזאת הסכימה לבעילה כי היא מאוהבת בתרח הזה? ואם כן הוא הדבר, אז למה היא התלוננה בכלל?
לפעמים הסכמה היא עצימת עיניים של בלית ברירה. אולי אותה חיילת או קצינה הנתונה למרותו, בלעה את לשונה, עצמה עיניים וספרה עד עשר עד שהאקט הזה
יסתיים כי היא פחדה פחד מוות להתלונן? ואולי רק אחרי שהיא השתחררה מהצבא ומהסיוט הזה, היא הרגישה אומץ לספר את מה שקרה לה?
וואלה יופי. יש לנו מילה מכובסת חדשה בלקסיקון הישראלי. בעילה אסורה בהסכמה. ועירית לינור פוסטמה שחושבת את עצמה לגאונה. איכסה על עירית לינור
 

puma141

New member
בעיני היא בחורה חכמה בד"כ ועם אומץ

די נדיר במחוזותינו...
במקרה הזה אני מסכימה איתך. אין קמצוץ קשר ל"גיבור" ולעיסקת הטיעון המקלה.

מצד שני- אף אחד לא נותן תשובות- איך ואיפה המתלוננות שמסכימות לעיסקה הזו?!
גם למען בנות אחרות בעתיד. איפה הן? איפה המחאה שלהן??
איפה החיילת, מה זה "בעילה בהסכמה"?
וכפי שקראתי, הן היו מעורבות בעיסקת הטיעון הזו. משהו מאוד לא ברור כאן....

יש דברים שאני לא מבינה בסיפור הזה!
 
אז ככה במקרה שמעתי דיון על כך ברדיו

מסתבר שלמתלוננות אין מה להגיד במקרה של עיסקת הטיעון כי העיסקה היא בין הפרקליטות לנאשם ולא בין המתלוננות לנאשם. הן רק מהווה עדות וראייה עבור התביעה. עיסקות נעשות בין עורכי הדין ולא בין המתלוננת לנתבע. לכן הן נאלצות לחתום כי ממילא אין להן שום זכות ערעור.
 

puma141

New member
אז לדעתי את טועה. זה הוצג בפני המתלוננת.

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1221146

ואם עיסקת הטיעון לא הייתה מספקת עבורה, איפה המחאה? הצעקה?
לא ברור לי.....
כולם מסביב צועקים, יש הד ציבורי גדול מאין כמותו- יש לה קרקע מוצקה מאוד למחות. למה היא לא מוחה? למה כל מה שהיה לה להגיד, אלו תיקונים בעיסקת הטיעון הזו.....?
 
אני הבנתי את זה אחרת

לפחות לפי דברי עורכת הדין שלה.
עצם העובדה שבוכריס הודה בסופו של דבר בקיום היחסים, זה כבר מרגיע חלקית את המתלוננת ובסופו של דבר יש לה תחושת הקלה גם מהעובדה שהיא לא תיאלץ לעבור חקירות נגדיות לא נעימות שבהם היא תיאלץ לשחזר שוב ושוב את כל האקט המיני.
שמתי לב לתגובתה של עורכת הדין של המתלוננת ונראה היה שהיא לא מאושרת
מההסכם, אבל כנראה שהיא חשבה על הלקוחה שלה ועל הסבל שיימנע ממנה בעתיד ולכן היא הסכימה.
אני שמעתי דיון בנושא ברשת ב' אם אינני טועה, עם משפטן בכיר אשר נשאל לסוגיה הזאת כמו שאת שאלת, והתגובה שלו הייתה שהעיסקה נעשית בין הפרקליטות/התביעה לבין הנתבע. הן לא יכולות לערער אלא להביע הסתייגויות או להכניס סעיפים שעל הסניגוריה להסכים להם. כנראה שאופציה אחרת עשויה להיות גרועה יותר למתלוננת.
 

sashalola

Well-known member
עירית לינור

כתבה ספר אחד לא רע, ורק משום שהיה בו חידוש מסויים בזמנו,
התלהבו אז מרעננות פלפוליה, עד מאוד.
מאז ממחזרת את עצמה לדעת בחידודי לשונה המושחזת, כביכול...
מלאה בעצמה עד אפס מקום,
או כמו שאומרים בברנג'ה:
השתן עלה לה וכו'.
מי שינהל אתה שיחה, קלילה ככל שתהיה, יבין.
 

prizman

New member
הייתה לה גם איזו תוכנית רדיו לא רעה פעם בגלי צה"ל אני חושב,

אבל מאז היא באמת איבדה כל חוש מידה.
 
למעלה