שבת שלום לכולם, דיברי האד"מור , כתבתו של יוסי פוקר המכובד

tkatzir

New member
לא הבנתי מה הוא אמר, אם בכלל

זה נראה לי כמו מאמר פרשנות.
וככזה הוא היה טוב - מי שלא הבין את הניואנסים עד עכשיו, אולי עכשיו המקרה מובן יותר.

אישית, התחברתי לתגובות של נמרוד דובינסקי ואבישי גזיאל (צילום מסך מצורף.)


לא יודע למה, אבל המקרה מזכיר לי את בעיית מוטי הול.
הנג'ש ביום הראשון קבע (לפי סיכום של "האחראים" (מי שהם לא יהיו...)) שנבחרה שני בלוך.

ביום השני, בטיפוס לערד, פז בש פתחה עוד דלת.
אך "האחראים" החליטו להישאר עם הדלת הראשונה שנבחרה.
אין לי מושג כמה מחשבה ו/או זמן הם הקדישו לזה, אם היו שם חישובי הסתברות, או טקטיקה כלשהי.
המהירות שבה זה נעשה מרמזת שאולי ההחלטה נלקחה מהלב ולא מהראש. מי שלא היה שם, כנראה שלעולם לא יידע.

העובדה היא שאחרי המירוץ השלישי לא קיבלנו מכונית (סליחה, כרטיס לאולימפיאדה) אלא עז (סליחה, חלומי מקפריסין.)

טל.

 

ariasdo

New member
פוקר הוא בעל דעה אבל במגזין הוא בתקן של כתב שמסביר את ....

את השתלשלות והדילמה שנוצרה , ברוב הכתבה פוקר מהלך על חבל דק ורק בסוף לקח צד ומביע דעה שנשמעת קצת חלש .

מההבנה שלי בעברית בסכום של פוקר ההחלטה של המאמן והצוות המקצועי הייתה שגוייה נקבעה בלהט אבל הוא מכבד את ההחלטה כי זה האחריות שלהם .

מהבנה שלי תחרות אופנים נקבעת במסלול ומי שהכי טוב צריך להשתתף וגם לייצג את ענף האופנים .
זה לא תחרות שירה לאירוויזיון , זה גם לא דומה לכדורגל כדורסל שזה קבוצה שלמה יוצאת לייצג.

טור ערד זה 3 מרוצים נפרדים שאין משמעות ואין יכולת לקבוצה להשפיע או לעזור .
מרוץ נג"ש זה ממש אישי ,מרוץ הררי ממצדה לערד ומרוץ עם סיום בעליה בעקרבים , ההכרעה בסוף אין לקבוצה השפעה על התוצאה , ואין משמעות למשמעת קבוצתית .

בסיטואציה הזו של צורת המסלולים אין משמעות של חובת הקבוצה למוביל המשמעות היא ההנחיה למשמעת שפז תעזור לשני לקבל כרטיס טיסה לריאו .

העונש על הפרת המשמעת זה כמו בכול בית הספר ביטול המשך ההשתתפות .

אריה סדובניק
 

tkatzir

New member
Oldie but Goldie

מהטגליינס ("הודעות נבחרות" במיתוג החדש של תפוז) של הפורום, קבל:
מדוע צריך עזרה קבוצתית בעליות של מרוצים כמו הטור?

והגילוי הנאות, כמו תמיד:
איני מבין כלום באופניים, ולא בתחרויות אופניים.
בשבילי זה כמו להיות אלוף אסיה בדוק (מי שלא מכיר את הציטוט גם לא יודע מה זה דוקים...)

טל.
 

ariasdo

New member
סיטואציות שונות - לא ראייתה את הסרטונים גם בערד וגם בעקרבים

לא הייתה שם קבוצה שיכולה לעזור בקטע מכריע זה נובע מפער היכולת .
הרכבות פז ושני הם רוכבות ברמה גבוהה יותר משאר סגל הבנות ובקטעים המכריעים שאר בנות הנבחרת לא מגיעות ולא יכולים עזור .

הדוגמה המצורפת שאיצק כתב ב 2005 לא רלוונטית למצב הזה וההסבר הוא :

בטור הסיטואציה שונה טור זה מרוץ ארוך הקבוצות שומרות על המוביל שלהם לכל אחד יש תפקיד בקבוצה יש רוכבים עם התמחות בטיפוס הם שומרים על המוביל בהרים .
יש רוכבים שתפקידם בסיוע במקרים כמו העברת מים, אוכל, עזרה במקרה של פנצ'ר או תקלה .
הסיטואציה שרוב הקבוצה שומרת על רוכב בה לידי ביטוי בעיקר במסלול מישור שהסיומת זה ספרינט .

במידה ולקבוצה יש מוביל שיש לו סיכוי לזכות בטור בונים סביבו קבוצה תומכת בהתאם .

אריה סדובניק
 

tkatzir

New member
הצלחת להתיש אותי

זכותך להשאר עם דיעותיך.
&nbsp
טל.
 
זה האד"מור, יש פשט ויש דרש. ואם לא, יש תרגום.

ככל שעובר הזמן ,
ומתפזר מיסוך ה"העקרונות, צידקת הדרך והאמת הפנימית" של הצוות המיקצועי.
מתגלה תמונה מאוד עגומה , שהחטא הקדמון ושורש הבעיה , הינם במידה רבה,
התנהגותו המחפירה של מר אורי צור בקו הסיום.

יש מקום לדיון באם פז אכן טעתה בלהט המירוץ,
אבל אין שום מקום לדיון בנושא "התקפת האמוק" הצעקנית ,
של אדם שישב במזגן ברכב .
כל מה שקרה ועדיין קורה לאחר מכן, זה רק לטהר את השרץ בק"ן טעמים .

ומוזר שהעכברים החלו לנטוש עוד טרם ברור אם הספינה טבעה בכלל
 
למעלה