שבת שלום לכולם - שאלה..

Wizard123

New member
שבת שלום לכולם - שאלה..

ערב טוב ושבת לכל חברי הפורום. לאחרונה אני ושותפי מתעניינים בפתיחת אתר הימורים בעברית שיכלול בתוכו קונספט מיוחד להימורים ויאפשר לגולשים סיכויי רווח גדולים כמעט ללא התערבות ובמינימום גביית עמלות מצידנו. הקונספט הזה לקוח מעולם הבורסה שאנו בקיאים בו. השאלה הנשאלת כמובן היא איך ניתן אם בכלל לנו בתור ישראלים תושבי המדינה להקים אתר שכזה? מהתייעצות עם עו"ד הבנתי שזה לא חוקי להפעיל אתר שכזה דרך הארץ. אך גם אותו עו"ד אמר שאפשר להפעיל אתר בעברית מחו"ל ושיש כבר כמה ישראלים שעושים זאת. אשמח ואודה לכל אחד שיכול להוסיף אור על הנושא, האם זה חוקי? ואיך זה מתבצע? אני מודה מודה מודה לכולם :)
 

שחר israbet

New member
תשובה

לא תוכל לפתוח אתר כזה בארץ. תצטרך לפתוח אותו במדינה שבה חוקי להפעיל אתר כזה ובה ניתן להנפיק רשיון לניהול הימורים. לקבלת ייעוץ מקצועי תצטרך לפנות לעו"ד המתמחה בפתיחת חברות בחו"ל.
 

Wizard123

New member
תודה רבה והמשך ברשותך..

התוכל במקרה להמליץ לי על עו"ד שכזה? בכל מקרה רציתי לשאול מבחינת מעשית, אחרי שפתחתי חברה וקבלתי רשיון להקים את האתר, האם אני יוכל מכאן מהארץ לנהל ולעדכן את האתר? אני לא איש מחשבים ולא יודע איך הפרוצדורה מתבצעת, אני מניח שבגלל העובדה שהאתר יהיה דינמי ובעל כניסות רבות אני אולי יצטרך לקנות שרת? ואם כן איך זה מתבצע כלומר מבחינת מעשית, האם אני צריך לשכור משרד בחו"ל שמשם האתר ירוץ? שוב תודה!
 

שחר israbet

New member
אין לי מושג...

אין לי ניסיון מעשי בזה... אתה צריך לפנות לאנשי מקצוע.
 

רובי 5

New member
זה לא קל..

אתה צריך לבנות שרות לקוחות לא מהארץ שיענה לטלפונים ויטפל בבעיות,אם אין לך מספר טלפון באתר אף אחד לא יהמר אצלך..
 

Wizard123

New member
בוודאי

זה נלקח בחשבון. כחלק מפתיחת חברה בחו"ל אנו בוודאי נצטרך לאפשר ללקוחות שלנו תמיכה מקוונת וגם טלפונית. תודה על ההערה.
 
למעלה