שבת שלום לכולם

שבת שלום לכולם

ראשית אני מתנצל על השעה, פשוט בשעות כאלה אני חי שאני אזרח חופשי בסופ"שים. עברה במוחי שאלה שהייתי חייב לשאול, מהי העמדה של הפציפזם בנוגע לטרוריסטים? מה ההשלכות? אילו פתרונות יש לפציפזם בכדי למגר את התופעה? הרי ידוע שטרור נובע מתוך אידיאולוגיה, אבל מה קורה שהאידיאולוגיה פוגעת בחיי אדם ? חשוב להדגיש שאני גם מאמין שאסור לפגוע באנשים חפים מפשע, ויש לעשות הפרדה, אני חייל קרבי בקבע שנמצא ביחידה מיוחדת, ויצא לי לראות דברים . אבל מה בנוגע לטרוריסטים, אלו שכן פועלים נגדנו ? תודה יהל .
 
אני לא יכול לדבר בשם הפציפיזם, אבל בתור עצמי

כמי שאינו רואה אלימות כדרך לפתרון סכסוכים, אני רואה בדיאלוג כדרך הזאת. כלומר, להביא את המצב כך שידרש דיאלוג. לטרוריסטים תמיד יש דרישות ועל דרישת אפשר לדבר. כמו כן, אני גם תופס את העולם על פי משנתו של קארל מרקס, שטען שכל התהליכים הפוליטים מונעים על ידי כסף, כך שאין צורך בפגיעה אלימה וצבאית, על מנת להניע תהליכים, אלא גם בלחץ כלכלי ואמברגו.
 

0006

New member
אנשי החמאס

אנשי הנהגת החמאס והשלטון האירני אומרים בכל רם וצלול שהם יעשו הכל על מנת למחוק את קיומה של מדינת ישראל אתה חושב שאתה יכול לשנות את דעתם בכסף??? הם יכולים להטביע אותך ואת מדינת ישראל בכסף זו האמונה שלהם והם לא יפסיקו לחשוב כך עד שהם יעשו זאת לצערי יש אנשים עיוורים בורים שלא מוכנים לקבל את האמת
 
מנהיגים תלויים בעם שלהם

ברגע שהעם לא יתמוך בשלטון בצורה קיצונית, כלומר הפיכה, אז לא יהיו מנהיגים שיקראו להשמדת ישראל וכו'.
 

0006

New member
אתה סותר את עצמך

כי להזכיר לך ערפת שהוא עוד היה נחשב לפודל אל מול החמאס "הלך לתהליך שלום" עם ישראל אבל מצד שני צעק ליון שהידים לירושלים אתה מצליח לזהות מהיג פלסטיני שהוא לא קיצוני אולי הנשיא העכשוי שלהם אבו מאזם מכחיש השואה או אולי ברגותי שנציגים מהמפלגה שלך הלכו לבקר אותו בכלא ואמרו שזו טעות שמנהיג שלום יושב בכלא לפחות החמאס לא צבועים ואומרים את האמת
 

galgal21

New member
אני יכול לדבר רק בשם עצמי:

לדעתי אלוהים והמשיח ישוע ימגרו את התופעה בבוא היום. הם גם ימגרו את תופעת המלחמות, השחיתות הפוליטית העוני והאלימות. עד שזה יקרה (אם זה יקרה בימי חיי), אני מתרחק מפוליטיקה (אני גם לא מצביע בבחירות) ומצבא ומשתדל להיות אדם ישר. בני-אדם לעולם לא יוכלו למגר את הטרור וגם את יתר התופעות שהזכרתי (בין אם יתנהגו כלפי הטרוריסטים בעדינות ובין אם יתנהגו כלפיהם באכזריות קשה). עובדה עד היום אף אחד לא הצליח לעשות זאת ואפילו לא להקטין תופעות אלו.
 
גם פלסטיני יכול לשאול שאלה זו

איך הפציפיזם מתמודד עם הכיבוש הישראלי? אם לא ילחמו בכיבוש - איך יסתיים? אם כולם היו פציפיסטים, לא היו מלחמות ולא כיבוש ולא התנגדות לכיבוש.
 

Tarsier

New member
גם אם כולם יקפצו מהגג

לא יהיו מלחמות ולא כיבוש ולא התנגדות לכיבוש! תכתוב תשובות של ילד מפגר וזה בדיוק מה שתקבל...
 
למעלה