שבת שלום

ישלישם

New member
../images/Emo60.gif

למרות, איל,ואף על פי שלא כל-כך פשוט ליישם את זה, אף שלא בלתי אפשרי... אז הבאתי את השבלול שיזכיר לנו לתת אמון, על שני המשושים שלו, המסמלים עבורי זרימה הרמונית, בין הזכרי לנקבי. בברכת האהבה המחברת עמוק בין כולנו, סיגל.
 

שם ים

New member
אגו ועניינים אחרים..

בהתחלה לא עיתי כי יש לי אגו. אח"כ לא עניתי כי אני כבר הרבה פעמים שומעת את הדברים הללו, והחלטתי לנסות להקשיב. אז שלשום, ביקשתי לפני השינה הבהרה. ובחלום אמרו לי אתאותו הדבר. ראיתי אותי עטופה בהילות ומדיכים סביבי. זה היה מדהים. קניתי ספר. סימנים. היום בבוקר פתחתי אותו, ולנגד עיניי הופיע מאמר על בו זמניות. והבנתי. עכשיו. שבעצם אני מובלת לדרך חדשה. ושהגיע הזמן להמשיך במסע מכיוון אחר. רוצה להודות לכולכם. שם ים.
 

ישלישם

New member
אור - שלש ארבע ו...

בואי נלך רגע עם השנאה ועם הכעס ועם הבקורת על עצמך... תני לעצמך למספר רגעים קצוב... בואי נגיד, 5 דקות נקדיש לזה... של שנאה עצמית. תבדקי על השעון 5 דקות אמרנו - שבהן מותר לך לשנוא את עצמך. כשיעברו 5 דקות ורק אז, ברשותך, בואי נמשיך... את מי, באמת, את כל-כך שונאת? מי, עד כדי כך, פגע בך שאת שונאת כל-כך את עצמך בגללו? מי העז לא לאהוב אותך עד כדי כך שאת מרגישה כך כעת ??? בואי נתחבר רגע לאדם הזה (יש כזה?) שגרם לך להרגיש את זה... בואי נשלח אהבה ללא תנאי לאדם הזה... בואי נסלח לו... האם את מוכנה לסלוח לכל מי שפגע בך אי פעם? האם את מוכנה לנסות? דבר אחד אני יודעת ... הוא לא התכוון (!) אף אחד שחשוב לנו, לא מתכוון באמת לפגוע בנו (בואי נגיד, שמי שלא ממש חשוב, גם לא ממש פוגע, נכון?). בואי נאמר... שהכוח בידיים שלנו כעת וכשאת נפגעת את מוותרת על כוחך. בואי נבחר עכשיו באהבה, בלתת... כי זו הדרך היחידה לאהוב את עצמך באמת. בברכת האהבה המחברת עמוק בין כולנו, סיגל
 

איל באש

New member
../images/Emo8.gifבוא זמניות

היי סיגלי נהנתי והסכמתי עם דברייך, רוצה להוסיף ולומר - שעיקרון הבוא זמניות פועל כאן. שאנחנו באים לטפל בכעס ושנאה, אנחנו סולחים לעצמנו ולזולת. לא משנה למי קודם ,כי זה בא תמיד מבפנים החוצה ,ומבחוץ פנימה. מנסיוני האישי, זה עובד נפלא, זה כלי עוצמתי מאוד. בהמון אהבה איל באש
 

or 343

New member
יש גם את הסרט

סרט מהמם- ראיתי 5 פעמים ... גם יש לי את הספר, דפדפתי בו מעט, לא ממש קראתי
 

איל באש

New member
שבת שלום../images/Emo42.gif

היי חברים וחברות שבת שלום לכולם צאו נא אל השמש ואל הציפורים התאווררו נא בחיק הטבע המזמין אותנו אליו בשבת שימשית זו בהמון אהבה איל באש נ.ב לא חייבים לצאת לכבישים ולעמוד בפקקים בשביל להיות בטבע, גם סתם לצאת החוצה ברגל יכול להיות נפלא.
 
קודם כל תודה על תשובותכם הנפלאות

ושאלה נוספת. אני בתחילת דרכי אל ההכרות שלי עם עצמי, ואל המימוש של המהות שלי, ולא בטוחה אם יש דברים שאני צריכה לעשות על מנת לכוון את עצמי, או פשוט כמו שאמרתם לזרום להיות מודעת ולראות לאן זרם החיים יסחוף אותי, במידה מסויימת אני קצת מרגישה "תקועה" במקום ובלי הרבה אנרגיות. אשמח לדעתכם. בברכת שבת שלום אטלנטיס
 
אטלנטיס שלום

את אומרת כי את מרגישה קצת תקועה במקום ובלי הרבה אנרגיות... ובכן, אם תשימי לב, תוכלי לראות שדברים אחרים קורים בחייך ואת בעצם לא תקועה אלא עושה דברים אחרים. לגבי האנרגיות שחסרות לך כרגע, הם יחזרו ויטעינו אותך בהם ושוב תוכלי ללכת בדרך שאת כמהה לה. את בראשית דרכך אל ההכרות שלך עם עצמך ואל מימוש המהות שלך... עצתי לך: היי סבלנית. דברים באים אלינו אט אט בזמן הנכון לנו הכי ביותר. כשאת מעלה את רמת המודעות שלך, התדר שלך עולה ובעקבות כך, מגיעים אליך יותר ויותר תובנות. האיזון הוא מושלם ואת תדעי רק מה שעליך לדעת ותביני רק מה שעליך להבין. את, ככלי, תוכלי להכיל דברים כשתשני את תדר הכלי שלך. נכון שיש כמיהה להספיק הרבה ומהר אך כשהכלי אינו מוכן, הדברים אינם מגיעים. את שואלת לגבי דברים שעליך לעשות בכדי לכוון את עצמך? ובכן, עליך לבחור בדברים. הינה, כבר כעת, בחרת להעלות את התדר שלך בבקשך עצה ועכשיו תיראי כי הדברים יתחילו לזרום אליך. אני יכולה לתת לך עצה - קיראי ספרים, שוחחי עם אנשים ותיראי כי יגיע אליך מידע רב שיעזור לך יותר להכיר את עצמך. שיהיה לך בילוי נעים !
 

ישלישם

New member
שלום אטלנטיס,

האם היה איזשהו קטליזטור, אם מותר לשאול, זרז, שהחיש את כניסתך לעולם הרוח וההכרות עם עצמך? הדרך היחידה, מבחינתי, היא ללמוד לקבל באהבה כל התנסות שאת חווה, ולגלות את הרגשות העולים בך כתוצאה ממנה - כי הם המאפשרים לך לגלות מי את באמת, על ידי זה שאת ממירה כל רגש שלילי בחיובי, שוב, על ידי קבלת כל מצב וסיטואציה ואדם, באשר הם... להילחם באחרים או בסיטואציות, זה רק להיצמד אליהם ולהשאירם כפי שהם. בברכת האהבה המחברת עמוק בין כולנו, סיגל.
 
לגבי הספר המומלץ

קוראים לו גם שורשים ושיעורים בזמן. או אולי אני טועה וקוראים לו שיעורים ושורשים בזמן. בכל אופן, אין ברשותי את הספר הזה משום שיצא לי לקנות אותו פעמיים ולמסור אותו במתנה לאנשים שחשבתי שהם יהיו זקוקים למידע שבספר הזה. אכן, ספר נפלא!
 
למעלה