שדרוג בשדה לעומת שדרוג בבידינג
שאלה למנוסים יותר מביניכם:
בתחילת נובמבר אני טס ליפן עם קאטאי דרך הונג-קונג. כמו אחד האדם קניתי כרטיס למחלקת תיירים אבל אחרי נסיון נעים בפרימיום אקונומי של לופטהאנזה לפני שנתיים, אני שוקל לשדרג את עצמי לפרימיום של קאטאי, שלמיטב הבנתי נחשב לבין הטובים בעולם מסוגו.
ראיתי שקאטאי מאפשרת עכשיו להגיש ביד על מחיר לשדרוג דרך האתר. מחיר ברירת המחדל לשדרוג באתר עומד על 575 דולר לטיסה מהארץ להונג-קונג (הטיסה הקצרה יותר מהונג-קונג ליפן לא זכאית לשדרוג ופחות מטרידה אותי).
אם אני מוריד את מחיר הביד, החוזק של ההצעה יורד (יש כזה מד שמראה מה חוזק ההצעה).
השאלה היא בעצם כפולה:
1. האם להצעה בחוזק בינוני יש סיכוי לזכות?
2. נניח ואגיע לשדה ואשאל על שדרוג במעמד הצ'ק-אין, האם המחיר צפוי להיות גבוה יותר או נמוך יותר מאשר בביד או שבכלל יגידו לי שאין אפשרות לשדרג?
שאלה למנוסים יותר מביניכם:
בתחילת נובמבר אני טס ליפן עם קאטאי דרך הונג-קונג. כמו אחד האדם קניתי כרטיס למחלקת תיירים אבל אחרי נסיון נעים בפרימיום אקונומי של לופטהאנזה לפני שנתיים, אני שוקל לשדרג את עצמי לפרימיום של קאטאי, שלמיטב הבנתי נחשב לבין הטובים בעולם מסוגו.
ראיתי שקאטאי מאפשרת עכשיו להגיש ביד על מחיר לשדרוג דרך האתר. מחיר ברירת המחדל לשדרוג באתר עומד על 575 דולר לטיסה מהארץ להונג-קונג (הטיסה הקצרה יותר מהונג-קונג ליפן לא זכאית לשדרוג ופחות מטרידה אותי).
אם אני מוריד את מחיר הביד, החוזק של ההצעה יורד (יש כזה מד שמראה מה חוזק ההצעה).
השאלה היא בעצם כפולה:
1. האם להצעה בחוזק בינוני יש סיכוי לזכות?
2. נניח ואגיע לשדה ואשאל על שדרוג במעמד הצ'ק-אין, האם המחיר צפוי להיות גבוה יותר או נמוך יותר מאשר בביד או שבכלל יגידו לי שאין אפשרות לשדרג?