שדרוג בשדה לעומת שדרוג בבידינג

anigodin

New member
שדרוג בשדה לעומת שדרוג בבידינג

שאלה למנוסים יותר מביניכם:

בתחילת נובמבר אני טס ליפן עם קאטאי דרך הונג-קונג. כמו אחד האדם קניתי כרטיס למחלקת תיירים אבל אחרי נסיון נעים בפרימיום אקונומי של לופטהאנזה לפני שנתיים, אני שוקל לשדרג את עצמי לפרימיום של קאטאי, שלמיטב הבנתי נחשב לבין הטובים בעולם מסוגו.
ראיתי שקאטאי מאפשרת עכשיו להגיש ביד על מחיר לשדרוג דרך האתר. מחיר ברירת המחדל לשדרוג באתר עומד על 575 דולר לטיסה מהארץ להונג-קונג (הטיסה הקצרה יותר מהונג-קונג ליפן לא זכאית לשדרוג ופחות מטרידה אותי).
אם אני מוריד את מחיר הביד, החוזק של ההצעה יורד (יש כזה מד שמראה מה חוזק ההצעה).
השאלה היא בעצם כפולה:
1. האם להצעה בחוזק בינוני יש סיכוי לזכות?
2. נניח ואגיע לשדה ואשאל על שדרוג במעמד הצ'ק-אין, האם המחיר צפוי להיות גבוה יותר או נמוך יותר מאשר בביד או שבכלל יגידו לי שאין אפשרות לשדרג?
 

DRTLV

New member
בחברות אחרות

אין לי נסיון עם קתאי. בחברות אחרת לרוב המחיר בשדה גבוה יותר מBID נמוך.
ממליץ לך לחפש פורומים של נוסעים מתמידים של קתאי (למשל בflyertalk) ולשאול שם.
 

Sephiroth

Member
אין לי ניסיון ב-bidding -

אבל הכל עניין של כמה מקומות נמכרו על הטיסה בסופו של דבר מול כמות המציעים.
נובמבר הוא דיי low season בהונג קונג, ואני יכול להגיד לך שחברה שטסה לפני כמה ימים להונג קונג באל על טסה במטוס חצי ריק. מצד שני, מחלקת עסקים היתה מלאה לחלוטין.
ברמה אישית, אני חושב שתוספת של 1150$ למחיר הטיסה הכולל שלך (שככל הנראה, לא היה כ"כ רחוק מזה) הוא מטורף רק עבור premium economy
גם סוויס וגם לופטהנזה מציעות בפרומושנים שלהן לתקופה זו כרטיסים ליפן במחלקת עסקים באזור ה-2000$, וההבדל בין premium economy לעסקים הוא עצום.
הייתי מציע לך לשים bid נמוך, באזור ה-200$ לטיסה ולהחזיק אצבעות.
מחלקות ה-premium economy הפכו להיות מכרה יהלומים לחברות התעופה ביחס לכמות המקומות במחלקה וההפרש במחירים שהם גובים עליה. לעניות דעתי, לא מצדיק את המחיר.
&nbsp
&nbsp
 

anigodin

New member
תודה על נקודת המבט

אני לא מתכוון לשלם עוד 1000 דולר על כרטיס שגם ככה לא היה הכי זול.
ואני בהחלט מסכים שפרימיום לא מצדיק תוספת כ"כ גבוהה.
&nbsp
אבדוק את מה שאתה והבחור שמעליך הצעתם.
&nbsp
 
למעלה