קבל תמונת מצב:
לכיוון צפון יש 2 נתיבים ממחלף גולני עד סמוך לצומת עילבון כאשר בירידה התלולה אחרי מחלף בועיינה-נוג'יידאת יש למעשה 3 נתיבים.
לפני צומת עילבון ועד אחרי הפניות לרביד ומסד יש נתיב אחד כאשר בחלקים מסויימים בקטע זה נראה כי עבודות ההרחבה רק התחילו (רק התחילו לכרסם את ההר).
אחרי הפניות לרביד ומסד הכביש חוזר להיות בעל שני נתיבים (כולל מחלף צלמון שהושלם) ממש עד המעבר מעל המוביל הארצי שם יש שוב נתיב אחד בלבד עד מחלף נחל עמוד.
 
לכיוון דרום המצב דומה עד עילבון (נתיב אחד בין מחלף נחל עמוד והמוביל הארצי, שניים עד מסד/רביד ושוב אחד עד עילבון) אבל, בניגוד לצד השני, גם דרומית לעילבון יש נתיב אחד בלבד כאשר נראה כי הפתיחה של הנתיב השני (ואולי גם השלישי במקביל לצד השני) קרובה. נתיב שני לכיוון דרום נפתח מחדש רק בסביבות תחנת הדלק שממוקמת 1.5 ק"מ ממחלף גולני (אחרי המחלף למצפה נטופה).
 
גם בקטעים שכבר יש בהם שני נתיבים יש עוד עבודה. באזורים מסויימים הכביש במצב טוב ובאזורים אחרים ממש לא (אזורים שבהם הכביש "חרוש" שהם ממש סכנה לאופנועים). ככלל נראה לי כי ממש לפני סיום העבודות יבצעו הוספת שכבת אספלט אחרונה לאורך כל הכביש ויביאו את הכביש למצבו הסופי.