לא מכיר את הדגם הספציפי אליו אתה משווה
אבל ההבדלים הם בדרך כלל בסוג המנוע - מעצור חשמלי או מנוע חשמלי (האחרון נותן תחושה ריאליסטית יותר), עוצמות ההתנגדות, גודל הקפיצות בהתנגדות,וכו'
 
הדור החדש ביותר של הטריינרים מוריד בכלל את השימוש בגלגל האחורי והקסטה האחורית מחוברת ישירות לטריינר.
 
ההבדלים בין הטריינרים השונים מורגשים במיוחד בהתנגדויות גבוהות וקצב רכיבה נמוך - בדרך כלל טריינרים בצד הזול יצרו תחושה של "קפיצות" כשינסו כל הזמן לתאם את ההתנגדות, בעוד טריינרים יקרים יכולים להתמודד גם עם תנאי הקצה האלו בצורה טובה יחסית.
 
רכבתי עם ה-iMagic של TACX במשך 16 שנה, כולל השידרוג ל-iFlow) והייתי מרוצה מאוד. עכשיו אני רוכב עם ה-Ironman שנמצא בסקלה הבינונית גבוהה של TACX, ומרוצה עוד יותר.