לא מכיר. זה היה לפני או אחרי תוכנית קירוי איילון?
אני חושב שקירוי איילון מייתר את הפיכת דרך בגין לשדרה. השטח מעל האיילון יוסיף המון שטח פתוח לאזור, ולא ידרוש פרוייקט יקר ממש בסמוך. אני מניח שהתוכנית לא הייתה לשקע את בגין, ולכן הייתה נדרשת פגיעה קשה בתנועה. כמובן אני תומך נלהב של תח"צ, אבל פגיעה כה קיצונית בכביש ראשי בת"א הייתה פוגעת בתח"צ לא פחות מכלי רכב פרטיים (נכון שתהיה רק"ל, אבל לאן יעבירו את הקווים הבין־עירוניים? קווי ראשל"צ? וכו'). אני חושב שעדיף היה לשקע חלקים קטנים של הכביש ולעשות גשרים רחבים במפלס הרחוב להולכי רגל. הדבר הזה כמעט לא קיים בארץ (מלבד העלות, זה יוצר הרגשה של פיח ורעש בקצוות), אבל זה פתרון טוב במחשבה לטווח הארוך שבו פחות מכוניות תהיינה מונעות בנזין. גם כך מדובר בתוכנית שלא ישימה בזמן הקרוב.