שובו אבו-אבנר רוצה להסביר לך משהו >>

מוטי חוף

Well-known member
בערב יום השואה הטיל ראש הממשלה בנימין נתניהו פצצה,
גם לידידינו הטובים ביותר, אני אומר: שלא תהיה שום טעות, הסכם עם איראן שיסלול את דרכה לנשק גרעיני – נשק שמאיים עלינו בהשמדה – הסכם כזה לא יחייב את ישראל כהוא זה.

בעוד חלק אחד של העם עסוק בלזהות תהליכים בקרבנו, וחלק אחר רוקם מזימות כיצד להמליך ראש ממשלה עם 7 מנדטים, היחיד ששוב מצליח להרים את ראשו מעבר לפוליטיקה הקטנה ולראות למרחקים הוא בנימין נתניהו.

רוחות המלחמה שהחלו לנשוב עם החלפת הממשל בארצות הברית מתעצמות והופכות לסופה. בין תקיפה בשמי סוריה לספינה שנפגעת בעומק לב ים, עשויה ישראל למצוא את עצמה בקרוב מובילה לבדה את המערכה למניעת איראן גרעינית.

תודות לנתניהו שהשכיל להבין לפני שאר מנהיגי העולם כיצד מנצחים מגיפה, הצלחנו להיות המדינה הראשונה להביס את הקורונה ולחזור לשגרה.

ובדיוק את הלקח הזה אנו חייבים להפנים - את המערכה החשובה ביותר הניצבת לפנינו בעת הזו ננצח רק אם נדע להוביל, להיות ראשונים, ליזום, לצפות, לעבוד כיחידה אורגנית המבינה שישראל נמצאת בפני איום קיומי.

אסור לשכוח, לא רק מטוסים וטילים ינצחו את המאבק באיראן גרעינית - המלחמה הזו היא גם מלחמה על דעת הקהל ועל היכולת ליצור בריתות עם העולם הערבי.

ראינו את בני גנץ קורס, ראינו את גדעון סער קורס, ראינו את נפתלי בנט קורס, למזלנו עדיין לא ראינו את מדינת ישראל קורסת. לא יתכן שמי שלא זוכים לתמיכה אפילו בקרב עמם, יהיו אלו אשר יובילו מאבק כה מורכב מול שאר אומות העולם.

הגיע העת שנפתלי בנט יתבגר ויפסיק לנסות לכפות את עצמו על מדינה שלמה המתעבת אותו משמאל ומימין רק כדי להתיישב בבלפור עם 7 מנדטים למספר חודשים. הזמן הפך להיות מצרך יקר, יש לנו הזדמנות אחת לנצח - אם נפסיד, נפסיד לתמיד.

המחנה הלאומי הכריע באופן ברור במי הוא בוחר להנהיג את מדינת ישראל, כעת רק נותר שבנט יחליט האם הוא מעדיף אינטרסים אישיים או את בטחון ישראל ומימוש אידיאולוגיית ימין.


 
למעלה