עדי זילברברג
New member
שוברט
בסונטה לפסנתר בסי במול מז´ור בחלק האחרון של הפרק הראשון, אחרי שסימני ההתק המקוריים חוזרים, הוא משתעשע רבות בשמיניות וטריולות שחוזרות על עצמן, ולכן מסומנות בקיצור דרך ע"י אורך מלא של הרבע או החצי + קו לשמינית. הענין שקשה להבין מתי לנגן שמיניות ומתי טריולות. למישהו יש רעיונות?
בסונטה לפסנתר בסי במול מז´ור בחלק האחרון של הפרק הראשון, אחרי שסימני ההתק המקוריים חוזרים, הוא משתעשע רבות בשמיניות וטריולות שחוזרות על עצמן, ולכן מסומנות בקיצור דרך ע"י אורך מלא של הרבע או החצי + קו לשמינית. הענין שקשה להבין מתי לנגן שמיניות ומתי טריולות. למישהו יש רעיונות?