שוברת את הראש כבר כמה שנים

שוברת את הראש כבר כמה שנים ../images/Emo70.gif

את האמת שעכשיו כשאני חושבת, אני לא יודעת אם העניין שלי, קשור ללקויות למידה
אני לקויית למידה - אבל קשב וריכוז לא קשור ללימוד תיאוריה לנהיגה
את החוברת המעצבנת הזו, שמנוסחת באופן מחריד, אני מחשיבה ללימודי ההיסטוריה שנלמדו בביה"ס, למרות שאת ההיסטוריה הצלחתי לעכל ולא 'להקיא'. אני ממש שוברת את הראש, איך לפצח את הקוד 'לעבור את מבחן התיאוריה'. כבר פגשתי במילות הייעוץ - 'תני חיים לנושאים הכתובים'
זה קשה
יחסית, זה המון חומר, צפוף, יבש ונורא שלא חדיר לראש. אז, החלטתי לקחת שיעורי נהיגה (ומחר אני לוקחת את הראשון), אבל אני חרדה שלא אצליח עדיין לפענח את הקוד. מה אני עושה
אשמח לעזרה ולתגובות בונות
 
מקובל לקחת שיעורי נהיגה לפני למידת

התיאוריה כדי שהחומר לתיאוריה יהיה יותר מוחשי. נסי לחזור אל למידת התיאוריה שכמורה הנהיגה שלך ימליץ לך. בהצלחה!
 
השיעורים הם יותר בשבילי ../images/Emo26.gif

הוא לא בעד תיאוריה במקביל לשיעורים היום היה שיעור ראשון, והוא כבר שאל מה קורה עם התיאוריה. חוץ מזה, שבשיעור ראשון, לא לומדים ממש במקביל לחומר הלימוד, אלא יותר לומדים להכיר את הרכב (ואת המדרכות
) - דווקא נהגתי טוב, יחסית לפעם ראשונה |כל הכבוד לי|
 
האם עם חוקי התנועה את מסתדרת?

הם הופכים לברורים יותר מאחורי ההגה. כנ''ל גם חלק מהתפעול של המכונית.
 
זו בעצם כל הבעיה ../images/Emo26.gif

חוקי התנועה, מועברים בצורה משעממת להפליא ולא דידקטית בכלל
למה משרד החינוך לא לוקח חלק בעניין
 
עדיין תקועה בלי אסטרטגיות ../images/Emo26.gif

אם ראיתם לאחרונה את חוברת התיאוריה הנוראה, הייתם מבינים שהחומר הוא לא כמו כל חומר תיאורטי נלמד
הפיסוק שם נורא (ונורא ללקויי למידה)
החומר משעמם ויבש לפחות כמו פסקי דין (כך נראה לי)
איך אפשר להחיות משפטים סתומים ומונוטוניים כ"כ
 
נראה לי שתאלצי לקבל עזרה צמודה

ממישהו שמכיר הייטב את החומר ויש לו מספיק זמן להסביר לך ולפתוח איתך בשיחה חיה על כל נושא שבספר. אני יודע שזו דרישה קשה ושקשה למצוא מישהו שיקיים איתך שיחות על כל פיסקה ופסקה בספר שלם. אפשרות אחרת היא לחפש שיעור פרטי / כיתתי בנושא ולא ללמוד אותו מהספר אלא ממורה.
 
לקחתי כמה עצות מכאן ../images/Emo26.gif

קודם כל, העצה של יונה, היא ללמוד טיפין טיפין
וגם ממך עדו, אנסה לפתוח שיחה על נושאים עיקריים (לפחות) עם מישהו בעל ניסיון
.
, לעת עתה.
 

יונה שו

New member
כמו כל חומר אחר

גם החומר הזה צריך להילמד כמו שאת לומדת חומר תיאורטי .. לחלק לחלקים קצרים, אם יש צורך לגשת למכונאי שיסביר לך, יש כאלו שיודעים להפוך את התיאוריה הזו למשהו הרבה יותר סביל. בעניין של תמרורים - יש פטנטים - א. באינטרנט לעשות תרגול ב. לבקש ממישהו דף רזרבי, לגזור אותו ולשחק משחק זיכרון. האמת שעשיתי את תרגיל ב' עם אחד התלמידים שלי (פעם כשהיה בי"ב) וזה מאאאאאד עזר. וגם... מה שעדו אמר, שאחרי שמתחילים קצת יותר קל. אם את צריכה קצת תמרורים כאלו לגזירה, וחומר שאפשר לקשקש עליו - אני מוכנה לתת לך שניה לפני שהתכוונתי לזרוק.... בהצלחה.
 
ראייה חזותית - צד חיובי שלי ../images/Emo26.gif

כך שאני לא כ"כ צריכה תרגול מחוכם עם תמרורים
בכל זאת.
 
למעלה