שוב אני והבולם שלי שיזכה לחיים

  • פותח הנושא Gp3
  • פורסם בתאריך

Gp3

New member
שוב אני והבולם שלי שיזכה לחיים

ארוכים
אנחנו מכבבים בפורום כבר.. אחרי התיקון האחרון של האטם הימני (ברח הקפיץ מבפנים) יצאתי לירכב.. הבולם ד"א מרגיש אחלה.. ריבאונד מוזר קצת אבל אני מניח שזה כמו שעידו אמר .. תלוי בשמן.. הבעיה היא עכשיו ששמתי לב אחרי הפתיחה של הבולם לסידור הספייסר וכל והכנס השמנים בחזרה התחילה לי דליפה מיזערית של שמן מהחיבור של האטם לקייס של הבולם (בעיגול) אני לא יודע למה זה כי לא נגעתי בכלל בחלק הזה וכמו שאמרתי זה לא רציני ממש לא סתם ניצנוץ של שמן... הקטע המציק זה שזה לא היה ככה לפני ואני לא יודע מאיפה זה נפל עלי עכשיו כי לא נדעתי בחלק הזה.. וסתם בכללי אין לי בעיה לירכב ככה זה לר רציני אבל אני מעדיף לסדר אם יש דרך מישהו יודע למה זה קרה \ איך לסדר? תודה...
 

Gp3

New member
וזה קריטי?! ../images/Emo53.gif

כמו שראו בתמונה הנזילה לא רצינית יקרה נזק אם אני ירכב ככה? (למיקרה שאין עלי עכשיו בשביל אטמים חדשים) חוץ מלבזבז שמן? שעד שזה יבשב כמות משמעותית יקח זמן לדעתי כמה אמורים לעלות החלפה של אטמים? תודה..
 

nintense

New member
אם יגמר השמן...

יהרסו הסטנשנים, גם עלול לנזול על הדיסק.
 

Gp3

New member
אין לי דיסק מקדימה

וסליחה על הבורות אבל .. מהזה הסטנשנים? וזה רחוק מלהיגמר , צריך אומנם להחליף שמן ולהוסיף אני מניח אבל רחוק בקצב של הדליפה הזו..
 

NOS RACING

New member
לא הבנתי כלום יש לי דרופ אוף אני

יכול לעזור לך אבל לא הבנתי מה הבעייה..מאיפה המיני טיפה הזאת הגיעה? ומה סימנתה בציור?
 

Gp3

New member
זה נוזל מיתחת לאטם

איפה שהוא מיתחבר עם הבולם עצמו.. זה לא מה שמדאיג אותי למה כל הבולם היה מלא שמן שתיקנתי אותו (וגם אני) ובכלל ניראה לי שזה מיסתדר עם הזמן.. אם לא נסדר לא נורא.. מה שמפריע לי שאני לא יודע כמה למלאות (שמן) ואיזה מה אני יעשה שניזכרתי בשבת לטלפן לסיטיסי =\
 
למעלה