שוב אני מציקה לכם בנושאי שילוב...
כפי שאולי כבר הספקתי לעדכן, קלינאית התקשורת שמטפלת בשחר טוענת כי זהו "ילד קלאסי לשילוב בחינוך הרגיל"-עם סייעת. אבל כשאני רואה כמה בינתיים שחר מפוספס בגן, ומצד שני אני עובדת בגן שפתי ורואה כמה השקעה ותשומת לב אישית מקבל כל ילד, אני שואלת את עצמי, למה ששחר לא יקבל טיפול כל כך מסור בגן שפתי? נכון שהוא מאוד אינטילגנט, אבל החיים במסגרת גדולה כל כך קשים עבורו,הוא לא מקבל מספיק גבולות ואתגרים, ואני יודעת שבגן שפתי לא יוותרו לו ויעזרו לו להתקדם. ההתלבטות העיקרית היא הגיל: כיום שחר בן 5, הוא יהיה שנה הבאה נניח בגן שפתי, ואז- לכתה אלף רגילה? האם יספיק להתקדם עד כדי כך בשנת לימודים אחת ויחידה?
כפי שאולי כבר הספקתי לעדכן, קלינאית התקשורת שמטפלת בשחר טוענת כי זהו "ילד קלאסי לשילוב בחינוך הרגיל"-עם סייעת. אבל כשאני רואה כמה בינתיים שחר מפוספס בגן, ומצד שני אני עובדת בגן שפתי ורואה כמה השקעה ותשומת לב אישית מקבל כל ילד, אני שואלת את עצמי, למה ששחר לא יקבל טיפול כל כך מסור בגן שפתי? נכון שהוא מאוד אינטילגנט, אבל החיים במסגרת גדולה כל כך קשים עבורו,הוא לא מקבל מספיק גבולות ואתגרים, ואני יודעת שבגן שפתי לא יוותרו לו ויעזרו לו להתקדם. ההתלבטות העיקרית היא הגיל: כיום שחר בן 5, הוא יהיה שנה הבאה נניח בגן שפתי, ואז- לכתה אלף רגילה? האם יספיק להתקדם עד כדי כך בשנת לימודים אחת ויחידה?