שוב מידע על שירותים בקופ"ח מאוחדת. הפעם עו"ס לסיוע לחולים

שוב מידע על שירותים בקופ"ח מאוחדת. הפעם עו"ס לסיוע לחולים

חופרת אני באתר של הקופה, למשהו אחר בכלל. אבל סוף סוף מצאתי כלשונו את הייעוד של העו"ס בקופה. זה אחרי שצברתי ניסיון ברגליים כמו שאומרים.

מתוך האתר של מאוחדת:

מידע על השירות הסוציאלי

השירות לעבודה סוציאלית ב"מאוחדת" נכון לסייע לך ולבני משפחתך בהתמודדות עם החולי, תוך הקשבה והתייחסות אישית למצוקות ולקשיים. כל זאת כחלק מהשירות הניתן ע"י צוות רב מקצועי במרפאות מאוחדת.
כעובדות סוציאליות רפואיות היעוד שלנו, לתת מענה מקצועי ואנושי המכוון לשיפור ההתמודדות האישית והמשפחתית עם החולי והשלכותיו. כך זאת בהתאם למודל הביו-פסיכו-סוציאלי, מודל עבודה רפואי הרואה בגורמים ביולוגיים, פסיכולוגיים וחברתיים, כמשפיעים על מצבו הבריאותי של האדם.
מי זכאי לקבל את השירות?
השירות מיועד לכלל לקוחות מאוחדת המתמודדים עם בעיות הנובעות ממצבי חולי ונכות, המשפיעים על אחד או יותר מהתחומים הבאים: גופני, רגשי, נפשי, משפחתי, חברתי ותעסוקתי.
באילו תחומים עוסקת העובדת הסוציאלית הרפואית?
דאגה למיצוי משאבים אישיים, משפחתיים וקהילתיים לחיזוק ההתמודדות ולשיפור איכות החיים של החולה ובני משפחתו.
העברת ידע ומידע לחולה ובני משפחתו על המחלה ועל הטיפול בה.
מתן הכוונה על שירותים וזכויות, יצירת קשר ותיווך עם גורמים רלוונטים להתמודדות עם המשבר הרפואי בתוך ומחוץ ל"מאוחדת" (גורמים חיצוניים כגון: ביטוח לאומי, משרד הבריאות, אגף הרווחה וארגוני עזרה שונים).
עזרה בהתמודדות ריגשית עם מצב החולי, הבנה וקבלת המצב הרפואי החדש, וסיוע בגיבוש יעדי ההתמודדות לשיפור התפקוד היום-יומי.
באילו דרכים ניתנים שירותי העבודה הסוציאלית הרפואית ב"מאוחדת"?
מפגשים אישיים עם הפונים, ובהתאם לצורך עם בני משפחותיהם.
הפעלת קבוצות תמיכה ומידע המתמקדות ב: חולי סוכרת, חולים אונקולוגיים, נשים בטיפולי פריון, הרזיה, הפסקת עישון, יתר לחץ דם, הגיל השלישי.
ייעוץ והדרכה לצוותי המרפאות לקידום הבריאות ואיכות החיים של מטופלי מאוחדת.
כיצד ניתן ליצור קשר עם העובדת הסוציאלית?
ניתן לברר את שם העובדת הסוציאלית בכמה דרכים:
במרפאה בקרבת מקום מגוריכם בעזרת המזכירות הרפואיות וצוותי המרפאות.
באמצעות המוקד לקביעת תורים של מאוחדת: *3833.
 

Sigal H

New member


אפשר קישור?
תוהה אם לאסוף את כל ענייני הקופ"ח הרלוונטים במאמר. אם כן, שווה לבדוק גם את שאר הקופות.
אבל זה יחכה עד שיחזור הכוח
 
שיחזור כוח במהרה בימנו


זו עונה קשה וחג קשה, ועד שבנינו את כל הפירמידות האלה, תנו קצת להחזיר נשימה....


לא שמתי לינק כי זה מידע שהגעתי אליו דרך האתר כשאני בתוכו, רשומה אליו. לא בדקתי איזה מידע נגיש בלי להרשם.
כן, השוואה בין הקופות זה משהו שאני מאד מאד רוצה לעשות. בזמן ובמקום זה עוד יקרה.

ומאידך גיסא, לא צריך לקחת את מה שהם מצהירים עליו בכתב יותר מדי ברצינות. אין תמיד קשר בין זה לבין מה שקורה במציאות.
לדוגמא: הניסיונות שלי לבקש מהעו"ס של הקופה לעזור לי בבירור אינפורמציה בתוך הקופה, העלה חרס. ולא נראה שהיא גם חשבה באיזושהי צורה שזה חלק מתפקידה. אם היה לי את הדף הזה להראות לה אז.

בתחום הזה מהנסיון שלי (3 עוס"יות) זה ממש תלוי על מי אתה נופל. פרסונלית. שלוש גישות שונות בתכלית השינוי, לא נראה שיש איזה קו מחבר.

אבל כדאי שאנשים ידעו שיש פונקציה כזו, כי גם אני לא ידעתי לפני שחברה אמרה לי.
 

Sigal H

New member
נקודות מעניינות העלית

בעיקר לגבי ההבדל בין המוצהר למציאות, ובין התקנות לשטח. אנחה.
 
אבל אני מהתמימים שמאמינים שזה שהתקנות כתובות איפשהו

זו התחלה ואולי דרך גם לדאוג למימושם.
עדיף כתוב מלא כתוב. למרות שהפער מתסכל מאד.
 
למעלה