שוב שואל
קניתי לפני כ-3 חודשים (!!!) באמזון.קום את מארז ההוביט עם הפסלון, היה אמור להגיע אלי תוך חודש (ז"א לפני כחודשיים).
המתנתי עד עכשיו, ואני מבין שככל הנראה המוצר תקוע במכס (לא קיבלתי שום מידע בנושא, אבל איפה עוד זה יכול להיות? המוצר עלה כ-80$).
ניסיתי ליצור קשר עם המכס, אבל כשנכנסתי לאתר שלהם, גיליתי שבעצם מדובר באתר של רשות המיסים עם מליון טלפונים למלא סניפים של הרשות.
מישהו אולי יכול לעזור לי לאן בדיוק אני אמור לפנות? (טלפון/מייל/קישור מה שלא יהיה...)
בנוסף, חשבתי לנסות ליצור קשר עם אמזון, אבל באתר שלהם רק כתוב ש"אם כתבנו שנשלח ולא הגיע - דברו עם הדואר שלכם" (או משהו כזה). ואני לא מצליח למצוא איפה אני יוצר איתם קשר בפועל.
(אני מתנצל מראש על יכולת ההתמצאות הגרועה שלי האתרים הללו, אני ממש מסתבך עם זה. תודה לעוזרים)
קניתי לפני כ-3 חודשים (!!!) באמזון.קום את מארז ההוביט עם הפסלון, היה אמור להגיע אלי תוך חודש (ז"א לפני כחודשיים).
המתנתי עד עכשיו, ואני מבין שככל הנראה המוצר תקוע במכס (לא קיבלתי שום מידע בנושא, אבל איפה עוד זה יכול להיות? המוצר עלה כ-80$).
ניסיתי ליצור קשר עם המכס, אבל כשנכנסתי לאתר שלהם, גיליתי שבעצם מדובר באתר של רשות המיסים עם מליון טלפונים למלא סניפים של הרשות.
מישהו אולי יכול לעזור לי לאן בדיוק אני אמור לפנות? (טלפון/מייל/קישור מה שלא יהיה...)
בנוסף, חשבתי לנסות ליצור קשר עם אמזון, אבל באתר שלהם רק כתוב ש"אם כתבנו שנשלח ולא הגיע - דברו עם הדואר שלכם" (או משהו כזה). ואני לא מצליח למצוא איפה אני יוצר איתם קשר בפועל.
(אני מתנצל מראש על יכולת ההתמצאות הגרועה שלי האתרים הללו, אני ממש מסתבך עם זה. תודה לעוזרים)