שודו - שיעור שישי!
השבוע כולנו איטאדאקימשנו עם מיץ תפוחים טבעי שאחת הסבתות הביאה לשתיה.
חוץ מזה, הודעתי למורה שהמילה שבחרתי היא 挑戦 אלא שהתבשרתי בחזרה השהיא התכוונה לאות אחת!
אז הייתי צריך לחשוב שוב על איזה אות... ובחרתי את 鯖 כמובן!
בינתיים השיעור הזה בכל זאת עשיתי את צ'וסן כי יחסית למה שעשיתי עד עכשיו זה באמת מאתגר.
היה די בסדר, לקחתי לתשומת ליבי את הטיפים של לילך וגיא ואני חושב שזרם לי יותר טוב.
עם זאת, התוצאות לא משהו
הזרימה הייתה טובה יותר אבל התוצאות לא בהכרח
התנסתי בכל מני גדלים של השדה אורז... לא פשוט לגרום לזה להראות יפה.
הסדר של הדפים הוא די מבולגן, לא ממש שמרתי על סדר אז אין לי מושג מה האחרון שכתבתי וכו, אבל הראשון שכתבתי אפשר לראות בצד ימין למטה, שם המורה כתבה עליו בדיו כתומה תיקונים שצריך לעשות.
קיבלתי מהמורה מסגרת עץ/זהב מרובעת שבה אני אשים את האות 鯖 אחרי שאתאמן עליה ואדע לכתוב אותה יפה יחסית. אלא מה, המסגרת באה עם מן פלקט שנמצא בתוכה והיא אמרה לי לכתוב אותו על הפלקט, אחרי שאתאמן על דפים הרבה. כלומר... על החיים ועל המוות... לכתוב ומה שיהיה יהיה קצת מפחיד.
אבל אז היא הרגיעה אותי ואמרה שאפשר לכתוב על הצד השני של הפלקט אם הצד הראשון לא יצא טוב (הצד השני בצבע לא לגמרי מתאים למסגרת אבל מה לעשות).
וחוץ מזה היא הביאה עוד שני פלקטים אחרים דומים לראשון שסך הכל יהיה לי שש נסיונות לכתוב את האות בצורה טובה, זה אחרי שאתאמן על דפים הרבה כמובן.
אני מניח שהמכחול יגיב קצת אחרת לפלקט המחוספס הזה מאשר לדף חלק...
יש משהו שצריך לשים לב אליו לפני שעוזבים את הדפים וכותבים על משהו שהוא לא דף?
השבוע כולנו איטאדאקימשנו עם מיץ תפוחים טבעי שאחת הסבתות הביאה לשתיה.
חוץ מזה, הודעתי למורה שהמילה שבחרתי היא 挑戦 אלא שהתבשרתי בחזרה השהיא התכוונה לאות אחת!
אז הייתי צריך לחשוב שוב על איזה אות... ובחרתי את 鯖 כמובן!
בינתיים השיעור הזה בכל זאת עשיתי את צ'וסן כי יחסית למה שעשיתי עד עכשיו זה באמת מאתגר.
היה די בסדר, לקחתי לתשומת ליבי את הטיפים של לילך וגיא ואני חושב שזרם לי יותר טוב.
עם זאת, התוצאות לא משהו
הזרימה הייתה טובה יותר אבל התוצאות לא בהכרח
התנסתי בכל מני גדלים של השדה אורז... לא פשוט לגרום לזה להראות יפה.
הסדר של הדפים הוא די מבולגן, לא ממש שמרתי על סדר אז אין לי מושג מה האחרון שכתבתי וכו, אבל הראשון שכתבתי אפשר לראות בצד ימין למטה, שם המורה כתבה עליו בדיו כתומה תיקונים שצריך לעשות.
קיבלתי מהמורה מסגרת עץ/זהב מרובעת שבה אני אשים את האות 鯖 אחרי שאתאמן עליה ואדע לכתוב אותה יפה יחסית. אלא מה, המסגרת באה עם מן פלקט שנמצא בתוכה והיא אמרה לי לכתוב אותו על הפלקט, אחרי שאתאמן על דפים הרבה. כלומר... על החיים ועל המוות... לכתוב ומה שיהיה יהיה קצת מפחיד.
אבל אז היא הרגיעה אותי ואמרה שאפשר לכתוב על הצד השני של הפלקט אם הצד הראשון לא יצא טוב (הצד השני בצבע לא לגמרי מתאים למסגרת אבל מה לעשות).
וחוץ מזה היא הביאה עוד שני פלקטים אחרים דומים לראשון שסך הכל יהיה לי שש נסיונות לכתוב את האות בצורה טובה, זה אחרי שאתאמן על דפים הרבה כמובן.
אני מניח שהמכחול יגיב קצת אחרת לפלקט המחוספס הזה מאשר לדף חלק...
יש משהו שצריך לשים לב אליו לפני שעוזבים את הדפים וכותבים על משהו שהוא לא דף?