שודו - שיעור שלישי!
הפעם במקום לעבוד כל השעתיים על אותה מילה, עשינו שתי מילים!
הראשונה הייתה 大小 והשניה הייתה 子供.
תמונות מצורפות למטה.
לא מבסוט מאיך שיצאו לי הגדול קטן, אבל מהילד האחרון אני די מבסוט, לא כזה קל לכתוב ילד
יש לי איזה תיק כזה כדול מיוחד לניירות שבו אני מכניס את כל הניירות שכתבתי.
בפעמים הקודמות גם באתי לשיעור כשכל הניירות שכבר כתבתי גם בשיעורים הקודמים נמצאים איתי, אבל הפעם בכלל שירד גשם החלטתי לבוא מצוממם עם תיק גב ומטריה בלי התיק ניירות הגדול.
ואז בסוף השיעור המורה שאלה אותי אם יש לי את הניירות שכתבתי בפעמים שעברו, כי היא רצתה להלוות אותם.
לפי מה שהיא אמרה... "יש מישהו שרוצה לראות".
מעניין מעניין... השמועה על הזר שמגיע לשיעורי קאליגרפיה פרשה כנף ואוזניים לא מאמינות רוצים לראות הוכחה? חח
אז מכיוון שלא היו לי את הניירות של פעמים הקודמות, היא בקשה להלוות את מה שכתבתי באותו שיעור.
בגלל זה צילמתי אותם לא הכי ברור כי זה היה בכיתה ולא בבית והיא עזרה לי לפזר אותם על השולחנון הזה. לא הייתי במצב להתחיל לבוא בדרישות.
הקו השני של האות הראשונה בילד חתיכת טריקי...
בפעמים הראשונות שניסיתיאותו יצאו לי כל מני יצורים מוזרים שלא דומים בכלל למה שאמור להיות
האות השניה בילד הייתה פחות בעייתית.
אבל עדיין אני לא מבסוט מהאות של גדול שלי, יחסית לדוגמא שהייתה לי שהיא ציירה, זה די זוועה.
נו, מעניין מה יהיה פעם הבאה
שבוע הבא יש חופש מסיבה כלשהי, אז רק עוד שבועיים.
הפעם במקום לעבוד כל השעתיים על אותה מילה, עשינו שתי מילים!
הראשונה הייתה 大小 והשניה הייתה 子供.
תמונות מצורפות למטה.
לא מבסוט מאיך שיצאו לי הגדול קטן, אבל מהילד האחרון אני די מבסוט, לא כזה קל לכתוב ילד
יש לי איזה תיק כזה כדול מיוחד לניירות שבו אני מכניס את כל הניירות שכתבתי.
בפעמים הקודמות גם באתי לשיעור כשכל הניירות שכבר כתבתי גם בשיעורים הקודמים נמצאים איתי, אבל הפעם בכלל שירד גשם החלטתי לבוא מצוממם עם תיק גב ומטריה בלי התיק ניירות הגדול.
ואז בסוף השיעור המורה שאלה אותי אם יש לי את הניירות שכתבתי בפעמים שעברו, כי היא רצתה להלוות אותם.
לפי מה שהיא אמרה... "יש מישהו שרוצה לראות".
מעניין מעניין... השמועה על הזר שמגיע לשיעורי קאליגרפיה פרשה כנף ואוזניים לא מאמינות רוצים לראות הוכחה? חח
אז מכיוון שלא היו לי את הניירות של פעמים הקודמות, היא בקשה להלוות את מה שכתבתי באותו שיעור.
בגלל זה צילמתי אותם לא הכי ברור כי זה היה בכיתה ולא בבית והיא עזרה לי לפזר אותם על השולחנון הזה. לא הייתי במצב להתחיל לבוא בדרישות.
הקו השני של האות הראשונה בילד חתיכת טריקי...
בפעמים הראשונות שניסיתיאותו יצאו לי כל מני יצורים מוזרים שלא דומים בכלל למה שאמור להיות
האות השניה בילד הייתה פחות בעייתית.
אבל עדיין אני לא מבסוט מהאות של גדול שלי, יחסית לדוגמא שהייתה לי שהיא ציירה, זה די זוועה.
נו, מעניין מה יהיה פעם הבאה
שבוע הבא יש חופש מסיבה כלשהי, אז רק עוד שבועיים.