שוד היום בסניף הדואר "ספיר"

dafgol

New member
שוד היום בסניף הדואר "ספיר"

הייתי בדרך לשם ראיתי מלא ניידות משטרה וחברה סיפרה לי על מה שקרה וברחתי משם....אמאל'ה... הבחורה שעובדת שם היא אמא של אחת החברות של בר מהגן אנחנו נפגשות כל בוקר, מסכנה מה שעבר עליה..... מפחיד...ככה....לאור יום...שוד...כולה בשביל כמה מאות שקלים.... מפחיד.
 

S r 35

New member
באמת מפחיד ../images/Emo5.gif

הפכנו להיות מדינה מטורפת. אנשים שודדים ואפילו רוצחים בשביל הרבה פחות כסף
 

S r 35

New member
../images/Emo207.gif לספר לכם שהפולניות כנראה צודקות

נכון שאנחנו צוחקים תמיד על ה"דודות הפולניות" שנצמדות לתיקים שלהן ולא עוזבות אותם לרגע? .... אז זהו, שכנראה הן אלו שצריכות לצחוק עלינו (או לפחות להגיד לנו במבטא פולני כבד "אמרתי לכם") אבל צחוק צחוק, ועכשיו ברצינות. תשמעו מה קרה לחברה טובה שלי ביום שישי שעבר. החברה שלי ובעלה ישבו בבית-קפה "מנדרין" במרכז הכרמל. הם השאירו את הילדים בבית ויצאו לחגוג יום-נישואין ביום שישי בערב. ישבו, אכלו וחזרו הביתה שבעים ומרוצים. למחרת, בשבת בבוקר, הבן של חברה שלי ביקש ממנה כסף. היא ניגשה לקחת את הארנק מהתיק ו.... @%#@@ ... אין ארנק. מישהו פשוט פתח את התיק, שהיה תלוי על משענת הכסא, הוציא את הארנק וזהו! בשקט בשקט בלי שאף אחד ירגיש, תוך רבע שעה, הגנבים הצליחו לקחת את הארנק, לפצח את הקוד הסודי של כרטיס האשראי שלה (זו לא כזו בעיה, מסתבר) ולמשוך 2,500 ש"ח בבנקט שמול בית-הקפה - כל זה התברר בתחקיר מול חברת האשראי ומזל שהבן שלה ביקש ממנה את הכסף למחרת בבוקר כי ככה הגניבה התגלתה בתוך פחות מ-24 שעות והיא קיבלה החזר מחב' האשראי. בקיצור, יקירי, תתחילו לשמור טוב טוב על הארנקים שלכם (וגם על עצמכם) שום דבר כבר לא בטוח.
 
בזיון

לפי דעתי צריך במקום כמו דואר מסעדה ועוד לשם שומר אם היה שם אחד כזה זה לא היה קורה אני רק אומר שיש מזל לבחורה שאני מכיר שסרבה לעבוד שם
 

dafgol

New member
לא היא , אלא הבחורה השניה החילונית

קוראים לה שרית, היא עם שער ארוך בלונדיני. היא צריכה לקבל תוספת סיכון בשכר.....חתיכת חוויה....
דיברתי איתה בשישי בצהריים, היא בסדר
 
למעלה