שווה לפעול להתאמת זמנים של 39 לתחנת הרכבת?
שווה לפעול להתאמת זמנים של 39 לתחנת הרכבת?
שני דברים לגבי הלוז של קו 39 המחודש של מטרופולין בשרון.
הערת שוליים: אתמול עלו לקו מספר מבוגרות שלא ידעו על השינוי החדש. הן נאלצו לרדת רק בבינתחומי ולקחת קו 2. השאלה היא האם כדאי להקים תחנה חדשה ישירות בכניסה להרצליה, כי באמת יש כאן שגיאה מבחינת המסלול. בכיוון ההפוך קיימת תחנה דומה (הבריגדה/הדר) בכיוון להרצליה משום מה לא קיימת סימטריה ולא קמה תחנה למשל ליד הרד מרקט שם, או לפני הצומת.
שווה לפעול להתאמת זמנים של 39 לתחנת הרכבת?
שני דברים לגבי הלוז של קו 39 המחודש של מטרופולין בשרון.
- בבוקר: הקו הראשון יוצא ב6:30, זה שלאחריו ב7:00. אחר כך יש תגבור בין 7:00 ל8:00. במצב כזה מקומות הקרובים לסוף המסלול, בשני הכיוונים, מקבלים שירות חלש ביותר בין 7:00 ל8:00 (זה של 6:30 יפספס את פקקי הבוקר ויגיע די מהר, וזה של 7:00-השד יודע מתי יגיע, ככל הנראה לקראת 8:15, אם לא יותר מאוחר, לסוף המסלול).
- התאמה לזמני הרכבת: חשוב ביותר, ליצירת קו רציף של רכבת+אוטובוס צפונה ודרומה גם יחד. עם כל הכבוד למסילת השרון החדשה (שעוד לא קיימת) ממנה לא ניתן יהיה להגיע לרכבת צפונה. יהיה הרבה יותר קל (וזול) להגיע להרצליה מאשר ברכבת השרון הלא כ"כ מהירה שעוצרת בלא פחות מ5 תחנות בתוואי קצר יחסית שלא ייתן לה שהות להאיץ ולמצות את פוטנציאל המהירות שלה, מעבר לעובדה שנדרשת החלפת רכבות, שהיא מסובכת.
הערת שוליים: אתמול עלו לקו מספר מבוגרות שלא ידעו על השינוי החדש. הן נאלצו לרדת רק בבינתחומי ולקחת קו 2. השאלה היא האם כדאי להקים תחנה חדשה ישירות בכניסה להרצליה, כי באמת יש כאן שגיאה מבחינת המסלול. בכיוון ההפוך קיימת תחנה דומה (הבריגדה/הדר) בכיוון להרצליה משום מה לא קיימת סימטריה ולא קמה תחנה למשל ליד הרד מרקט שם, או לפני הצומת.