שוופס בטעם חדש

שוופס בטעם חדש../images/Emo175.gif

שוופס מוגז עדין בטעם למון גראס- דובדבן. בהמשך לתופעת המים בטעמים שמציפים את השוק בחודשים האחרונים, יצא לי לטעום את זה אתמול. מי שאוהב סודה יוכל להתחבר למשקה. לחילופין, מי שאוהב ספרייט, גם יוכל להנות ממנו. האמת שיש טעם של למון ליים, ואת הדובדבן לא כ"כ מרגישים. המשקה גם מועשר בויטמינים, ללא צבע מאכל, יש 24 קלוריות למאה מ"ל. טעם של פעם.
 
סוף סוף

מאז שהייתי באיזה מסעדה בהרצליה שהגישה מים עם למון גראס רק חיכיתי שכבר יבוא הגאון שיחשוב על סודה בטעמים פשוטים ועדינים.. אתמול הייתי עם חברות בבית קפה בת"א והציעו לי את המשקה הזה ליד הקפה. ואו איזה כיף היה האספרסו! סיומת מתוקה וממש עדינה שלא מעפילה על המרות הטעימה.. תענוג
 
גם אני ניסיתי אותו

באופן עקרוני אני אוהבת את המשקאות שלי ללא טעם - מים בששון. אבל לפעמים, כשיש לי נפילות סוכר (לפני מחזור בעיקר) אני זקוקה לטעם מתוק בפה. יש בו משהו מאד מיוחד. אוהבת שאת הלמון גראס מרגישים יותר ועוד יותר אוהבת שאין בו צבעי מאכל, מה שהופך אותו להרבה יותר ידידותי למשתמש. נחמד מאד!
 

hobitit29

New member
הבעיה היא

שתכונת המוגזות שלו נעלמת מהר מאד ,ואז זה כבר ממש לא טעיים
 
גם אני טעמתי

הייתי סקפטית לגביו כי אני סקפטית בדרך כלל בכל מה שקשור למשקאות מוגזים "זרחניים", אבל הטעם היה סביר בהחלט - יותר מתוק ממים בטעמים אבל לא מתוק להחליא כמו משקה ממותק רגיל. לי זה היה טעים אבל זה בהחלט עניין של טעם וריח. מומלץ.
 
קינלי חדש בטעם רימונים -פירות יער

מוגז עדין, אינו מתוק מחליא אך מאד כיפי לשתיה. מומלץ
 
למעלה