שווק עסק חדש

grkamil

New member
שווק עסק חדש

שלום לכולם,
אני בעלת עסק חדש המתעסק בנתינת שירותים למשרדים,
ברצוני לשווק את העסק למשרדים שונים.
במה כדי יותר להשקיע בחלוקת פליירים או לחלופין לקנות מיילים ולהפיץ במייל?
אשמח לעזרה
 
ברכותי על הקמת העסק. השאלה מה השרות שאת מציעה

יש שירותים שפליירים יותר מתאימים. יש שירותים שמיילים יותר מתאימים. יש שירותים שהרבה יותר יעיל להרים טלפון או להיכנס ולדבר עם המשרד.
מעבר לזה יש כלל שאומר שיותר קל למצוא עשר דרכים שכל אחת מביאה לקוח אחד מאשר דרך אחת שמביאה עשרה לקוחות.

אבל באמת, גם במיילים וגם בפליירים המסר הוא זה שחשוב. המסר השיווקי. הדרך שבה את מציגה את העסק.

אם תפרטי לנו קצת יותר על העסק (ועל הדרך אולי תמצאי כאן לקוחות) אני אוכל לעזור לך למקד בצורה יעילה את השיווק שלך.

אפרת רמתי, ליווי להצלחה עסקית (ושיווק גרילה)
054-6611393
 
האם פליירים עובדים? ומתי?

אני אתחיל ואומר שבדרך כלל אנחנו קונים מאנשים.
פלייר אינו בנאדם. פלייר הוא פיסת נייר אחת בין פיסות נייר רבות שמגיעות אלינו.

כמו המגנטים. כל יום נוסף לי מגנט חדש על הדלת. נראה לכם שעצרתי לקרוא אחד מהם? לא משנה איזה צורה ואיזה צבע. מי שהדביק לי מגנט על הדלת ביזבז את כספו.

אז נכון שפליירים וחלוקת פליירים זה לא נורא יקר, אבל מצד שני הם לא משאירים מי יודע מה רושם על קהל הלקוחות, וכדי להפוך אותם ליעילים יותר חשוב לחשוב על משהו יצירתי יותר, ואת זה שליח שמחלק פליירים לא יעשה בשבילך.

ככלל אני ממליצה לחשוב על תהליך מכירה, מהתחלה ועד הסוף ולבדוק איך הוא עובד. אם הוא עובד טוב אפשר לחזור עליו.

בהצלחה,
אפרת רמתי, ליווי להצלחה עסקית
 

אורן ס2

New member
אני מסכים עם אפרת

ויזואלית אנשים יזכרו אותך אם תיפגשי איתם פנים מול פנים,ואת הרושם שתשאירי אצלו,ועדיף להתמקד על שיווק יותר ממוקד
ולא ע"י מגנטים או פליירים,
 

grkamil

New member
תודה על המענה, העסק שלי

עוסק במתן שירותי לאנשים שעוברים משרד. כלומר בעל המשרד לא יצטרך להתמודד עם כל מה שקשור להעברת המשרד אני עושה הכל במקומו, אם זה לתאם עם ההובלה ,אם זה לפגוש את ההובלה, אם זה פגישה עם ספקים אחרים.. כמובן שהכל תלוי בדרישת הלקוח.אני חוסכת לו זמן, כסף ומינימום פגיעה בעבודה השוטפת(הוא לא צריך להוציא את מזכירתו מהעמדה שלה או כל עובד אחר). העסק יותר רלוונטי לאלה שעוברים למשרדים החדשים שעוד מבצעים שם עבודות קבלנות. בעל העסק יגיד לי מה הדרישות שלו מהספקים מה הוא רוצה ומה הוא צריך ואני אהיה אחראית על כך שהדברים יתבצעו.
נכון לעכשיו הדפסתי פליירים(אבל טרם חילקתי אותם) ויש לי כרטיס ביקור ופתחתי דף בפייסבוק.
 
שירות חשוב - וחשוב לזכור - עסקים עוברים משרדים לעיתים רחוקות

אם הבנתי נכון - את מטפלת בכל הבלאגן מסביב למעבר המשרד - מה שמנהלת המשרד או בעל העסק צריכים לעשות. הובלה, העברת טלפונים, אספקת קפה, שירותי ניקיון חדשים ועוד?

מעבר משרד קורה לעיתים די רחוקות ולכן פירסום למשרדים קיימים שעובדים, הוא לא בהכרח יעיל עבורך. ההמלצה שלי היא לתפוס כמה לקוחות ראשונים דרך קבלנים שמשפצים או בונים משרדים ואפילו להציע את השירות דרכם.

כדי לעבוד ביעילות ובאופן ממוקד כדאי לחשוב מה עושים בעלי העסקים שמתכננים לעבור בחודשים הקרובים ולדבר איתם ישירות.

ואולי הכי חשוב - יש כל כך הרבה בלאגן במעבר משרד - משהו שאת זיהית - זה לוקח זמן. זה פוגע בהכנסות. שכדי לסמוך על מישהו שיעשה בשבילם עבודה טובה, הם צריכים קודם כל להכיר אותו באופן אישי ולדעת שהם יכולים לסמוך עליו בנושא כל כך קריטי.

אפרת רמתי,
ליווי להצלחה עסקית
 

grkamil

New member
הבנת נכון...

בגדול חשבתי לגשת לבניינים שהם לקראת סיום הבנייה ולהציע את שירותיי דרכם..
אנסה את מזלי,
תודה על המענה
 
לגשת לבניינים שהם לקראת סיום - ולדבר עם הקבלן

מי ששיווק את המשרדים לבעלי העסקים. כדי לייצר שיתוף פעולה חשוב לדבר אישית ולא להשאיר פליירים.

יום נפלא,
אפרת רמתי ליווי להצלחה עסקית (ושיווק גרילה)
 
למעלה