אלו לאו דווקא חדשות רעות
א. ידענו שזה יקרה - זה לא מפתיע. רק עוד שלב בתרבות הצריכה. ב. המפרסמים בעתצמם מודים שזה בגלל עליה בסף הגרוי של הצרכנים. מה הלאה? כל הזמן הם יצטרכו להשקיע יותר רק כדי ליצור עוד יותר התנגדות בחלקיםאחרים של האוכלוסיה. ג. לא מדובר על פרסומות , אלא על תרבות. לא על השאלה "למה אני קונה" אלא הרבה יותר על "מי מייצר את הערכים והתרבות בחברה" מהבחינה הזאת חלק גדול יותר נופל על החברות, וכתוצאה מכך התוכן האמיתי שתרבות כזו יכולה לספק מצטמק. אפשר לאכול סוכר הרבה זמן, אבל ללא אוכל אמיתי מקבלים כאב בטן. ד. מי שמפחד - יכול להפסיק לראות טלביזיה, צעד מבורך גם ללא ההתפתחויות האחורנות. ה. והעיקר לא לפחד כלל. פחד לא עוזר לשום דבר, רק אולי לחשבון הבנק של פסיכולוגים ויצרני תרופות.