שוטרי אק"מ השתתפו ביום הניקיון הבינלאומי

שלום30

New member
שוטרי אק"מ השתתפו ביום הניקיון הבינלאומי

במסגרת פעילות כלל עולמית של הארגון הבינלאומי "מנקים את העולם" בהכוונת הקרן הקיימת לישראל התקיים "יום הניקיון הבינלאומי". גם משטרת ישראל הצטרפה לפעילות זו, יחידות שונות במערך המשטרתי נטלו חלק בפעילות ניקיון סביבתי. שוטרים ממערך אגף קהילה ומשמר אזרחי במשטרת מרחב ירקון פשטו על פארק הירקון גני יהושע ואספו פשוטו כמשמעו את הפסולת הנצברת לשקיות אשפה שנאטספו ופונו מהמקום.
 

שלום30

New member
מתנדבים השתתפו במבצע אכיפת תנועה במרחב יפתח

במבצע שנערך בתחומי מרחב יפתח בו נטלו חלק שוטרים ומתנדבים מלשכת התנועה יפתח, נרשמו 103 דו"חות. העבירות הבולטות בגינן נרשמו הדו"חות היו עבירות רכבים דו גלגלים ועבירות שונות המסכנות את הולכי הרגל וגורמות לתאונות דרכים.
 

שלום30

New member
חייהם המלחיצים והמרגשים של הסוכנים הסמויים

לפני כשבועיים הוסר הלוט מעל מבצע "אסקורט", במהלכו הפליל עבריין בן 60 ששימש כסוכן משטרתי חשאי קרוב ל־30 סוחרי סמים בעבור פקד אורן בוכניק. עכשיו בראיון נדיר חושף השוטר שאחראי על המערך הסמוי במרחב לכיש קצת ממה שקורה מאחורי הקלעים של היחידה הכי סודית באזור כתבתו של שי לוי YNET באופן נדיר, ניאותו במשטרת ישראל לבקשתנו ואיפשרו לקצין הסוכנים בוכניק להיחשף לתקשורת - ראיון יוצא דופן עם האדם שעומד בראש חולייה משומנת שמאתרת, מגייסת ומפעילה את הסוכנים הסמויים שפועלם יכול בקלות למלא תסריטים לעשרות פרקים בסדרות מתח משטרתיות. פקד בוכניק שיתף אותנו בתחושות ובקושי, בסיפורים מסמרי השיער שעוברים על הסוכנים הסמויים וביום החג שבו נעצרים העבריינים שמרעילים את רחובותינו....
 

שלום30

New member
שוטרי יש"י לכיש הצילו חיי תושב שנסחף ללב ים

שוטרי יחידת השיטור הימי של מרחב לכיש נאבקו בגלים בגובה של כ-2 מטרים והצליחו לחלץ את תושב אשקלון שהתהפך עם הקיאק שלו בים שוטרי יחידת השיטור הימי של מרחב לכיש הצילו הבוקר (שבת) את חייו של תושב אשקלון, בן 73, שיצא לים על גבי קיאק, התהפך ונסחף ללב ים. אזרח ערני שהבחין באירוע הזעיק את המשטרה. השוטרים שהגיעו למקום - אלברט ניקולובסקי, מיכה רובין ושלמה אדרי, הצליחו לחלצו מהמים תוך שהם נאבקים בגלים בגובה של כ-2 מטרים. האזרח שחולץ לא נזקק לטיפול רפואי. מפקד השיטור הימי, פקד אבי שררה, שיבח את פעילות השוטרים.
 

שלום30

New member
פורום 458 משמר אזרחי
5.2002 עד 11.2011

תודות לכל הגולשים היקרים שלקחו חלק בפעילות הפורום, שצפו, כתבו והשקיעו מזמנם לטובת הכלל.
הפורום היה פעיל 9 וחצי שנים.
 
למעלה