שולחן פינת אוכל שנשרט על ידי המוביל

Ejay03

New member
שולחן פינת אוכל שנשרט על ידי המוביל

היי
הזמנתי שולחן לפינת האוכל ובעת ההרכבה המוביל הפיל את הפלטה על הרצפה ונוצרה בה שריטה.

השרטה לא גדולה אך רואים אותה. הוא שם לי ספריי ואמר שעוד שבוע ישים עוד ספריי ולא יראו אותה ואם כן ירא אז ״נראה מה עושים״ בנתיים הוא אמר שיש לו לחץ וידבר איתי שבוע הבא וכו׳

ברור לי שבלי ריב רציני על גבול הבית משמשפט זה לא יפתר
השאלה עושים במצב כזה? שום זה לא שהוא סיפק מוצר לא תקין והשריטה לא מהותית
 
תשובה

את יכולה להחליט שאת מוותרת וממשיכה הלאה. את יכולה להחליט שאד דורשת איזשהו פיצוי על השריטה (נגיד החזר של חלק מהסכום ששילמת), ואת גם יכולה לדרוש את ביטול העסקה. זכותו של צרכן הינה לקבל מוצר תקין, ובכלל זה גם הכוונה למוצר נטול שריטות.

בימ"ש כבר פסק בעבר שלא צריך להסכים ל"תיקונים על תיקונים". יש באתר שלי דוגמא לפסק דין כזה.
 

Ejay03

New member
השאלה אם שריטה של 3 ס״מ אורך

ומילימטר רוחב יטו את הכף לטובתי בבית המשפט.. ברור לי שהמוצר צריך להיות תקין השאלה אם פגם כזה הוא מספיק משמעותי..
 

Ejay03

New member
שאלה אחרונה,

מותר לבוא לדיון בבית משפט לתביעות קטנות?
(אני קצין בקבע..)

תודה.
 
למעלה