שום מילה על ההבלחה של חנוני עונה 2 לפרק

קרקלה

New member
שום מילה על ההבלחה של חנוני עונה 2 לפרק


אור, אלון וזורנזון הבליחו בפרק אתמול לפריים בודד אך מלא שארם, כשהם מתמנגלים במסיבת ברנז'ה באופן כביכולי.

קל לדמיין את חווית 15 הדקות של יפה שהתבלטה לטובה בתכנית, חוויה לאו דווקא סימפטית.
אבל איך נראים לדעתכם (או מנסיונכם, אור) חייו של חנון-סלב-לרגע בחודשים שאחרי שידור העונה? זוהרים כמו גחלילית? זוהרים כמו קיפוד?
 

StriX Starlight

New member
אני יכולה להגיד לך בדיוק איך זה מתנהל.

חודשיים אינטנסיבים של הזמנות למסעות יחצ"נות, מסיבות בתשלום, שתייה ואוכל חופשי בכל מקום שמזמינים אותך אליו וגם כמה השקות סמליות.
חודש לאחר מכן רמת המזהים ברחוב הולכת ויורדת עד הרגעע שבו כבר שאפשר ללכת 200 מטר מבלי שיעצרו אותו.
 

Light18m

New member
סה"כ הייתה חוויה חיובית

כמו שסטריקס כתבה הייתה תקופה של תוספת רצינית למשכורת מכל המועדונים שהזמינו אותי אליהם לשתות בחינם ולהפגש עם חברים תו"כ שבחורות מתחילות איתנו.
גם בהשקות קיבלתי הרבה מתנות ואוכל חינם.
עשיתי דברים שחשבתי שלא יקרו לי בחיים (עליהם אוכל לספר בפרטי) וזה דבר שלא הייתי מוותר עליו בשום מחיר.
והיה מחיר- הויתור על הפרטיות והערסים שמציקים ברחוב. גם קבוצות גדולות של ילדים יכולים להטריד ביותר. והכי מעצבנים אלה שבכח עוצרים אותי כדי להציק ולא נותנים להתקדם, באומרם שהייתי צריך לקחת את זה בחשבון כשהלכתי לריאלטי.
אז לא לקחתי בחשבון הרבה דברים- לא חשבתי שכל כך הרבה אנשים יראו את זה (בכל זאת ערוץ 10), לא לקחתי בחשבון שילדים יורשו ע"י הוריהם לראות את התוכנית הזאת (אני מדבר אפילו על ילדים מגיל 6), ולא לקחתי בחשבון שערסים כל כך התלהבו וירצו להצטלם איתי.
עם כל זה, הבטחון העצמי שרכשתי והחוויות הטובות שעברתי- שווים לדעתי את המחיר, וטוב שהתהילה דועכת בקצב אקספוננציאלי הפוך, כי זה כיף לחודש-חודשיים אבל לא באמת מתאים לאופי שלי.
 
למעלה