שום "עשייה" - לא תועיל כאן - רק החלפת שבויים

NOAMI4U

New member
שום "עשייה" - לא תועיל כאן - רק החלפת שבויים

הכל קשקשת. וכולכם יודעים את זה היטב. שום סטיקרים, שום עצרות עם, שום שירים - כלום לא יעזור כאן. רק חילופי שבויים. והמחיר היה זול הרבה יותר לפני המללמה הארורה , המטופשת והמיותרת של יולי-אוגסט 2006. החזרת סמיר קונטאר ועוד שני אסירים לבנוניים ( אחד מהם יהודי ) היתה מונעת את חטיפת רגב, וגולדווסר - זט האמת אין בילתה. הלחמה המטופשת והארורה הזאת ( ואסור שמדינה תצא למלחמה בשביל 2 שבויים - בריטניה לא יצאה למלחמה באיראן בגלל 15 מלחים שבויים והסדירה זאת במו"מ ). אפילו על פי הצעת ראש ממשלת לבנון סניורה ביום הששי למלחמה ניתן היה לקבל את השבויים הישראלים תמורת 3 האסירים הלבנונים בלבד, ולפני כן השבויים הישראלים היו מועברים מידי חיזבאללה לממשלת לבנון , כל זאת כחלק מהפסקת אש מידיית. ממשלת הכנופיה הישראלית העדיפה להמשיך במלחמה הארורה והמטופשת. התוצאה ברורה - כיום העיסקה תעלה לישראל באלפי שבויים פלשתינים נוספים אותם יש לשחרר. האמת הבסיסית שחסן נסראללה השמיע שעות אחרי שבייתם של רגב וגולדווסר נכונה מאז ועד עתה - רק חילופי שבויים יחזירו לנו את רגב וגולדווסר ( בתיקווה שהם חיים ...) שום דבר אחר. אפשר לייל כאן עד ימות המשיח - שום דבר לא יעזור. הבעיה היא שלממשלת ישראל אין אומץ לבצע עיסקה במועד . תמיד היא מחכה . בסופו של דבר היא משלמת הרבה יותר.
 

באגומט

New member
תשובה

אני מסכים איתך לגבי דבר אחד בלבד, צריך לערוך חילופים עם הארגון הטרוריסטי. אבל אוסיף: 1. ההבדל בין בריטניה לישראל הוא בצד השני, לבריטניה היתה מדינה לנהל איתה משא ומתן. לנו יש ארגון טרור. ואם "לא יוצאים למלחמה על שני שבויים", אז ברור שלא מדברים עם ארגון טרור. 2. דעתך שאפשר היה למנוע את החטיפה, היא אחד משניים: קשקוש מטופש או שקר מניפולטיבי. ארגון הטרור הלבנוני, שנתמך על ידי מדינה שחפצה בהשמדת ישראל, היה תוקף בכל מקרה. מי שיורה באזרחים ועל אזרחים, בחוסר אבחנה (או - אם לדייק - מתוך אבחנה ברורה שהם אכן אזרחים) אינו צד למשא ומתן שאפשר לסמוך על מילתו. ואינו חפץ בשקט צבאי, אלא בעימות. 3. המלחמה הזו לא היתה ארורה ומטופשת, רק הניהול שלה היה. איני יודע מה מניע אותך לכתוב את מה שכתבת כאן, אבל אני מקווה שזו מרירות ולא מה שנקרא "תסמונת שטוקהולם". כי אתה נשמע כמו שופר מקרטע של נסראללה.
 

NOAMI4U

New member
אתה כמובן שקרן מניפולטיבי

1. לא הוכח מעולם שחיזבאללה היה תוקף "בכל מקרה" . ישראל היא שפתחה במלחמה הארורה של יולי-אוגוסט 2006. אם בעיניך הסומות ראוי לפתוח במלחמה בגלל שבייתם של גולדווסר ורגב כי אז אבדה לך ולשכמותך התבונה כליל - משום שמשמעות הדבר היא הקרבתם הוודאית של חיים נוספים ( ואכן במלחמה הארורה והמטופשת הזאת ישראל שילמה בעוד כ-200 הרוגים ואלפי פצועים ) כדי לקבל את מה שהוא בספק חיים... אם זה ההגיון שלך כי אז מיותר לדון עימך. 2. כל שנותיה ישראל מקיימת מו"מ עם "ארגוני טירור " והיא אף חילצה סוחר סמים במו"מ עם ארגון טירור.. 3. ולענין הפגיעה באזרחים - נו אוויל טול קורה מבין עניך הסוומות וכי מה עושה ישראל מזה למעלה מ-40 שנות כיבוש אם לא הורגת באוכלוסיה אזרחית, גוזלת את אדמתה, הורסת את שדותיה, מגרשת את פעיליה הפוליטיים, קורעת איש מזוגתו,, הורים מילדיהם באמצעות חוקי התאזרחות גזעניים, שאפילו דרם-אפריקה של האפרטהייד התביישה לחוקק , ולזה אתה לא קורא "טירור" ???!!!!
 

באגומט

New member
תשובה שקרית מניפולטיבית

" ... אם בעיניך הסומות ... ... אבדה לך ולשכמותך התבונה כליל ... ... אם זה ההגיון שלך כי אז מיותר לדון עימך... ... נו אוויל טול קורה מבין עניך הסוומות ... " חלק נכבד מהמאמר המלוטש שלך הקדשת לתיאור מלבב שלי ושל הדומים לי. אני מודה לך בשמי ובשמם על תשומת הלב. לענין סעיף 1 שלך, נראה לי שנשתבשה עליך דעתך. עצם החטיפה היא תקיפה .. אם זו לא הוכחה, אז מה היא הוכחה? אתה מנסה לומר לנו שאנחנו מדמיינים? לענין סעיף 2, אתה דמגוג. באת והשווית את תגובתה של בריטניה לתגובתה של ישראל. אם לנו היה עם מי לדבר (ועל מי לאיים) כמו שלבריטניה היה, רק אידיוט היה יוצא למלחמה. אבל לנו היה ארגון טרור שהחברת לבנון כולה עדיין היתה שווה וכשרה בעיניו.. לענין סעיף 3. אני מניח שבזאת חשפת את האידיאולוגיה שלך שמונעת דיון לגיטימי. אני - ועוד רבים כמותי ("חסרי תבונה כליל") - מוכנים לקבל את העובדה שישראל צריכה לשנות את דרכיה בלא מעט דברים. בין היתר בהתנהלות מול האוכלוסיה בשטחים... אבל בין השוואת ההתנהלות שלנו לבין האפרטהייד, או החיזבאללה, יש מרחק דמגוגי רב. אבל אני חייב להודות לך שלא נסחפת לקלישאה של השוואת חיילי צה"ל ל-וואפן-סס. נדיב מצדך.
 
מצטרפת לבאגומט

עצם המחשבה להסכים לשחרור של מישהו שרוצץ ראש של ילדה יהודיה על סלע בחוף אחרי שהוא ירה באבא שלה לעיניה פשוט מזעזעת,אפילו גיסתו של הרן אמרה בעיתון שהיא מתנגדת לזה בתוקף אבל לא היה לה האומץ להגיד את זה להורים בפנים,מה שמראה שאנחנו עומדים מול חברה שדוגלת בשינאת יהודים בפרט ורצח ביכלל ואנשים כמו קונטאר הם התוצרים והגיבורים שלה,בתכלס זה ברור מאוד ששום שיחרור לא יחזיר ככ מהר את אודי ואלדד כי תמיד יתנו את זה בעוד ועוד שלא לדבר על האבסורד שרק בשביל לקבל מהם אות חיים אנחנו נידרשים לשחרר אנשים. שום הצעה של סניורה לא אפקטיבית בעיני כי איך אפשר לסמוך על מדינאי שלא מסוגל להוריד צבא לגבול הדרומי שלו ולהעיף משם את חיזבללה לכל הרוחות??? שלכם חנה גונן
 
למעלה