שוקולד...עוגות...סקס....

מולי 1

New member
שוקולד...עוגות...סקס....

עכשיו אני אשפוך הכל: אני מתה על שוקולד, אוהבת שוקולד, וחולה על שוקולד, אבל אסור לי. כי זה משמין. עוד מעט אני הולכת לאפות עוגת שמרים, לידיעתכם, שמרים-שוקולד, כי לא אכלתי כל השבת ממתקים, ואני חייבת. מה שעוזר לי עם ההתמכרות הזאת זה סיגריות וסקס. אני אוהבת במיוחד שוקו של ארומה, שעשוי מכמה קוביות שוקולד מיוחד עם חלב חם, שמערבבים ואני כבר חוטפת אורגזמה שמיימית! אז מי שהשווה סקס עם שוקולד צדק בהחלט, זה תחליף מצויין בתחושה, הלוואי שיכולתי להשתמש בו תמיד, אבל אתם יודעים, כדי לקבל גם סקס צריך לשמור על הגיזרה (לי חשוב). אז זה או זה או זה. אתם יודעים, כשהייתי בצבא, תמיד בסוף היום הייתי עוברת ליד המאפייה וקונה לי 2 עוגיות שמרים טריות נוטפות שוקולד, וכ"כ נהניתי מהאכילה, זה פיצה אותי על כל היום המזדיין בצבא, זה היה רגע של תענוג אחרי יום של יובש. אז זהו, יש לזה יתרונות וחסרונות, ואני אלך לקנות לי סיגריות ואז אכין את העוגה הנחמדת. ביי!
 

ליאן.

New member
אז שוקולד או סקס או סיגריות..

על שניים מתוך השלושה אי אפשר לוותר.. !! (השוקולד בינהם)
 
באמת היה פעם שוקולד...

בצורת סיגריות. אם אינני טועה. או שמא הוא עדיין קיים?
 

Rim9

New member
אני יודעת על מה מדובר, וזה לא

גלילית. זה היה שוקולד פשוט פשוט עטוף בניר, כמו נייר הסיגריה, בתוך קופסא שדומה לקופסת סיגריות וכבר שנים שלא ראיתי כזה.
 
איזה נוסטלגי....

היה כזה רק עם מסטיק במקום שוקולד גם. והיו גם את המטריות הקטנות משוקולד עטופות בנייר מבריק צבעוני. ו"גלידה חמה" שזה כמו קרמבו רק בגביע של גלידה. הייתי חולה על הדברים האלה.
 

t i g e r i t

New member
מישהו זוכר... ../images/Emo66.gif

פעם היה כזה חטיף שוקולד, שאני לא ממש סגורה עם השם... זה היה כזה משהו עם אגוזים בפנים... "מוגזם" אולי? מישהו זוכר? אני רק זוכרת שהייתה לזה פרסומת ממש מפתה... ושהראו איך שמים על זה למעלה פסים דקים כאלה של שוקולד... מזכיר למישהו משהו?
 

Idan91

New member
אני זוכרת..

מוגזם.. זה אכן היה שווה, אבל מיצה את עצמו די מהר..
 
למעלה