שוקולד קאליבו שנמכר בלגעת באוכל הסתבר כלא טרי

sshimshon

New member
שוקולד קאליבו שנמכר בלגעת באוכל הסתבר כלא טרי

שלום לכולם.
נתקלתי לצערי במקרים רבים שבהם שוקולד חלב ולבן שרכשתי בלגעת באוכל (של קאליבו ) ממש לא טרי, וכמעט שלא נמס כמו שצריך.
האם מישהו נתקל בתופעה גם?
האם מישהו קיבל מהם תגובה לבעיה הזו?
 

motip3

New member
הבעיה אינה רק של לגעת באוכל

שוקולד חלב ועוד יותר מכך שוקולד לבן רגישים יותר לאור ולחות. אורך חיי המדף שלהם מראש יותר קצר והוא אף מתקצר ככול שהוא מחליף ידיים / אריזות בדרך.
לכן מומלץ לקנות אריזה מקורית וכמובן גם במקרה הזה לב, החיסרון, כיום מייבאים לארץ רק אריזות של 10 ק"ג מקוריות של קאליבו כל השאר נארזות מחדש בארץ. לכן אם אין צורך ב- 10 ק"ג יש לבדוק היטב מה התאריך הרשום על האריזה ורצוי שעבור שוקולד לבן התאריך יהיה כמה שיותר קרוב לשנה. במידה והתאריך פחות מחצי שנה לא הייתי קונה את השוקולד. בחודשי הקיץ, לפחות החובבים שבינינו, בד"כ מכינים פחות שוקולד והצריכה של חומרי הגלם יורדת, לכן עדיף לא לקנות כמות גדולה בתקופה זו ולהערך מראש שלקראת חודשי הקיץ יישאר מלאי קטן של חומרי גלם ואותו ניתן לחדש עם תחילת העונה.
כאשר השוקולד הלבן שלי כבר לא ניתן להמסה, אני פשוט מביא אותו לעבודה ממלא קערה גדולה ועד סוף היום הכל מחוסל.
 

ניריתי 1

New member
"לגעת באוכל" כבר לא מוכרים קאליבו !!

מזה חצי שנה לפחות (שאני יודעת על כך), "לגעת באוכל" כבר לא מוכרים שוקולד קאליבו (עקב סיכסוך עם היבואן או משהו בסיגנון...).
אם קנית לאחרונה שוקולד קאליבו בלגעת באוכל, זהו שוקולד ששכב אצלהם כבר המון זמן ! עוד מהימים שכן מכרו. (זה בהחלט יכול להיות שנשאר להם סטוק של שוקולד לבן... השוקולד הלבן נמכר פחות, באופן יחסי, לשוקולד חלב ומריר).

אפשר להשיג קאליבו טרי !! בחנויות מתמחות כמו 4chef או מר קייק וכיוצ"ב
 

sshimshon

New member
האם את בטוחה??

האם את בטוחה שהם הפסיקו למכור? איך את יודעת?
אם תכנסי,אפילו היום ללגעת באוכל בראשון תראי מולך עשרות קופסאות שיש עליהם מדבקה עם השם קאליבו. מדבקה של לגעת באוכל ולא רשמית של המוצר, אבל בוודאות כתוב וכך הם אומרים-שזה קאליבו.
אם את בטוחה ב 100% ויש לך איך להוכיח את זה צריך לדבר עם המנהל כי זו ממש הטעיית הציבור ורמאות.
 

ניריתי 1

New member
כן אני בטוחה !!

ולא אין לי איך להוכיח את זה. למי בדיוק אני אמורה "להוכיח" ??

בלגעת באוכל, סניף רעננה (קניון רננים), לאחר שבמשך שבועות רבים היה חסר שוקולד קאליבו על המדף, שאלתי בחנות מתי סוף סוף יגיע. איש צוות אמר לי כי יש עיכוב באספקה ושאנסה בשבוע הבא. וכך הגעתי שבוע אחרי שבוע אחרי שבוע וקיבלתי את אותה תשובה של עיכוב ולנסות שוב ...
בינתיים השתמשתי בפרוייבל, כך שהסתדרתי.
כיוון ואני בכל זאת מעדיפה קאליבו, לאחר 3 חודשים בהם לא הגיע המוצר, שאלתי ישירות את אחד המנהלים אם יש בעיה ואם לא מביאים יותר קאליבו. הוא אישר כי עקב איזה סיכסוך (לא יודעת עם מי בדיוק) הם כבר לא מביאים לחנות שוקולד קאליבו. אז למה אמרו לי לנסות שוב שבוע אחרי שבוע ??


את האינפורמציה קיבלתי בחנות לגעת באוכל סניף רעננה.
אני יכולה רק להניח שמה שנמכר בסניף בראשון לציון, אלו "שאריות" מהתקופה בה קיבלו אספקה שוטפת ומכרו את המוצר. מעבר לכך אין לי אינפורמציה נוספת.
 
למעלה