שותפות מחודשת בין IGRA ו- MyHeritage

IGRAPR

Member
העמותה למחקר גנאלוגי בישראל מודיעה על חידוש השותפות עם MyHeritage עם פתיחת כנס IAJGS 2024 בפילדלפיה, ארה"ב

אנו שמחים לבשר על חידוש השותפות בין העמותה למחקר גנאלוגי בישראל (IGRA) – האגודה הגדולה בישראל למחקר שורשים ו- MyHeritage, הפלטפורמה המובילה בעולם לגילוי היסטוריה משפחתית. שיתוף פעולה זה מאפשר למיליוני משתמשי MyHeritage גישה ליותר מ- 3.25 מיליון רשומות הזמינות במאגרי המידע של IGRA.

מעתה, יוכלו משתמשי MyHeritage לקבל תוצאות מתוך מאגרי IGRA באמצעות ביצוע חיפוש כללי באמצעות מנוע ההחיפוש https://www.myheritage.com/research וכן על ידי חיפוש ישירות באוסף של IGRA https://www.myheritage.com/research/collection-20862/israel-genealogy-research-association-igra . לאחר החיפוש, יוכלו המשתמשים לראות את פרטי הרשומה במאגר המידע של IGRA (יתכן ועבור רשומות מסוימות יהיה צורך בתשלום). משתמשי MyHeritage יקבלו התאמות לאנשים המופיעים באילן היוחסין שלהם מתוך הרשומות של IGRA, אשר יאפשרו להם לראות את הרשומה ולקבל מידע מפורט על קרוביהם מתוך מאגר המידע של IGRA הכל בקליק אחד.

מהלך זה הוא חלק מההתחייבות המתמשכת של IGRA להנגיש את אוספיה הארצישראליים לקהל רחב יותר.

העמותה למחקר גנאלוגי בישראל הציבה לעצמה כיעד מרכזי את הכנתם של מאגרי מידע המתבססים על רשומות מגוונות המצויות בעיקר בישראל עבור קהל רחב ככל הניתן. למספר רב של ארכיונים המצויים בישראל ואשר עוסקים בקהילות בישראל ובקהילות יהודיות מחוץ לישראל קיימות רשומות במגוון שפות אך בעיקר בעברית ובאנגלית. הנתונים נאספים מארכיונים וכן מפרסומים הנמצאים על מדפי הספריות.

מתנדבי העמותה סורקים את החומרים, בונים מאגרי מידע עם המידע הרלוונטי ואז יוצרים קישור לסריקות המקוריות כאשר ניתן אישור ארכיוני לכך. שמות משפחה ושמות פרטיים מתועתקים מעברית לאנגלית ולהיפך בהתאם לשפת המקור של החומרים. הדבר מאפשר לחוקרים מכל העולם למצוא את המשפחות אותן הם מחפשים גם ללא שליטה בשפות נוספות.

אודות העמותה למחקר גנאלוגי בישראל (IGRA)

העמותה למחקר גנאלוגי בישראל (IGRA) עוסקת בגנאלוגיה – סיוע לאנשים עם המחקר המשפחתי שלהם והנגשת מגוון רחב של חומרים מהתקופה העות'מנית עד לימי הראשונים של המדינה, וכן חומרים נוספים הקיימים בארכיונים בישראל על יהדות הגולה. אנו עובדים עם אנשים מכל העולם כדי לספק מקורות ממדינות רבות. www.genealogy.org.il

אודות MyHeritage

MyHeritage היא פלטפורמת גילוי ההיסטוריה המשפחתית המובילה בעולם. עם מיליארדי רשומות היסטוריות ופרופילי אילן יוחסין, ובעזרת טכנולוגיות התאמה מתוחכמות, MyHeritage מעניקה למשתמשים את השמחה שבגילוי עברם והעצמת עתידם. MyHeritage הוא שירות ההיסטוריה המשפחתית ובדיקות ה-DNA הפופולריים ביותר באירופה, עליו מסתמכים מיליוני משתמשים ברחבי העולם. מאז 2020, MyHeritage משתמשת בטכנולוגיות הבינה המלאכותית המתקדמות בעולם לצורך הנפשה, תיקון, שיפור וצביעה של תמונות היסטוריות. www.myheritage.com

דניאל הורוביץ

יו"ר העמותה למחקר גנאלוגי בישראל (IGRA)
 
למעלה